Δευτέρα 10 Μαρτίου 2008

Το σ αγαπώ

Απάντηση στην πρόσκληση από την καλή μου ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
κατα πρώτο λόγο
μιας και μου το ζήτησε πρώτη, την Lucia και τέλος την Surrealist

Η πρόσκληση ήταν να αναρτήσω ένα τραγούδι που θα μπορούσα να τραγουδήσω

με το υπέροχο κελάηδισμά μου στην κοτσυφίτσα μου.
Πολλά τα τραγούδια που επαιξαν αυτες τις μερες.
Πολλά και αυτά που θα μπορούσα να ... κελαηδήσω κι εγώ.
Ωστόσο μιας και το έκανα, θέλω να σας βάλω κάτι που δεν έχετε βαρεθεί να ακούτε
και που δεν έβαλε κάποιος άλλος πριν από μένα.
Να προσκαλέσω και γω με την σειρά μου τους, dyosmaraki, Ασκαρδαμυκτί, Σπίθα,
tzonako , Sally Finkenstein να κάνουν το ίδιοοοοοοο!!!!


Οι κανόνες του παιχνιδιού, είπες, έχουν ως εξής:


@ Διαλέγεις ένα ή δυο τραγούδια με τα οποία θα έλεγες το σ’ αγαπώ στον-ην σύντροφο σου ή κάποιον-α που σε ενδιαφέρει.
@ Σε περίπτωση που επιλέξεις δύο κομμάτια, απαραιτήτως το ένα θα πρέπει να έχει αντρικά και το άλλο γυναικεία φωνητικά.
@ Δεν υπάρχει περιορισμός ανάμεσα σε σόλο καλλιτέχνες ή γκρουπ. Επιλέγετε ότι σας εκφράζει περισσότερο.
@ Προσοχή, οι Prince και Mika θα θεωρηθούν γυναικείες φωνές οπότε αυτόματα η συμμετοχή σας κηρύσσεται άκυρη.

Το τραγούδι που διάλεξα ειναι Το Σ αγαπώ σε μουσική του Δημήτρη Κοργιαλά και στίχους του Θάνου Παπανικολάου
Τραγουδάει ο Δημήτρης Κοργιαλάς.

Πάμεεεεε!!!!






-Καλόοοοο ( είπε και η κουκουβάγια )
-Ε τότε τσίου!!!!

66 σχόλια:

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Πολύ καλό,Κοτσυφάκο μου!
Κι αν το πεις και κελαηδιστά,όπως μόνο εσύ ξέρεις,τι άλλο θέλει μετά η κοτσυφίνα σου;;;


φιλάκια!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλόοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!

Σίγουρα κανείς δε θα της το 'χει πει της κοτσυφίνας τσιουριστά...
:-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

το σ'αγαπώ όπως κανείς δεν στο 'χει πει..
μου άρεσε αυτό..
φιλιά κοτσυφα :)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ η ψυχη μου το ξερει

Έλα μου ντε!!!
Αυτό της λέω και γω άλλα που!!!
Κοτσυφίνες σου λέει ο άλλος

Κοτσυφοφιλώ σε για να... σκάσει!!!χε-χε!!!


τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Δεν ξέρω αν ειναι το καλύτερο
(που δεν ειναι) άλλα την δεδομένη στιγμη αυτό μου έκατσε!!!
Πάντως σίγουρα κανείς δεν το έχει πει,
ούτε και βάλει σε ανάρτηση οπότε...

Κοτσυφοφιλάκια

τσιου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ deadend mind

Καλό δεν ειναι???
Χαίρομε που σου αρέσει
Κοτσυφοφιλάκι

Τσίου!!!

kat. είπε...

όντως είναι πολύ καλό αυτό του κοριαλά!
και είναι εξίσου όμορφο και το video clip!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ kat.

Γούστα ειναι αυτά κατ. μου
Δεν μπορεί να αρέσει σε όλους
Χαίρομε που αρέσει σε σένα.

τσίου

νατασσΆκι είπε...

Αν και δεν είναι ακριβώς αυτό που ακούω, μ' άρεσε!
:)

Πολύ καλό, κότσυφα!
Καλώς σε βρήκα κι εδώ

KitsosMitsos είπε...

Τραγουδιστικές επιλογές να μαθαίνουμε!
Την καλησπέρα μου.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ KitsosMitsos
Καλησπέρα φίλε μου
Είπα να βάλω κάτι όχι
και τόσο γνωστό.

