Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

Ε!!!... Όχι και απιστία...

Απάντηση στην πρόσκληση για το παιχνίδι της απιστίας
από την
Surrealist.
Παρακαλώ πολύ, την σκυτάλη να πάρει
ο καλός μου φίλος Ασκαρδαμυκτί
με μια ιστορία απιστίας, φανταστική η αληθινή.



....κάθισε δίπλα μου σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Έβαλε ένα τσιγάρο στο στόμα της και γύρισε προς το μέρος μου .Με αργές κινήσεις πήρα τον αναπτήρα πάνω από το πακέτο με τα τσιγάρα μου και της πρόσφερα αυτό που ζητούσε κοιτώντας με χωρίς να πει λέξη!!!
Όταν φύσηξε τον καπνό ψηλά,πάνω από το κεφάλι μου,με κοίταξε με ένα διαπεραστικό βλέμμα και χαμογελώντας γλυκά με ευχαρίστησε. Έπειτα γυρνώντας προς τον μπάρμαν παρήγγειλε ένα ουίσκι με πάγο, έβγαλε το κινητό της από μια μικροσκοπική τσάντα και άρχισε να γράφει ένα μήνυμα.
Ήπια την τελευταία γουλιά από το ποτήρι μου και έκανα νόημα στον μπάρμαν να το ξαναγεμίσει.
<<Δικό μου το ποτό>>του είπε και συνέχισε να γράφει στο κινητό της.
<<Είναι κερασμένο από την κυρία>>μου είπε ο μπάρμαν καθώς άφηνε το ποτήρι μπροστά
μου. Πριν προλάβω να γυρίσω προς το μέρος της έκλεισε το κινητό, σήκωσε το ποτήρι της και μου είπε χαμογελώντας...<<στην υγειά μας>>Σήκωσα το ποτήρι μου και ανταπέδωσα <<στην υγειά μας>> της είπα πίνοντας μια μεγάλη ρουφηξιά από το ποτό μου.
Μετά από τέσσερα ποτά είχα μάθει αρκετά για την Μίνα. Παντρεμένη με τον πρώην διευθυντή της, χωρίς παιδιά με αρκετό ελεύθερο χρόνο, μιας και ο καλός της έλλειπε συχνά πυκνά στο εξωτερικό για επαγγελματικούς λόγους. Καλά όλα αυτά σκέφτηκα άλλα δεν είμαι τώρα για τέτοια. Απο λεπτό σε λεπτό περίμενα τηλεφώνημα από την Εύα. Πέντε ολόκληρους μήνες την πολιορκούσα για να πάρω τα φιλιά της. Και τι φιλιά!!! Ο έρωτας μαζί της είναι μια ακατάπαυστη, υπέρμετρη πράξη. Απερίγραπτη, ανεπανάληπτη, μοναδική, κολάσιμη πράξη!!!
Από την δύσκολη θέση με έβγαλε το τηλεφώνημα της Εύας.<<Δεν θα μπορεσω να έρθω μωρό μου...θα σε περιμένω αύριο το πρωί στο γνωστό μέρος...κοιτα να είσαι ξεκούραστος.Και φρόνιμα σήμερα ετσι???>>Χαμογέλασα και έκανα νόημα στον μπάρμαν για να τον πληρώσω.
<<Η γυναίκα σου ήταν?>>με ρώτησε<<όχι >>της είπα
<<η γυναίκα μου ειναι στη Ισπανία σε να συνέδριο.Μπορούμε να φύγουμε για το εξοχικό σου τώρα, αν βέβαια ισχύει ακόμα η πρότασή σου>>Φύγαμε με το αμάξι μου αφήνοντας το δικό της σε ένα πάρκινγκ. Το εξοχικό της Μίνας ήταν μια απόδραση από τα γνωστά. Η πισίνα ήταν το πρώτο μέρος που κάναμε έρωτα...θα μπορούσε να με κάνει να ξεχάσω την Εύα αυτή η γυναίκα σκέφτηκα καθώς την άφηνα στο πάρκινγκ το πρωί!!! Με αποχαιρέτησε με ένα πεταχτό φιλί και μπήκε στο σπορ αμάξι της. Περίμενα να φύγει και μετά ξεκίνησα για το γνωστό μέρος. Η Εύα μου το είπε καθαρά: κοίτα να είσαι ξεκούραστος...δεύτερο ημίχρονο σκέφτηκα και έβαλα μπρος το αμάξι.
Με περίμενε φορώντας μόνο τα εσώρουχα της...τα μάτια της με έγδυσαν πριν κλείσω την πόρτα πίσω μου. Και τι μάτια!!!
Δεν υπήρχε χρόνος για ξεκούραση............άλλα ποιος την χρειαζόταν με την Εύα να είναι ξαναμμένη και έτοιμη για κολάσιμα παιχνίδια?Πάντως όχι εγώ!!!
Αργά το βράδυ γυρνώντας στο σπίτι μου έκανα ένα ντους και αφού ήπια ένα ποτήρι κόκκινο κρασί έκλεισα τα μάτια μου για να κοιμηθώ. Το πρωί θα γυρνούσε η γυναίκα μου και έπρεπε να πάω στο αεροδρόμιο για να την πάρω. Μετά από τόση κούραση περίμενα να με πάρει ο ύπνος (όχι του δικαίου) άλλα δεν μπορούσα να κλείσω μάτι!!!
Τύψεις????? Για πρώτη φορά ένοιωθα σαν να είχα χάσει για πάντα την γυναίκα που αγάπησα. Αυτή που με δέχτηκε με αγάπησε και με έκανε να νοιώθω ότι έχω βρει την ευτυχία.
Δεν κατάλαβα πότε με πήρε ο ύπνος............................................................
<<Ξύπνα...ξύπνα μωρό μου!!!>> Άκουσα την φωνή της<<ξύπνα ξέρεις τι ώρα ειναι?>>
Τα έχασα <<δεν ειναι δυνατόν>> σκέφτηκα προσπαθώντας να ανοίξω τα μάτια μου. Με πήρε ο ύπνος και δεν πήγα στο αεροδρόμιο!!!<<Ποιο αεροδρόμιο καλέ μου?>> με ρώτησε η αγαπημένη μου<<έλα ντε?ποιο αεροδρόμιο?>>είπα προσπαθώντας να συνέλθω από το σοκ
<<και δεν μου λες σε παρακαλώ...ποια ειναι αυτή η Εύα και πως την έλεγες την άλλη... Μίνα?εεεε???>>τότε συνήλθα τελείως από τον ύπνο και έβαλα τα γέλια με ανακούφιση<<όνειρο ήταν γλυκιά μου...σε απατούσα με δυο διαφορετικές γυναίκες>>
<<Δεν μ αγαπάς πια όπως παλιά μωρό μου!!!Κάποτε ακόμα και στα όνειρά σου μου ήσουνα πιστός>>



