Πέμπτη 6 Μαρτίου 2008

Έδωσα υπόσχεση....

.......και οι υποσχέσεις πρέπει να τηρούνται........Λοιπόν!!!



Απαντώντας στην πρόταση του συν-μπλοκερ Πανόπτη αρχικά,

και στην Surrealist στην συνέχεια, θα σας τιμωρήσω δείχνοντας σας, την πραγματική εικόνα του karaflokotsifa.....

-Εδώ είμαι πέρυσι στο σχολείο μου χα-χα !!!!



Παρακαλώ να αναρτήσουν φωτογραφία τους οι........
χα-χα-χα!!!

Όποιος θέλει να το κάνει ας το κάνει!!!
Για να γνωριστούμε καλύτερα όπως λέει και ο πανόπτης.


Τώρα τι να πω???
Να πω τσίου???

Ας το κάνει το κοτσύφι....

-Ε!!! Τότε τσίίίιιιοοοοουυυυυυυυυ!!!!








51 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλά όλοι την ίδια φωτογραφία έχουμε, που σε στήνουν σε μια ψεύτικη θέση, σου κοτσάρουν ένα βιβλίο και ένα μαρκαδόρο και σε τραβάνε! εγώ αντί για χάρτη πίσω μου έχω κάτι τερατώδεις ζωγραφιές εντελώς καλτ :ΡΡΡ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ deadend mind
Αυτό θα πει...η φαντασία του
καλλιτέχνη!!!

Καλά δεν νομίζω σήμερα να βγάζουν τις ίδιες φωτογραφίες!

Απλά εγώ είμαι λίγο μεγάλος
χα-χα-χα

Είδες στην δική σου έχουν βάλει από
πίσω ζωγραφιές.
Σε μένα και στον πανόπτη έχουν χάρτη.

Καλά....να μην πω για του πανόπτη φαντάσου ότι η δική του
ειναι ασπρόμαυρη,σκέψου πόσο μου ρίχνει.
Τουλάχιστον...χχμμμ!!! 2500 χρόνια χα-χα-χα

Ανώνυμος είπε...

βρε, βρε πως μεταμορφώθηκες πουλάκι μου
εγώ περίμενα να δω κοτσυφάκι και βλέπω
ένα μικρό αγοράκι...

βρε κάνουν τ' αγοράκια τα κοτσύφια ή τα κοτσύφια γίνονται παιδάκια, γλυκούλης είσαι πουλάκι μου

εγώ τώρα να πω τσίου ψυχή μου...
και φιλάκι

genna

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

Τι ωραία το πες αυτό!!!
Μακάρι να παραμείνω αγόρι ως το τέλος
καλό μου gennaki
Αν και δεν θα με πείραζε να γίνω
στ αλήθεια ένα πραγματικό κοτσύφι

φιλάκι για σήμερα

χωρίς τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΥΓ. genna
Μπαααα!!!
Δεν μπορώ θα το πω....


τσιιιοοοοοοοουυυυυυυυυ

osela είπε...

περσινή η φωτο είπες? μεγαλοδείχνεις! ;-P

(όντως, όλοι την ίδια φωτο βάζουν)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ osela
Όλοι την ίδια ε?

Ξέρεις για να βγει η υποχρέωση
στην πρόσκληση το κάνουμε

Το δωράκι....άσε δεν το λέω!!!

Ακούς εκεί μεγαλοδείχνω γκρρρρρρρρρ!!!!

panoptis είπε...

αδερφέ ένα έχω να πω...έχεις σίγουρα κοτσιφίσιο βλέμμα....


(αν είσαι και παο, πρέπει να αδελφωθούμε 100 τοις 100)


ελεύθερος στις δασικές σου υποχρεώσεις από μένα...
ααα, έχουν μείνει και κάποιες παιδικές, αλλά μετά τους χαρταετούς.τώρα απλά μαζεύω υπογραφές.

ευχαριστώ φίλε μου, ευχαριστώ.

τσίιιιιοοοουυυυυυυυυυυυ

Despoina Chatzipavlidou είπε...

εεεεεμ... για το δωράκι ενδιαφέρομαι
που πρέπει να απευθυνθώ ;

genna είπε...

καλημέρα κοτσυφάκο μου...

κάνεις και δώρα τώρα ψυχή μου...

τούτο, του ανθρώπινου ζέστα,

άστο πουλάκι μου για τους ανθρώπους,

πάμε να τουίσουμε

θα έχουμε και χαρταετούς παρείτσα...

