Τρίτη 4 Μαρτίου 2008

Σας ευχαριστώ...

...σας ευχαριστώ όλους σας....δεν ξέρω τι άλλο να πω.Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!!!Σας αγάπησα όλους και ξέρω ότι μ'αγαπήσατε κι εσείς αληθινά..........
Όμως θέλω να σταθώ σε σένα λίγο παραπάνω karaflokotsifa....
Aν δεν είχες περάσει από το αγρόκτημα εσύ, γιατί πέρασαν κι άλλοι άλλα κανένας δεν νοιάστηκε για μένα, δεν θα είχε
αλλάξει τιποτα στην ζωή μου!!!
Γιατί η ζωή μου άλλαξε από τότε που συναντηθήκαμε για πρώτη φορά!!!
Μου έδωσες να καταλάβω πως ενδιαφερόσουν για μένα πραγματικά. Όταν έφυγες μου έδωσες κάτι να περιμένω και έτσι έγινε όμορφη η ζωή μου που ως τότε ήταν άχρωμη και άοσμη!!!
Όταν ήρθατε να με πάρετε η καρδιά μου χτυπούσε τόσο δυνατά που νόμιζα πως θα μας προδώσει !!! Και δεν ήταν φόβος για μένα karaflokotsifa άλλα για να μην κινδυνεύσεις εσύ φίλε μου. Γιατί η καρδιά μου πήγε να σπάσει από χαρά,συγκίνηση και φόβο, για να μην μπείτε σε κίνδυνο εσύ και ο παπαγάλος!!!
Μου χαρίσατε τον κόσμο όλο φίλοι μου.
Πλημμυρίσατε την ζωή μου με αγάπη...Ανοίξατε τον ορίζοντα στην μικρή ως τότε ζωή μου και με μαθατε πως μπορώ να στηρίζομαι σε φίλους. Σε φίλους που με σέβονται σαν τον εαυτό τους...
Που μ' αγάπησαν σαν δικό τους άνθρωπο, που κράτησαν υποσχέσεις, χωρίς να περιμένουν ανταλλάγματα. Και τώρα....μετά από τόσα που κάνατε για μένα τι κάνω εγώ?
Φεύγω από κοντά σας, φεύγω γιατί εσείς μπορέσατε να με κάνετε να δω ότι η ζωή μου...αυτή που εγώ νόμιζα άχρωμη, άοσμη και ασήμαντη, ήταν μια ζωή γεμάτη αγάπη...γεμάτη από αγάπη.
Ένα άλλο είδος αγάπης από την δική μας.Εσάς φίλοι μου θα σας εχω για πάντα μαζί μου.Θα σας θυμάμαι κάθε φορά με χαρά και αγάπη.Θα μου λείψετε...άλλα ξέρω ότι δεν θα χαθούμε για πάντα.Άλλα πάντα θα σας εχω κοντά μου για να με κάνετε να πετώ ψηλά,να κελαηδώ γλυκά...Σας αγαπώ!!!
Όμως στο αγρόκτημα εχω αφήσει ένα κομμάτι από την καρδιά μου που όταν το σκέφτομαι αυτή σπαρταρά από θλίψη.Εσείς ξέρετε όλα αυτά που λέμε τώρα κι όσα άλλα έχουμε πει.Οι φίλοι μου όμως που άφησα πίσω, θα νομίζουν πως μ' έχασαν για πάντα!!! Θα θρήνησαν για μένα.Κι εγώ τους αγαπάω τόσο πολύ για να τους γυρίσω την πλάτη...Τώρα που σκέφτηκα ότι δεν θα τους ξαναδώ ποτέ πια...όλα τα άλλα έμοιαζαν ασήμαντα...οι περιπέτειες, η ελευθερία...όλα!!!
Η αλήθεια ειναι όμως πως αν εσείς δεν μου κάνατε αυτή την συζήτηση εγώ δεν θα έπαιρνα την απόφαση να φύγω.Δεν μου πέρασε από το μυαλό να κάνω κάτι τέτοιο.
Γι αυτό και μόνο σας ευγνωμονώ...Γιατί η αληθινή αγάπη δεν φυλακίζει,δεν καταπιέζει και δεν κόβει τα φτερά κάποιου. Η αληθινή αγάπη δίνει χώρο, σ'αφήνει ελεύθερο να αποφασίσεις μόνος σου!!! Εσείς μου το μαθατε κι αυτό!!!
(Οταν σταμάτησε να μιλάει το καναρίνι, για λίγο δεν ακουγόταν τιποτα άλλο, εκτός το νεράκι που έτρεχε σε μια πηγή λίγο πιο κάτω από εκεί που ειχαν καθίσει τα πλάσματα του δάσους και το καναρινάκι και τα έλεγαν.Μετά από λίγο ο karaflokotsifas έσπασε την σιωπή λέγοντάς...)
-Η χαρά ειναι όλη δική μας φίλε...κάπου κάπου θα τα λέμε και θα μαθαίνουμε νέα από εσένα και εσύ από μας!!! Όλο και κάποιος από τους φίλους θα περνάει από εκεί...δεν θα χαθούμε. Ετσι δεν ειναι παιδιά?
(ρώτησε την υπόλοιπη παρέα ο karaflokotsifas)
-Ετσι ειναι βέβαια!!! (συμφώνησε η κουκουβάγια)
-Δεν χωράει αμφιβολία (είπε η τσουκνίδα)
-Δεν χωράει αμφιβολία (είπε κι ο παπαγάλος)
-Θα μαθαίνω νέα σου από τα παιδιά
(είπε χαμογελοντας το
Δυοσμαράκι) θα μου λείψεις όμως...
-Είσαι έτοιμος??? (ρώτησε ο
Πανόπτης το καναρίνι) πρέπει να βιαστούμε για να φτάσουμε στην ώρα μας...Τι λες φεύγουμε???
-Έτοιμος...πάμε...δεν θα πω αντίο παιδιά γεια σας...θα τα ξαναπούμε...σας αγαπάω!!!
-Γεια χαρά!!!
-Καλό ταξίδι!!!
-Κι εμείς σε αγαπάμε να προσέχεις!!!
(είπαν τα πλάσματα του δάσους στον φίλο τους, μπερδεύοντας τις φωνές τους σε έναν χαιρετισμό διαρκείας, με δυνατές και χαρούμενες φωνές.
Ωστόσο η κουκουβάγια είδε κάποιους από αυτούς να σκουπίζουν κρυφά ένα δάκρυ που έτρεχε)
-Πάει κι αυτό karaflokotsifa!!! (είπε η κουκουβάγια κοιτώντας τον πανοπτη που τα έλεγε με το καναρίνι καθώς έφευγαν)