-Δηλαδή όνειρο ήταν όλο αυτό???(ρώτησε η κουκουβάγια τον karaflokotsifa)
-Όνειρο!!! Και με κάνει να σκέφτομαι πως...πριν γεννηθώ εδώ στο δάσος σαν κοτσύφι, είχα ζήσει σαν άνθρωπος σε κάποια προηγούμενη ζωή....
-Αυτό είναι καλό σημάδι για σένα karaflokotsifa!!!
-Ποιο?
-Το ότι αρχίζεις και θυμάσαι τις προηγούμενες ζωές σου!!!
-Ναι ε???
-Ασφαλώς!!!(είπε η κουκουβάγια)

-Ε... τότε τσίου!!!!!!

103 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κοτσιφάκο, ευχαρίστως θα ανταποκριθώ, αλλά φοβάμαι μην πλακώσουν τα "ΜΑΤ"!
Για να δούμε...

marilia είπε...

Εδώ... ΜΑΡ! Το παραπάνω... επίρρημα να ξεχάσει τις απιστίες, γιατί θα του κόψω τα πόδια και θα μείνει σκέτο ρήμα! Και μάλιστα το... "υποφέρω"!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Ασκαρδαμυκτί

Νομίζω οτι η ανάρτηση σου
για την απιστία θα κάνει
φοβερά νούμερα αναγνωσιμότητας

χαχαχαχααα

τσίου!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κοτσιφάκο, θες ο φίλος σου να παντοφλιαστεί άγρια απ' τη Μαριλίτσα;

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia
χαχαχα

Καλό ... πολύ καλό άλλα
μπορεί να αναρτήσει μια
φανταστική ιστορία marilia!!!
Μην τον πιάνεις από τον λαιμό!!!

χαχαχαχαα

τσίου!!!

marilia είπε...

Κοτσυφάκο, σε συμπαθούσα! Μπορείς να τον αφήσεις ήσυχο, μη βρεθείς κι εσύ στη μέση του καβγά και φύγει, τυχαία πάντα, κάνα... πουπουλάκι;

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Ασκαρδαμυκτί

Νομίζω οτι η Μαριλίτσα
θα δείξει κατανόηση Ασκαρδά μου
Εξάλλου της ει πα να μην σε
πειράξει.
Δεν υποσχέθηκε τιποτα βέβαια,αλλα...
χαχαχαα

τσίου!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μαριλίτσα, σου αφιερώνω το τραγουδάκι της Τάνιας... ""δεν είμαι εγώ για κάτσε σήκω, δεν κάνω για φαντάρος εγώ"...

marilia είπε...

Κοίτα που επιμένει, το άθλιο πτηνό! Θα το λαρυγγώσω!

Σταμάτα, καλό μου, γιατί δε θέλω και πολύ να ξεπουπουλιάσω ένα κοτσύφι, ούτε να... μουτζουρώσω ένα επίρρημα! Και ξέρεις τι... ταλαιπωρία υφίστανται τα επιρρηματάκια από τις δασκάλες, έτσι;

Εσύ δε βρήκες τίποτα άλλο να μου αφιερώσεις; Πρόσεχε γιατί σε λιγάκι θα τραγουδάς το "Υποφέρω" και είσαι και φάλτσος, καρδιά μου!!!!

Για σεμνά και οι δύο! Άντε μπράβο!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

Ασκαρδά άφησέ το καλύτερα!!!
Πες οτι έγινε ρε φίλε!!!
Ευχαριστώ πάντως

Εντάξει marilia ???
Είδες εγώ το πήρα πίσω
άσε τα πούπουλα στην
θέση τους ναι???