τσίου κοτσυφάκο μου!!!!!!!!

o βασιλιάς του δάσους είπε...

tsioy tsiou vre:)))

ti mou thinises....
evlogimeno petino kai egw me tin podia imoun stin fotografia pou mas estinan na vgoume.
ma distixos oti eixa kai den eixa kaikane sta katexomena stin kipro otan pigame na zeisoyme os oikogenia...
na eisai kala adelfe..
mou thimises omorfes stigmes..
tsiou tsou ore:)))

poli omorfi i idea sou:_)))

dyosmaraki είπε...

Χμμμμμ!!!!
Φανταζόμουν ένα κοτσύφι μέσα σε ένα καταπράσινο δάσος!!!
Τώρα πως προέκυψε με φόντο το Αιγαίο πέλαγος.....
Καλημεεεεεεερααααα!!!!
ΥΓ. Αλήθεια τι δώρο διαθέτει το blog???

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna
Zητώ δημόσια συγνώμη gennaki απο όλους σας που σας χάλασα την όποια καλή εικόνα είχατε για μένα χε-χε

Εγώ karaflokotsifas είμαι genna μου
πάμε στο κλαράκι για κελάηδισμα και
φτερουγίσματα στον ουρανό

κοτσυφοφιλάκι

τσιου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ desapoin3ison4
Καλός ήρθες στο δάσος μας
Η ιδέα του πανόπτη έφερε πολλούς από μας πιο κοντά.
Για το δωράκι...ψάξε-ψάξε..........θα το βρεις χα-χα

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ o vasilias tou dasous

Καλέ μου φίλε και αδελφέ,
με συγκίνησες με αυτό σου το σχόλιο.
Μπορεί να χάνουμε τα υλικά αγαθά
αδελφέ μου άλλα ο πραγματικός πλούτος που κρύβουμε στην καρδιά και στην ψυχή μας ειναι ο πολύτιμος θησαυρός.
Και αυτόν δεν μπορεί να μας τον κλέψει κανένας.
Να είσαι πάντα καλά!!!

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Iron man είπε...

Καλησπέρα
Καλό τριήμερο
και καλή ξεκούραση!
Δ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ dyosmaraki
Πολύ το φοβόμουν ότι θα χαλούσα
την εικόνα του karaflokotsifa άλλα
έπρεπε να το κάνω.
Μου το ζήτησε βλέπεις ο πανόπτης
και δεν μπορούσα να του αρνηθώ
Αυτός τόσες χάρες μου έκανε.
Έφερε το καναρίνι στο δάσος...μετά το ξαναπήγε πίσω...πάντα ήταν πρόθυμος για ότι του ζητούσα.

Κοτσυφοφιλάκιαααααααα

Καλημέραααααααααααααααα

τσίίίίοοοοοοοουυυυυυυυυυυυυ

ΥΓ. Ααααα!!! ούτε εσύ το βρήκες το
δώρο??? Αυτό δεν ειναι δώρο
τελικά ειναι...κριμένος
θησαυρός χε-χε!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Wind
Καλησπερα και σε σένα φιλέ μου
Καλό μας τριήμερο με πολύ διασκέδαση
χαρά και ότι ο κάθε ένας μας θέλει!!!
ΤΣΙΟΥ!!!

dyosmaraki είπε...

Αγαπημένε μου karaflokotsifa

Δεν είπα πως χάλασες καμιάν εικόνα. Αλλωστε για μένα πάντα θα παραμένεις ο αγαπημένος karaflokotsifas.

Απλά φανταζόμουν μια εικόνα με φόντο το δάσος και όχι θάλασσες....αφού όπως μας μαθαίνανε στο σχολείο τα κοτσύφια τριγυρνούν στα δάση, ενώ οι φωτό σου μάλλον δείχνουν ένα πλάσμα της θάλασσας...

Μήπως κατά βάθος είσαι γλάρος και δεν το έχεις καταλάβει???
ΥΓ. Ευχάριστο το αποκαλυπτικό δωράκι σου....Τώρα κατάφερα να βρω τον κρυμμένο θησαυρό!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πολυ πολυ ωραιο μπλοκ.
Καλως σε βρηκα μικρο παιδακι
:)
Mου αρεσουν πολυ τα μπλοκοπαιχνιδα.
Εσενα?

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ dyosmaraki
Αγαπημένο μου Δυοσμαράκι εχεις
δίκιο η θάλασσα ειναι κάτι που με
ανεβάζει.
Άλλα σ αυτή τη ζωή το βουνό και το
δάσος ειναι το σπίτι μου.
Κάπου κάπου βέβαια πάω και βρίσκω την Γλαρένια και θυμάμαι τις θάλασσες και τα κύματα...παλιά ίσως και να ήμουν γλάρος.