-Τότε......τσίου.......


40 σχόλια:

Lucia είπε...

όμορφο πολύ καλέ μου το κείμενο. Ναι έτσι είναι, πρέπει να πηγαίνεις εκεί που χτυπάει, και ζεσταίνεται η καρδιά σου για είσαι καλά!

Καλημέρες πολλές

tou ouranou είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
genna είπε...

Καλημέρα κοτσυφάκο μου,
γλυκό το καναρινάκι σαν κι εσένα...
είδες τι κάνει ψυχή μου η αγάπη
γλυκά "σκλαβώνει"

φιλάκι πουλάκι μου....

τσίου, τσίου!

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Κοτσυφάκο μου,τελικά μόνο με την αγάπη μπορείς να νιώθεις ελεύθερος,όπου κι αν βρίσκεσαι!...

Σε φιλώ γλυκά:))

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχαχαααααααααααααααααα
Περαστικα!
Τσαφφφφφφφφ τσουφφφφφφφφφ
Μωρε μπας και δεν ειναι καναρινι τελικα???
Για γερακινα την κοβω.
Τι αλλα φιλε μου?
Μα ποοοοοοοοσαααααα κλαδακιααααα εχεις πια?
Δεν σε προλαβαινω
μερα

Ανώνυμος είπε...

χε χε χε χε...