χαχαχαχααα


ΥΓ.Οπως είπαμε Ασκαρδά ναι?
χαχαχα

τσίου!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Παιδιά, λέω να το θέσουμε σε ψηφοφορία! Να αποφασίσει η πλειοψηφία!
Εγώ, πάντως, ψηφίζω "ελευθερία ή θάνατος"!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Ασκαρδαμυκτί
Αν το βάλουμε σε ψηφοφορία ίσως
πέσει νοθεία και χάσουμε...
Εγω λέω να πατήσεις πόδι!!!
χαχαχαχαα

Ωχ !!!! Λες να με άκουσε?

marilia είπε...

Όχι, κλείνω τα μάτια και δεν ακούω τίποτα!!!!

γκρρρρρρρρρρρρρρρρρ!!! Άθλια πτηνάαααααααααααααααααααααα!!!

Υ.Γ. Κοτσυφάκο, σου κάναμε τη φωλιά... Ανάστα ο Κύριος! Συγγνωμοφιλάκι. Αλλά αν δεν τον αφήσεις ήσυχο, θα σε ξεπουπουλιάσω!!!!!!!!!!!!

mmexer είπε...

Aπ τη φιλία στην απιστία... Απρόβλεπτος ο καφλοκοτσύφας! :):):)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

Έλα μωρέ Μαριλίτσααααααα!!!
Άφησέ τον να γράψει ένα κειμενάκι!!!
Δεν θα απιστήσει τώρα...όχι!!!
Θα μας γράψει για παλιές απιστίες!!!

Ετσι Ασκαρδά μου???

ΥΓ.καλό...καλό σνουπάκι

τσίου????

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Α ρε μαλαγάνα Κότσιφα... την έριξες τη Σνουπίτσα και είπε το οκ!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Ασκαρδαμυκτί

Ουφφφφφφφ!!!!
Ωραία!!!
Αντε...τώρα με την ησυχία σου
Περιμένω με αγωνία!!!

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mmexer

Δεν κατάλαβες καλά mmexer!!!
Ηταν μια "φιλική" απιστία!!!
χαχαχαχα

τσίου!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

To έχω ήδη έτοιμο! χεχεχε

Φίλε, έχω μεγάλη καβάτζα από τέτοιες ιστοριούλες!

marilia είπε...

καλάααααααααααααααααααααααααααααααα!! Κάντε ό,τι θέλετε. Αλλά το νου σας, μη βγάλω καμιά παντόφλα, έτσι;;;;;;;;;

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Ασκαρδαμυκτί

ΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ήμουν σιγουρος !!!!

τσίου!!!

Ανώνυμος είπε...

ονειρεύονται και τα πουλάκια
νόμιζα μόνο οι Ανθρώποι κάνουν απιστίες

χαχα

τσίου κοτσυφάκο...

Αννα

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Αννα

Ενα όνειρο ήταν Αννα μου
ένα όνειρο κάποιου άλλου

κοτσυφοφιλάκι

τσίου!!!

mystikaperasmata είπε...

Περνας δυσκολες ωρες ή μου φαινεται?
:DDD
Σου βαζω ενα διπλο χωρις παγο, και ξαναερχομαι αργοτερα.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Δημήτρης

βάλε και ένα δικό σου

χαχαχαχα

τσίου!!!

Sally Finkenstein είπε...

Kαλησπέρα Κοτσυφάκο!

Δεν ήρθα τελικά για πρωινό καφέ.
Τον ήπια αλλού και ήταν λίγο πικρός! Κοινώς "τον ήπια"!

Ονειρα φανταστικής απιστίας λοιπόν έ? Ωραία μου φαίνονται.
Κι εγώ που δεν έχω καλή ανάμνηση από τις απιστίες μου, θα προτιμούσα να τις έχω ονειρευτεί!
Οπως τις ήθελα!
Φτου, πάλι πολλά ζητάω!

τσίου!

Surrealist είπε...

Xμμμμ! Τι γίνεται εδώ! Χαμός , υπέροχος χαμός!
Τέλειοι, όλοι σας!

Karaflokotsifa καλέ μου φίλε, μου έφτιαξες την διάθεση!

Πιέστε τα ποτάκια σας με την ησυχία σας, θα πάω για κάποιες δουλίτσες και θα επιστρέψω αργότερα!!

Μπράβο βρε! Τσίου πολλά!

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Καλά οι άντρες δεν παίζεστε!!!

Η απιστία είναι γραμμένη στο DNA σας,βρε!

Τέτοιοι εφιάλτες σας ζώνουν μόνο όταν έχει προηγηθεί κέρατο στον ξύπνιο σας! :)))

φιλάκια πολλά πολλά και...απονήρευτα ;))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τι γίνεται εδώ μέσα...
Σόδομα και Γόμορα...
;-)))

Κότσυφά μου... εν πρώτοις αιφνιδιάστηκα στην κυριολεξία με τα αυθεντικά τσιουρίσματα...
Ψαχνόμουν η γυναίκα... ακούγονταν τοσο κοντά μου για να είναι τα καναρίνια της γειτόνισσας.
:-)

Εν δευτέροις, είσαι απρόβλεπτος...επάνω που περίμενα η δική σου να μη σου αφήσει πούπουλο για πούπουλο, το έφερες στα δικά σου μέτρα το....ονείρατο....