Κοτσυφοφιλάκια

τσιου!!!

ΥΓ.Είπα και γω δεν θα το έβρισκες?
Οχι τιποτα άλλο, αλλά το δωράκι
ισχύει ως την επομένη ανάρτηση
μετά θα αποσυρθεί από το δάσος

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Αυτό το λυπημένο βλέμμα στα μάτια σου υπάρχει και...φέτος;

μουτς μουτς

ΔΙΟΤΙΜΑ είπε...

καλησπερα.
Μάλλον πάντα σου άρεσε η γραφή αλλά απο τη φωτογραφία φανερώνεται πως δεν σου άρεσε το σχολείο. Είναι έτσι ή κάνω λάθος;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πάντως πέρυσι είχες μαλλάκια κοτσυφάκο μου!

Ρε συ...ζήλεψα και θα δημοσιεύσω κι εγώ τη δικιά μου! χεχε

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Η ψυχή μου το ξέρει

Δεν σου λέω!!!!

χα-χα-χα

κοτσυφοφιλάκι

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΔΙΟΤΙΜΑ
Δεν κάνεις λάθος !!!
Έχεις χάρισμα...φυσιογνωσίας,
το εχεις σπουδάσει η κάνει μπαμ
η φάτσα μου?

Κοτσυφοφιλάκι

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Ασκαρδαμυκτί
Αντε ρε Ασκαρδά !!!!
Είσαι ο πρώτος που παίρνει το θάρρος.
Πάντως είδες ε???
Κύριος!!!
Δεν ζήτησα απο κανέναν προσωπικά να
ανταποκριθεί

Για να δούμε τι θα δούμε χε-χε-χε

Τσίου!!!

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Καλά Κούλουμα,κοτσυφάκο μου!

Μείνε με την...κακία σου!!! :))

φιλάκι τσιουιστοοοοοοοοοοοο!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ η ψυχη μου το ξερει

Κοίτα στα σχόλιά σου λέμεεεεεεεεεεεε

mystikaperasmata είπε...

Καλημερα φιλε μου καραφλοκοτσυφα. Γεμισε η μπλογκοσφαιρα παιχνιδια. Ωραια κλασικη σχολικη φωτογραφια.
Μονο μια ερωτηση και αν θελεις φυσικα απαντας. Απο Αθηνα εισαι η απο θεσ/νικη?(προαιρετικα παντα).
:)

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Κοτσυφάκο μου,πόσα φιλάκια να σου στείλω για να με συγχωρήσεις;;;;;;;;

...τσίου,ταπεινά :))

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Aubrey

Καλός ήρθες Aubrey...

Η αλήθειά ειναι ότι δεν μου αρέσουν και τόσο.
Οχι ούλα τουλάχιστον άλλα
όταν με καλουν να το κάνω...παίζω
κι εγώ.
καλό τριήμερο

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Aubrey

ΥΓ. Εντάξει??? όχι ούλα !!!

χαχαχαχα!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Δημήτρης
Καλημέρα φίλε μου Δημήτρη.
Αθήνα μένω(το εχω και στο προφίλ μου)

ΥΓ.Έχεις δίκιο Δημήτρη μου γέμισε
ο τόπος απο παιχνίδια.
Παιδική χαρά γιναμε ένα πράγμα!!!

Καλό τριήμερο Δημήτρη μου
και καλή επιστροφη σε όσους φύγουν

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ η ψυχη μου το ξερει

Δυο φιλάκια!!!

κοτσυφοφιλάκι

τσίου!!!

Roadartist είπε...

χαχα κότσιφα μου αυτό το αθώο παιδάκι ονειρευόταν πετάγματα και χάζευε τα πουλιά απο τότε.. είμαι σίγουρη! Εκεί που οι άλλοι κοιτούσαν τον πίνακα, αυτός ονειρευόταν βουνά καταπράσινα και καθαρούς ουρανούς! Να είσαι καλά, καλο 3μερο και σε σένα! :)

Sally Finkenstein είπε...

Αχου, ένα κακόμοιρο κοτσυφάκι που κάνει πως γράφει, ενώ περιμένει να χτυπήσει το κουδούνι για διάλλειμα!

τσίου!
Καθόλου δεν χάλασες την "εικόνα" σου, απλώς την άλλαξες!
Μα... ούτε karaflo ούτε kotsifas!
Μας δουλεύεις, ε?

Ευχαριστούμε πολύ για τα δωράκια!
Είσαι άπό τους τολμηρούς!
Εγώ είδες, δεν, στο περίπου...
τσίου!
και καλο 3ήμερο!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Roadartist
Ονειρευόταν και χάζευε
μας πήραν χαμπάρι
χαχαχα

Να είσαι καλά!!!