που λες κι εσυ
:)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Δε μ' αρέσουν οι αποχωρισμοί.... τόσο δάσος, δεν του έφτανε του κυρ Καναρίνη να μείνει με τ' άλλα πουλιά παρέα;
Δεν είναι δα και γλάρος...
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

osela είπε...

τελικά η καρδιά μας ξέρει καλύτερα ποια είναι η καλύτερη επιλογή. αυτή δηλαδή που μας ταιριάζει περισσότερο, που μας κάνει ευτυχισμένους. χαίρομαι που το έγραψες αυτό, είναι πολύ όμορφο, αλήθεια.

KitsosMitsos είπε...

Τελικά αποφάσισε να γυρίσει...
Όπως τα λες, η αληθινή αγπάη δίνει χώρο και ελευθερία επιλογής.
Την καλησπέρα μου.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Mμμμ... να ένας ωραίος και πρωτότυπος ύμνος στην αγάπη!

panoptis είπε...

φτάσαμε όπως υπολόγιζα στην ώρα μας.
σε όλη τη διαδρομή το καναρίνι μου εξιστορούσε την πρώτη γνωριμία σας και τη συζήτηση που κάνατε τότε.
δεν κρύβω πως συγκινήθηκα ακόμη μία φορά!
φίλε μου, δύσκολη ήταν η αποστολή μου, αλλά τα δώρα στη ψυχή, πολλά.
ευχαριστώ όλη την παρέα για την εμπιστοσύνη σας...

καλό βράδυ...
τσίου....

mmexer είπε...

ακόμη και τα πουλιά λένε τα ίδια με τους ανθρώπους στους αποχαιρετισμούς; Ότι θα σας θυμάμαι και λοιπά; Σιγά... Τώρα που έφυγε.... πάει! Εγώ δεν τα πιστεύω αυτά χαχαχα

mmexer είπε...

ευχαριστώ για την προσθήκη:) Σε πρόσθεσε στην μπλογκλιστ μου όταν μάθω και στο σινκ πως γίνεται θα το κάνω κι εκεί...
είμαι σε καλό δρόμο χαχαχα

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Lucia

Eυχαριστώ καλή μου πεταλουδίτσα.
Αν και ξέρω ότι από ευγένεια βρίσκεις το κείμενό μου πολύ καλό
Όσο για το μήνυμα του κειμένου
νομίζω κι εγώ ότι...ετσι πρέπει να ειναι
Δύσκολο θέμα η αγάπη...αλλά πολύτιμη
για την ευτυχία μας!!!

κοτσυφοφιλάκια

τσιου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ teleia

Καλή μου....όλα καλά!!!

τσίου!!!

τσίίίιιιιοοοοοοοοοοοουυυυυυυυ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

Ετσι ειναι καλό μου gennaki

Ετσι πρέπει να κλείσουμε την ιστοριούλα μας.

Η αγάπη γλυκά "σκλαβώνει" λοιπόν

Μακάρι αυτή να μας σκλαβώσει
όλες και όλους

κοτσυφοφιλάκια

τσίίίίιοοοοοοοοοοοουυυυυυυυυυυυυ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ η ψυχη μου το ξερει

Όπου κι αν βρίσκομαι η αγάπη

θα με ζεσταίνει...θα με ελευθερώνει

Αληθινά τα λόγια σου ψυχή μου

με ζεσταίνουν

Πολλά κοτσυφοφιλάκια

τσίίιοοοουυυυυυ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ "Η"

Με μεγάλη μου χαρά δέχομαι το σχόλιό σου καλό μου τρενάκι.

Ξέρεις τόσο καιρό δεν εχω δεχτεί άλλο αρνητικό σχόλιο και νόμιζα ότι κάτι δεν πάει καλά.

Δεν μπορεί να ειναι όλα αυτά που γράφω τόσο καλά, σκεφτόμουν, που μα αρέσουν σε όλους.

Μάλλον από ευγένεια μου κάνουν καλά σχόλια.

Έχει την αξία του και το αρνητικό και το ειρωνικό σχόλιο καλή μου.