΄Εχει ο άντρας της κουνιάδας μου καμιά 60ρια στο κήπο τους και είναι παράδεισος. Εγώ εδώ με τις γάτες...ΔΕΝ...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sally Finkenstein

Μακάρι όλες μας οι απιστίες
Sally μου να ήταν ενα όνειρο
Ας ειναι κι εφιάλτης

Οσο για τον καφέ...φρέντο γλυκό
με γάλα?
Έφτασέεεεεεε

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!

ΥΓ.Καλύτερα να ζητάς πολλά
Δεν ειναι κακό να διεκδικούμε

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Surrealist

Περιμένω το σχόλιό σου Surrealist

Να βάλω ενα ποτάκι?

χαχαχαχα

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ η ψυχη μου το ξερει

Δεν ξέρω για τους άλλους
ψυχούλα...εγω βγάζω την ουρά μου
απ έξω χαχαχαα

Πολλά κοτσυφοφιλάκια
και σε σένα ψυχή μου!!!

τσίου!!!

panoptis είπε...

καλά, δε σου έχω πει να με φωνάζεις στην παρέα σου την ώρα που βλέπεις αυτά τα όνειρα;;;
τέτοιος φίλος εισαι;;;
:))))

mamma είπε...

Εεε, πέρα από το ότι μου έκοψες τη χολή με τα κελαιδίσματα... ωραία το γύρισες.

Αν και με ενοχλεί η απίστια, να πω ότι δεν έχω βρει ατράνταχτα επιχειρήματα που να αποδεικνύουν πως ο άνθρωπος είναι μονογαμικός εκ φύσεως.

Φιλί στη φτερούγα κότσυφα!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Γλαρένια μου είδες τι καλός που
είμαι όμως???
Ακόμα και στον ύπνο μου εχω τύψεις
χαχαχα

Ελπίζω να μην σε τρόμαξαν τα
φιλαράκια μου
Εγω μόνο αυτά τα μαγνητοφωνημένα
που ακούς εχω

Γλαρένια μου...

πολλά κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ panoptis
Και χρειαζόμουν την παρέα σου...
Σε φώναζα...άλλα δεν άκουγες!!!
Που ήσουνα...έχασες

ΥΓ.Μόνο στα όνειρά λα-λα-λα-λα-λάααααα!!!

χαχαχα

καλώς ήρθες

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mamma

Ναι καλή μου mamma άλλα όταν
υπάρχει σχέση νομίζω οτι η
πίστη ειναι βασική προϋπόθεση
για να έχει διάρκεια
Μην κάνεις οτι δεν θέλεις να
σου κάνουν
Έστω κι αν αυτό ειναι...τόσο καλόοοοοοο!!!!!

χαχαχαχαα


ΥΓ.τώρα αν συμβεί κάποτε...ε!!!
άνθρωποι είμαστε και σφάλματα κάνουμε λα-λα-λαααα

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

mamma είπε...

"Άντα" του Βλαντιμίρ Ναμπόκωφ.

Σχέση με διάρκεια, πίστη, απιστία... και πολλά άλλα!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mamma
Στα υπ όψιν mamma
Δεν το εχω διαβασει...
καλό σου βράδυ

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Ανώνυμος είπε...

με δύο. μ' αρέσεις. γιατί αφού ονειρευόμαστε, να τα δώσουμε όλα τουλάχιστον :Ρ

Surrealist είπε...

Ευχαριστώ για το ποτάκι! Όταν πίνω δεν σχολιάζω :} Επέτρεψέ μου να σας θαυμάσω,όλη την παρέα σου και να χαρώ μαζί σας. Νομίζω θα σχολιάσω αύριο :}

καλ΄πςαησδη βρσκδσφν

ωσχσ

ΩΧ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ
ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΠΟΤΟ ΕΥΚΟΛΑ :}}

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ deadend mind

Eτσι ακριβώς δυο + μια = τρεις
μην ξεχνάμε και την γυναίκα ε???

χαχαχαα

καληνύχτα και όνειρα γλυκά...

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Surrealist

Δηλαδή να μην βάλω άλλο ένα???

Καλά καλά καληνύχτα
και περιμένω το σχόλιό σου
αύριο με καθαρό "μυαλό"


κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Surrealist είπε...

ξγαγλβΦΓΘΩΒελνψλω

τα ποτά και τα ξενύχτια
έχουν κλείσει
τα καλύτερα τα σπίτια :}

Καληνύχτα, ευχαριστώ!

Υ.Σ. Αύριο καλό ξημέρωμα, πολλά τσίου!

νατασσΆκι είπε...

(καλά, τα κελαηδίσματα απίθανα -θα ηχογραφίσω κι εγώ το καναρίνι μου, να στο στείλω!)
:)

Χμ... απιστία στο όνειρο, μάλιστα. Δείχνει "διάθεση",τάση, βέβαια, μα και τα όνειρα δεν είναι πραγματικότητα (βέβαια, η απιστία του μυαλού, καμιά φορά, είναι πιο "δυνατή" κι από πραγματική, μα... χμ)

:))
Καλημέρα, καλή βδομάδα!!!
Φιλιά ανοιξιάτικα

dyosmaraki είπε...