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sally Finkenstein

Το διάλειμμα τι ωραία!!!

Καλα λεω εγω οτι
μας πήρανε χαμπάρι

karaflokotsifas χα-χα
πλάκα δεν έχει?

ΥΓ.Και γω το σκεφτόμουνα
άλλα το έκανα τελικά.
Ωστόσο ειναι μόνο για λίγους και
για λίγο, ως την επόμενη ανάρτηση χα-χα

τσίου!!!

genna είπε...

καλισπέρα κοτσυφάκο μου

φιλάκι, τσίου!

Surrealist είπε...

Καλησπέρα,είδα το δωράκι, εκτιμώ και λαμβάνω την ειλικρίνια και την εκτίμηση, αμοιβαία :}

Πολλαπολλάτσιόυ χχ κύριε... σου εχω ευχηθεί
ξαναεύχομαι όμορφα ταξίδια... με όμορφες διηγήσεις...

καλή συνέχεια σε ότι κάνεις και καλή ψυχαγωγία,λόγω των ημερών.

Τα λέμε, τσίου μας, όλα όμορφα!! :} Σ'ευχαριστώ!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna
Για σου gennaki μου!!!!

Πολλα πολλά κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Surrealist


Πήρα την απόφαση λόγο και της
δικής σου ανάρτησης και του πανόπτη
βεβαίως.
Ωστόσο λόγο της δικής σου κυρίως
έβαλα τόσο μεγάλο το δωράκι.
Βλέπεις ο πανοπτης ήταν αποκαλυπτικός άλλα χι τόσο άσο εσύ

Ευχαριστώ Surrealist για τα καλά σου λόγια.
Εύχομαι να περάσεις τέλεια και να επανέλθεις ανανεωμένη

Κοτσυφοφιλάκια

τσίου

Τσ ι ό υ !!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Φτου σου ψυχή μου... τί μπούκλα είναι αυτή;
Βρε κουκλί είσαι...

Αν κρώξω..θα σε τρομάξω και δείχνεις ευαισθητούλικο
Ε, τότε...τσίου...απόκριες έχουμε εξάλλου..
;-)))

ΚΑΛΑ ΚΟΥΛΟΥΜΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

gremiii είπε...

εμένα γιατι μου φαίνεται η φατσούλα σου 'έλα-ρε-μαμά-βαριέμαι-να-τρεχω-τωρα-σχολειο-άντε-καλά-θα-πάω-αλλά-σιχαινομαι-τις-φωτογραφίες-τι-θελει-αυτός-τωρα-και-με-φωτογραφίζει-νυσταζω-θελω-λουκουμά -απο-το-κυλικειο-τωρα' ;

Καλά να περάσεις αύριο!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
Eυχαριστώ ευχαριστώ ... είδες?
κατσαροκότσυφας έπρεπε να γίνω χε-χε

Καλά κούλουμα λοιπόν !!!

Τον νου σου Γλαρένια μου στους αετούς...να μην
κουτουλήσουμε σε κανένα και πέσουμε κάτω χα-χα!!!

Κοτσυφοφιλάκι

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ gremiii

Κάνει μπαμ ε???
χα-χα-χα

Καλά να περάσεις και συ καλή μου.
Στο νησί είσαι?

τσίου!!!

gremiii είπε...

καραμπάμ κάνει!
Σε ευχαριστώ, ελπίζω κι εσείς να πετάξατε λαγάνα και να φάγατε χαρταετό. Και ναι ειμαι Γκασμαδία land!!!

cynical είπε...

@karaflokotsyfa, βλέπω ωραίο μαλί. Έχει μείνει τίποτα; Αχ! αυτός ο χρόνος!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ gremiii
XAXAXA!!!
Έτσι ακριβώς τα κάναμε πετάξαμε την λαγάνα γιατί ήταν μούφα και φάγαμε τον αετό στην μάπα(άσχετεεεεεεε!!!!)
Σε ζηλεύω που είσαι στο νησί!!!
Έχω να έρθω...δέκα χρόνια!!!

Καλησπέρεεεεεεςςςςςςςςςς

Και για να μην ξεχνιόμαστε...
Τσιιιοοουυυυ!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ cynical

Ο χρόνος μια χαρά εγώ είμαι στραβός
χα-χα-χα
Ε! όλο και κάτι έμεινε...
Μια χαρά σου λέω χε-χε-χε

Καλησπέρα και καλή βδομάδα!

τσίου!!!