Σ ευχαριστώ που είσαι ειλικρινής απέναντί μου!!!

Ο κότσυφας σε φιλά

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Όταν χάσουμε κάτι για πάντα
τότε καταλαβαίνουμε την αξία που είχε για μας.

Αυτο επαθε το καναρινι Γλαρένια μου.

Ήταν ευτυχισμένο αλλά τα ήθελε όλα δικά του

Στο τέλος κατάλαβε ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΣΕ ΝΑ ΤΑ ΈΧΕΙ ΌΛΑ...μονό αυτά που άφησε πίσω του, ήταν απαραίτητα για την ευτυχία του.

Κάλλιο αργά παρά ποτέ... χα-χα

κοτσυφοφιλώ σε

ΤΣΙΟΥ!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ osela
Αν μπορούσαμε σ αυτή τη ζωή, να αφήναμε την καρδιά να αποφασίζει και να μιλάει καλή μου osela...νομίζω ότι όλα θα ήταν καλύτερα για όλους μας!!!

Ευχαριστώ απο καρδίας για τα καλά σου λόγια

Κοτσυφοφιλάκι

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ KitsosMitsos
Ετσι ειναι καλέ μου φίλε

Η αγάπη δίνει χώρο και την δυνατότητα
επιλογής

Η ΑΓΆΠΗ ΕΛΕΥΘΕΡΏΝΕΙ

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Ασκαρδαμυκτί

Ενα μεγάλο ευχαριστώ

Τέτοια σχόλια από κάποιον σαν και σένα, ειναι πολύτιμα καλέ μου Ασκαρδά

φιλώ σε

τσίου!!!

ΥΓ. Τι έγινε τελικά???
Απάντησες στον Σπίθα???
Έρχομαι να δω χε-χε

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ panoptis

Εγω σ ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθεια πανόπτη

Είσαι φίλος του δάσους και ομορφαίνεις τις περιπέτειες μας, με την ευγενική παρουσία σου

Κοτσιφοφιλάκια

τσίίίοοοοουυυυυ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mmexer

Ααααχαχαχαχαχααααα!!!
Τελικά εσύ δεν αφήνεις χωρίς κρητική τιποτα!!!
Ούτε τηλεόραση ούτε παραμύθια

Καλό πολύ καλό το σχόλιό σου!!!

Ο κότσυφας σε φιλά

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mmexer

ΥΓ. Εγώ σ ευχαριστώ mmexer!!!

ξανά-τσίου!!!

mystikaperasmata είπε...

Καλησπερα καραφλοκοτσυφα μου.
Τελικα τελειωσε αυτη η ιστορια?
Ολη αυτη η μεταφορικη ιστορια τελικα με τι ειχε να κανει?
Τωρα που τελειωσε δηλαδη.

tzonakos είπε...

Αρχίζοντας να το διαβάζω, πλημμύρισα απο αγάπη και απο παρέα και φίλους. Το ενιωσα. Μετα, μπερδεύτηκα λίγο και ξαναδιάβασα το υπόλοιπο.
Δεν ξέρει κανεις τι ειναι καλύτερο.
Το καλύτερο ή αυτά που έχει ;
Οτνα προσπαθήσει για το καλύτερο αφήνοντας πίσω τα άλλα, κάποια στιγμή θα τα νοσταλγήσει.
Ενα άλλο πουλάκι, το τζονακοπούλι, ειχε κάποτε για όλη την περιουσία του, ενα ραδιοφωνάκι και ηταν ευτυχισμένο.
Μετά, αγόρασε στερεοφωνικό, τηλεόραση, dvd και κινητά.
Μια μέρα σκέφτηκε πόσο καλύτερα ηταν τότε με μόνο ενα ραδιοφωνάκι.
Ειχε φίλους τότε, μεχρι που ενας φίλος τον παράτησε για χάρη του κέρδους.
Ειπε να κάνει κι εκείνος το ίδιο και ...
Τελοσπάντων να μη σου τρώω τον χώρο , μου αρέσουν οι ιστορίες σου αλλα η αλληγορία πρέπει να κρύβεται σε σημεία και όχι σε ολόκληρο το κείμενο.
Εχεις στυλ πάντως.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Δημήτρης
Μια ιστοριούλα ήταν Δημήτρη μου.
Με τι είχε να κάνει?
Για μένα ήταν μια περιπέτεια.
Περιληπτικά κάπου κάποιος άκουσε την καρδιά του για να γνωρίσει τον κόσμο.
Άλλα στην πορεία είδε ότι έψαχνε, αυτά που άφησε πίσω.