Πρώτα :

"Εγώ είμαι ελεύθερο πουλί,
θέλει η ζωή μας αλλαγές
και ας τσαντίζονται πολλές
Λαλαλαλα

Δεν δίνω φράγκο κάθε μια
τι θα μου σούρει
Και το πουλί για να τραφεί,
πρέπει ν' αλλάζει τη τροφή
Κι όχι σκέτο κανναβούρι κανναβούρι"

Κι έπειτα:
(αφού η σοφή κουκουβάγια αποκάλυψε πως ήταν απλά ένα όνειρο)

"Ενα όνειρο τρελλόοοοοοο
όνειρο απατηλόοοοοοο"

Λαλαλαλαλα

Καλημέρα και καλή εβδομάδα αγαπημένε μου karaflokotsifa

*Μη δίνεις σημασία με επηρέασαν τα τραγουδοκελαηδήματά σου.....

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Κοτσυφάκο μου,καλή βδομαδούλα με όνειρα...απονήρευτα! :)))


φιλάκι τσιουιστοοοοοοοοοοοο ;)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ νατασσάκι

Καλημέρα νατασσάκι μου

Η απιστία του μυαλού...ναι!!!
Μα ένα όνειρο δεν έχει ως νόημα πάντα αυτο που βλέπουμε.

Κάποιες φορές δεν σημαίνει τίποτα
Κάποιες άλλες έχει ένα μήνυμα
Αλλα τα περισσότερα όνειρα
σημαίνουν κατώι διαφορετικοί
απο αυτό που βλέπουμε
Εξάλλου το συγκεκριμένο όνειρο
ειναι φανταστικό,οπότε...αθώος ο
κατηγορούμενος
χαχαχαχαα

Καλή βδομάδαααααααα

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ dyosmaraki

Αγαπημένο μου Δυοσμαράκι
Σαν να εχεις δίκιο μου φαίνεται...

και το πούλι για να τραφείιιι
πρέπει να αλλάζει την τροφήηηη
και όχι σκέτο, κανναβούρι κανναβούριιι

χαχαχαχαχαα

Όνειρο ήταν και ξύπνησε ο κότσυφας
άλλα ούτε το και όνειρο ήταν δικό του βίωμα

Ηταν όνειρο ενός ανθρώπου, οπότε
καμία σχέση ο karaflokotsifas
Σωστόοοοοοος

χαχαχαχαα

Καλα ξεκινήσαμε αγαπημένο μου Δυοσμαράκι
Καλή βδομάδαααααααα

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ η ψυχη μου το ξερει

Ασε με ρε ψυχούλα να χαρώ έστω
και στον ύπνο μου ενα διαφορετικό
ερωτικό χάδι
Βαλτή απο την γυναίκα μου είσαι???
χαχαχαχαχαα

καλή βδομάδα
όλο λιακάδα

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

kat. είπε...

τσίου δεν λες τίποτα..

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ kat

E...τότε...τσίου!!!

mad2luv είπε...

ειλικρινα ειναι ισως το ΜΟΝΑΔΙΚΟ πραγμα που δεν θα συγχωρουσα ΠΟΤΕ...κεραταδες...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mad2luv

Την απιστία δεν θα συγχωρούσες
η τους κερατάδες
Μάλλον το ίδιο ειναι ε???

Ε!!!ενα όνειρο ήταν μην
με μαλώνεις
χαχαχα

καλή βδομάδα

τσίου!!!

roadartist είπε...

Κοτσιφάκο όλο αυτό είναι φαντασία, ή πραγματικότητα..?? Θα μου πεις ετσι οπως εχουν γινει οι σχεσεις, το πιο πιθανο ειναι να εχεις απιστήσει.. Ρε γμτ...δεν μου αρέσουν οι απιστίες..

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ roadartist

Φαντασία ειναι...εχω καταφέρει να είμαι πιστός στην γυναικά μου και αυτό ειναι πολύ ωραίο.
Ειμαι μονογαμικός απο τότε που την γνώρισα...δηλαδή περίπου 12 χρόνια
Ακόμη δεν εχω νικηθεί απο τις ορμές μου και μπορώ να λέω οχιιιιιιιι
Καμιά φορά σε κάποιο όνειρο ίσως... κάτι να γίνεται χαχαχαχαχαααα

καλή σου βδομάδα

και πολλά...

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Roadartist είπε...

Όμορφο αυτό. Μακάρι να το κατάφερναν όλοι, αλλά.. δύσκολο κοτσιφάκο!
ΦΙΛΙΑ τσιουυυυυυυυ..

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Roadartist

Δύσκολο άλλα....αξίζει
Καληνύχτα και όνειρα
γλυκάααααααα

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

ceralex είπε...

Από κανάρα σε κανάρα θα πετααω!!!!!


Τσιου και πάλι τσίου!!!

Surrealist είπε...

Ti omorfaaaaaaa!!!! Καλό μήνα!!!!

genna είπε...

καλημερούδια, αυτό είναι δάσος, ναι...

καλό μηνά κοτσυφάκο!!!!!!!!

cynical είπε...

@Καλό μήνα Karaflokotsyfa. Καλά νόμισα ότι μπήκα σε λάθος blog. Τα έχασα από την χλιδή και την αναβάθμιση! Rain forest το έκανες. Πρόσεξε κοτσύφι τους παπαγάλους και τα άλλα τα παραδείσια πτηνά, μην και σε ξελογιάσουν.

Άντε και εις ανώτερα!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ceralex

Κι απο κανάρες...άλλο τιποτα

χαχαχαχα

κοτσυφοκαλημέρα

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Surrealist

Είναι όμορφα...η απο ευγένεια το λες?
Δεν ξέρω...με έπιασε διάθεση αλλαγής
Λες να με πείραξε η...άνοιξη?
χαχαα

καλό μήνα

και πολλά
κοτσυφοφιλιά
τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

Καλημέρα καλο μου gennaki
και καλό...μήνααααααααααααααα

Σου αρέσει το δάσος η ειναι λίγο...
τραβηγμένο καλή μου???

κοτσυφοφιλάκια

τσίου

τσίιιιουουουουουουου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ cynical

Να είσαι καλά ....πάντα με τον καλό
σου λόγο cynical

Ελπίζω μόνο να μην ειναι κουραστικό το νέο μου template στο διάβασμα.

Καλό μήνα και πολλά

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Τη δυναμική είσοδο έκανε η άνοιξη!!!!!

Μα τι δροσιά είναι αυτή,κοτσυφάκο μου!!!

Λίγο...ζαλιστικό όμως στην ανάγνωση :(( Κατά τα άλλα...Αχ!! ΆΝΟΙΞΗ!

φιλάκι γλυκό ;)

marilia είπε...

Άλλαξες φωλιά για να μη σε βρω και σε... ξεπουπουλιάσω;;;;;; Αμ πού θα μου πας; Ξέρεις πόσο μικρό είναι το Διαδίκτυο; Τοσοδούλικο! Θα σε βρωωωωωωωω!!! Ξέρω ξέρω, πίσω από αυτά τα δυσανάγνωστα πράσινα γραμματάκια κρύφτηκες!!! Βγες έξω, μην κρύβεσαι στις φυλλωσιές! Βγες είπα!!! (κραδαίνοντας την παντόφλα...)

Εεεεεεεεεεεε, και σας πιάσω, και τους δυο, στα σνουποχεράκια μου!!!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

χαχαχαχαχαααα!!!!

Ελα ρε Μαριλίτσααααααααα....που
με βρήκες εδώ πέρα???

Δεν έχει μέρος να κρυφτώωωωωωωωω
δέντρο για νααα κουρνιάααασωωω
ποοοτάμι για να ξεπλυθώωωωωωωωωω
κι ύυυστερα νααα το σκάσω

χαχαχαχαα

ΥΓ.Πως σου φαίνεται το δάσος μου???
ΥΓ.2Μπορεις να διαβάσεις τα κείμενα εύκολα, ηηηηηη.....

κοτσυφοκαλημέρες

κοτσυφοφιλάκια


καλό μήναααααα

και καλόοοο απόγευμααααααα

τσίου!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ η ψυχή μου το ξέρει

Ωχχχχ αυτό που φοβόμουνα....
και τώρα???
(τι να κάνω με τα γράμματα?)

Καλο μήνα ψυχούλα μου

Η άνοιξη με πείραξε τελικά χαχαχαχα

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Με τα γράμματα δε νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι.Πίσω από τα γράμματα πρέπει να είναι μονόχρωμο ή πολύ απαλά χρώματα...

Και ποιον δεν πείραξε η άνοιξη;;;;;;;;

μουτς πολλάααααααααααα

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ η ψυχη μου το ξερει

Μωρέ μου αρεσει αυτό...δεν ξέρω αν θα το αφήσω όμως!!!
Θα δω
Πάντως ειναι ... κάπως περίεργο με τα γράμματα....


πολλά

κοτσυφοφιλάκια

ευχαριστωωωωωωωω

τσίου!!!

mystikaperasmata είπε...

Λοιπον φιλε μου καραφλοκοτσυφα επανερχομαι με μια ποτηρα παγωμενο φραπε.
Επειδη προσεξα οτι πιο πανω καποια ψυχη ειναι ετοιμη να πεταξει παντοφλιες(μη μας παρει κι εμας καμια) θα σου μιλαω κωδικοποιημενα πλεον. :P
Λοιπον στο θεμα μας για την απιστια.
Η αυταπατη μιας φαινομενικα αληθινης ολοκληρωσης, ξυπνα το θαρρος για αναζητηση συντροφου
Αυτο!
Μεγια το δασος. Κανε καμια αλλαγη στα χρωματα των γραμματοσειρων.
Καλο μηνα φιλε μου!

marilia είπε...

Είναι πολύ όμορφο το δάσος, έδεσε απίστευτα με τα πουλερικά που ακούγονται, αλλά δεν μπορώ να διαβάσω. Το μαρκάρω όμως κι έτσι διαβάζω άσπρα γράμματα σε μπλε φόντο.

Μην κοιτάς που σε συμπαθώ, ΘΑ ΣΕ ΞΕΠΟΥΠΟΥΛΙΑΣΩ, ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΜΟΥ!!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλά ξεμπερδέματα κοτσυφάκο...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Δημήτρης

Κρύβε λόγια φίλε μου...κρύβε λόγια
χαχαχαχαα

Και η πλάκα ειναι οτι η παντόφλα
βγήκε οχι για μένα,άλλα γιατί συμπαρέσυρα στον βούρκο τον Ασακαρδά

Ευχαριστώ ρε Δημήτρη άλλα ετσι μου έρχεται να το βγάλω ...