Καλησπέρες

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ tzonakos

Δεν νομιζω να ειναι ίδια η ιστορια που είχε το τζονακοπούλι με το καναρίνι.
Η πρώτη έχει να κάνει με την φιλία,
και την φθορά που έρχεται όσο περνάει ο χρόνος.
Κάτι παρόμοιο έχουμε λίγο πολύ όλοι μας βιώσει.
Σε ευχαριστώ Τζονακο μου για τα καλά σου λόγια άλλα και τις παρατηρήσεις.
Μου ειναι πολύτιμες για να συνεχίσω
Ευχαριστώ!!!

τσίου!!!

Roadartist είπε...

Πανέμορφο ακόμη μια φορά.. Τύφλα να έχει ο κοελιο.. μήπως να τα πας σε κανενα εκδοτικο??? Καλό βράδυ!

genna είπε...

καλημέρα κοτσυφάκο μου

φιλάκι!!!












και τσίου!

cynical είπε...

Καλημέρα κοτσυφάκι! Δεν νομίζω να εννοείς ότι θα μας αφήσεις;

να είσαι καλά.Είδες πόσοι σ' αγαπούν και σ' ακούουν;

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Roadartist
Νομίζω πως υπερβάλλεις καλή μου Roadartist... Τέτοιες φιλοφρονήσεις από σένα, ειναι για μένα
το καλύτερο δώρο που θα μπορούσα να φανταστώ!!!

Ευχαριστώ πολύ!!!

Καλησπέρες

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

gennaaaaaaaaaaaaakiiiiii


καλό μεσημέρι


κοτσυφοφιλάκι

τσίίίιιοοοοουυυυυυυ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ cynical

Όχι καλή μου cynical...με τέτοια παρέα νομίζω ότι είμαι μια χαρά
στο δάσος
Καλό μεσημέρι!!!
τσιου!!!

Roadartist είπε...

Απεχθάνομαι τις υπερβολικές φιλοφρονήσεις κοτσιφά μου :) Το πιστεύω, ο Κοελιο τι ειναι νομίζεις? .. Οι δικές σου αλληγορικές ιστορίες θα έσπαγαν ταμία! Σκέψου το!! Φιλιά :)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Roadartist

Το μόνο που μπορώ να πω ειναι...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ

Κοτσυφοφυλώ σε

τσίου!!!

Surrealist είπε...

Τίποτα δεν χάνεται, είτε περνά, είτε μένει, είτε μας προσπερνά... τίποτα δεν είχε λόγο ανυπαρξίας από τη στιγμή που υπήρξε... ας έφυγε, ας έμεινε και φευγάτο ας είναι...

και να συμφωνήσω μαζί σου " η αγάπη ελευθερώνει" "αν αγαπούσαμε με την καρδιά όλα θα ήταν διαφορετικά"

Όλα καλά!!!!

Τα τσι ό υ μου γλυκά για την υπέροχη ιστορία σου... όποια ερμηνεία και αν δώσουμε, σημασία έχει ότι μας άφησες να την οικειοποιηθούμε... το μοίρασμά σου μοναδικό και ανεξίτηλο...

Την καλησπέρα μου!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Surrealist
Όποια ερμηνεία κι αν δώσουμε...

Αυτό που έγραψες ειναι σημαντικό.
Γιατί ο καθένας μας βλέπει τα πράγματα που θέλει και μπορεί από μια ιστορία.
Το σχόλιό σου ειναι επιβράβευση για μένα και γι αυτό σ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!!!

Κοτσυφοφιλώ σε...

Τσι ό υ