Τι χρώμα να βάλω...χλομό χλομό

Θα δούμε...
Πάντως ειναι κρίμα γιατί μου αρεσει

Θα ρθω το βράδυ για ξυδάκια
ετοιμάσου

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

Ευχαριστώ για την λύση Μαριλίτσα μου
Μετα απο αυτό ...κάθομαι να πιάσεις
για να μου τις ρίξεις
Ετσι κι αλλιώς δεν το γλίτωνα το ξύλο
Α ρε Ασκαρδά α ρε Ασκαρδά.....

χαχαχαχαχααααα

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Ασκαρδαμυκτί

Φίλε δεν αντέχω άλλο να κρύβομαι!!!
Θα κάτσω να τις φάω...πόσες να μου
ρίξει???
Θα έχει ξεθυμάνει λίγο όσο να ναι

Κι εγώ που νόμιζα οτι την είχες καλμάρει λιγάκι χαχαχαα

φιλιά

τσίου!!!

gatti είπε...

Κοτσυφάκι μου, προειδοποιούνε για τα κοτσυφίσματα! Είμαστε και κάποιας ηλικίας. Και δεν ξαφνιάστηκα μόνο εγώ. Τα καημένα τα γατάκια μου τρελάθηκαν! Σηκώθηκαν επάνω και τα αφτάκια τους έπαιζαν πινγκ πονγκ.


Οσο για την απιστία, έστω και στο όνειρο, την έκανες τη λαδιά σου βλέπω... :-p

Φιλάκια στη φτερούγα (copyright mamma)

Surrealist είπε...

ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΑΝ ΣΕ ΕΞΟΧΗ!

Τσίου μας, σ΄ευχαριστώ...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ gatti

αχαχααα!!! που να το ξέρα gatti μου
οτι εχεις γατάκια?
Το σκέφτηκα να βάλω προειδοποίηση
άλλα δεν βρήκα κάτι που να κολλάει:
Προσοχή-προσοχή τα πουλάκια
τσιρίζουυυυυν χαχαχαχα

Είναι απο την χαρά μου που έβαλε το
πέναλτι ο Παπ χιχι

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Surrealist

Να είσαι καλά φίλη μου!!!
Εγω σ ευχαριστώ

τσίου!!!

Surrealist είπε...

Μα τι λες... Σ΄ευχαριστώ :}}

(xaxaxa οριακά πρόλαβες την πρωτομηνιά)

Τσίου... :}}

Υ.Σ. με μία λέξη σου απάντησα... δίπλα :}}

Καληνύχτα!

marilia είπε...

καληνυχτοσνουποφιλάκι

Αυτό δε σημαίνει ότι ξέχασα τι έκανες, άτιμο κοτσύφι!

:):):):):):):):)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Surrealist

Στο φτερό που λένε
και στο...χωριό μου

χαχαχα

Καληνύχτα

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

Θα προσπαθήσω να σε κάνω
να το ξεχάσεις ναι?

Καληνύχτα Μαριλίτσα,
καληνύχτα και όνειρα γλύκα

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Sally Finkenstein είπε...

Α χα χα χα χα!!!

Εχεις τρελαθεί τελείως Κοτσυφάκι!
Μεγάλη χαρά πήρα αντικρύζοντας το ανοιξιάτικο δάσος σου.

Θα σε αντιγράψω οσονούπω.
Το σκεφτόμουν είναι αλήθεια... να με ξανοίξω λίγο!

Καλό μήνα και πάλι!
σματς!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sally Finkenstein

Ηρθε η άνοιξη στο δάσος μας
Sally μου...απο εικόνα...καλήηηη!!!
από διάβασμα???? χάλιιιιιιιιι(?)

Δεν βαριέσαι...ποιος να πάρει στα
σοβαρά εναν karaflokotsifa?

Λίγοι και καλοί θα μου πεις
Εεε!!! τι έπαθα πάλι σήμερα?

Καληνύχτα Sally μου
και όνειρα γλυκά!!!

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Despoina Chatzipavlidou είπε...

ααα ! είπα και γω... τόσο άταχτα είναι τα κοτσύφια ; εγώ τα περίμενα άταχτα αλλά με το ταίρι τους ! και απ' ότι φαίνεται έτσι είναι :)))

μου αρέσει πάρα πολύ η αλλαγή που έκανες, και να ξέρεις ότι ενώ σε άλλα blog συνήθως κλείνω τα ηχεία σε εσένα θα τα έχω πάντα ανοιχτά... έχει ακριβώς την ποιότητα του χιούμορ που μου δίνει ευφορία

τσριιιφ τσριιιφ τσφίου :)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ desapoin3ison4

Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου
καλή μου...μου δίνεις χαρά με τα λογία σου!!!
Οσο για τα κοτσύφια...ναι δεν
προδίδουμε το ταίρι μας
Σ αυτή την ζωή τουλάχιστον

Η να πω καλύτερα...μεχρι στιγμής???
χαχαχαα

Κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Dreamer & the full moon είπε...

Φιλε Κοτσιφα, γεια χαρα...
Αυτη μου ειναι η πρωτη επισκεψη στο "δασος" σου και οφειλω να ομολογησω οτι μ'αρεσει πολυ, οποτε μαλλον θα ξαναπερασω...
Βλεπω απιστεις εις το "τετραγωνον", αλλα μονον στον κοσμο των ονειρων... εισαι δηλ. ενας... dreamer-καραφλοκοτσιφας... Προσεχε ομως τα ονειρα καποιες φορες βγαινουν αληθινα... Να ακους τη σοφη κουκουβαγια.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Dreamer & the full moon
Σε καλωσορίζω στο δάσος μας
καλέ μου Dreamer
Να περνάς απο δω οπότε θέλεις
θα βρεις πολλά όνειρα και
ονειροπόλους.
Και αυτό που είπες ειναι
σοφό...
"Πρόσεχε ομως τα όνειρα κάποιες φορές βγαίνουν αληθινά"

Σπάνια το ακούω φίλε μου
Συνήθως το λέω εγώ...

καλησπέρα και καλό μήνα

τσίου!!!

Roadartist είπε...

Κοτσιφάκο!!!! :) :) :)
Τι αλλαγή ήταν αυτή??
Καλά ξέρεις πόσο καιρό είχα να ακούσω κελαϊδίσματα? :( :( :(
Να είσαι καλά καλέ μου κότσιφα..
Ωραια η αλλαγή (μελαγχολησα στη σκεψη ποσο μου λειπει η φυση..)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Roadartist

Καλη η αλλαγή άλλα
δεν μου είπες...
τι ψήφισες για το
νέο template?

χαχαχαχα

τσίου!!!

mad2luv είπε...

βρε πουλακι μου-κυριολεκτικα-ωραιο τα template αλλα....ωπα,αμααααν,εχασα το φως μου...γκαβωθηκα η κορασιδα....

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mad2luv

Να υποθέσω οτι ψήφισες το πρωτο ε?
Η δεν ψήφισες???
Οχι?
Γιατι παρακαλώ???
χαχαχα

ΥΓ.Είμαι έτοιμος να το βγάλω
άλλα το...λυπάμαι...καλούλι δεν ειναι???

Roadartist είπε...

Μολις ψηφίσαμε.. :) και εμείς..
Θες να μάθεις τι?
Ε, δεν κατάλαβες.. Μου άρεσε και είμαι υπερ :)

marilia είπε...

Είναι πάρα πολύ ωραίο, αλλά με το τεμπλέιτ σου θα χαρεί που θα με ξαναδεί ο οφθαλμίατρος!!! ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ, με αυστηρό τόνο, έτσι, γιατί μετά την παρακίνησή σου, ο δικός μου πήρε πολύ θάρρος και πολλή φορά... ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ!!! (όχι ότι ο άλλος δεν παλεύεται καθόλου... όοοοοχι)

:) Φιλί. Μετά βλοσυρού βλέμματος και κραδασμού παντόφλας! ;)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

έχεις δίκιο.....

κλαψ-κλαψ!!

Λιγμ!!!!

ΚΟΤΣΥΦΟΦΙΛΑΚΙΑ

ΤΣΊΟΥ!!!

marilia είπε...

Τσου, ούτε έτσι. Όχι ημίμετρα. Ξεκούραστα πράγματα, ξεκάθαρα, ευανάγνωστα με... πράσινο σε... γλάστρες! Κοινώς... στόλισέ το με δάση, νερά, πτηνά και ό,τι άλλο θες, αλλά μη συμβιβάζεσαι με ημίμετρα. Αυτό θα έλεγε και ο e-μπαμπάς μου. ;)

Φιλάκι γλυκό

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia
Τι να κάνω δηλαδή?
Πες μου την γνώμη σου πιο
καθαρά(είμαι και λίγο μπούφος)
Να το κάνω πάλι όπως πριν τα
ημίμετρα?
Να το κάνω όπως ήταν αρχικά?
Να βρω κάτι άλλο?
Τι άλλο?

Πες μουουουουουουυου!!!!

χαχαχα

τσίου!!!

marilia είπε...

Να τα κάνεις όπως πριν, ευανάγνωστα και αν θέλεις βάλε στο πλάι φωτογραφίες σχετικές με τα... τροπικά τα δάση. Μόνο μη με ρωτήσεις πώς μπαίνουν εκεί στο πλάι γιατί δεν έχω ιδέα! Ρώτα πιο έμπειρους, πχ τη Γλαρένια. Πάντως να βάζεις φόντο και να το κρύβεις με άσπρο γιατί δεν μπορεί να το διαβάσει άνθρωπος, δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Ή βάλε το φόντο με το δάσος και επέλεξε ΜΟΝΟ ένα χρώμα γραμματοσειράς, πχ άσπρο.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

Χμμμμμμμ!!!

Μου έβαλες πρόβλημα για δυνατούς λύτες
Πάλι βλέπω να ξενυχτάω

Σ ευχαριστώ Μαριλίτσα μου
Θαααα το παλέψω θαααα το ψαξω και θα επανέλθωωω

κοτσυφοφιλάκια

τσιου!!!