ΥΓ.Πως μου ξέφυγες εσύ? χα-χα-χα

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ νατασσάκι
Καλός ήρθες στο δάσος μας
νατασάκι.

Ήταν επιλογή της στιγμής
Πολλα τα τραγούδια
το ίδιο και οι στιγμές!!!

Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου

τσιου!!!

Roadartist είπε...

χαχα καλά είσαι φοβερο κοτσιφάκι νομίζω οτι αν τραγουδήσεις
με το υπέροχο κελάηδισμά σου στην κοτσυφίτσα μου αυτο το τραγουδι θα τη ρίξεις..σιγουρα!! :) Να σαι καλα :)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Roadartist
Λες να τα καταφέρω???
Παίρνω δύναμη από την
αισιόδοξη σκέψη σου.

Ευχαριστώ να είσαι
πάντα καλά!!!

τσίου!!!

Despoina Chatzipavlidou είπε...

ζήτω τα κοτσύφια ! :)))

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ desapoin3ison4

Ζήτω ωωωωωωωωωωωωωωωω

καλησπέρααααάααα

τσίου!!!

λολιτα είπε...

δεν μου αρεσει καθολου το τραγουδι σου

mad2luv είπε...

πιστευω αυτο το κομματι θα μεινει...ειναι αψογο...ασε που το πρωτοακουσα οταν ημουν σε φαση χωρισμου και....καταλαβαινεις...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ λολιτα

Καλός ήρθες στο δάσος μας λολιτα.
Αντιθέτως εσύ μου αρέσεις γιατί
λες καθαρά αυτό που θέλεις.
Αυτό ειναι στα υπέρ σου.
Μπράβο σου
Άντε.... σου χαρίζω την τιμωρία
που σου έβαλα.
Μην φέρεις τον κηδεμόνα σου χα-χα-χα

τσιου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mad2luv

Καλος ήρθες mad2luv

Καταλαβαίνω λέει???
Στην λολιτα να το πεις
που με έκραξε, χαχαχα

Πλάκα κάνω
Τα μουσικά γούστα ειναι
σεβαστά και δεν μπορεί
να αρέσει κάτι σε όλους!!!
Σε μένα αρέσει σε κάποιον
άλλο όχι

Σ ευχαριστώ πολύ
για το σχόλιό σου

τσίου!!!

λολιτα είπε...

τι τσιου και ξε τσιου...

mystikaperasmata είπε...

Καλησπερα φιλε μου καραφλοκοτσυφα. Ωραιο τραγουδι. Αν και δεν τα παω καλα με τη συγχρονη ελληνικη σκηνη. Βεβαια ως μουσικος δεν μπορω να μην συμβιβαζομαι. :D Τεσπα. Αυτο δεν εχει και καμια σημασια.

genna είπε...

ένα φιλάκι και μια γλυκιά καληνύχτα...

να της τραγουδάς πάντα....

είναι τόσο γλυκό να είναι τρυφερός ο άντρας

Surrealist είπε...

Κοτσιφοφιλώ σε φίλε μου καλέ

μου άρεσε η επιλογή σου

γιατί
την διάλεξες
την διάλεξες
την διάλεξες

Κοργιαλά δεν είχαμε ακούσει

το τραγούδι όμορφο, με λόγια όμορφα σε φόντο ήρεμο και "φυσικό"


Πολλά τσίου - όμορφη καληνύχτα, ένα μεγάλο ευχαριστώ!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ λολιτα

Χωρις τσιου!!!
ο.κ ?

καλημέρα

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Δημήτρης

Έχει πως δεν έχει,η άποψη σου έχει
σημασία για μένα Δημήτρη μου!!!
Ξέρεις κι εγώ κάνω τους δικούς μου συμβιβασμούς στην μουσική,ωστόσο
μπορώ να βρω καλά κομμάτια σε κάθε είδος μουσικής
Είναι και η στιγμή
Σήμερα θα διάλεγα άλλο κομμάτι
Πάντως σ ευχαριστώ για την θετική σου σκέψη...

Καλημεράαααααααααααα

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

Καλό μου gennaki ειναι μεγάλη εκτόνωση το τραγούδι... μακάρι
να τραγουδούσαμε όλοι μας λίγο συχνότερα...

Κοτσυφοφιλάκι...και...

καλημέραααααααααααααααααααα

τσίίίίίιοοοοοοοοοοοουυυυυυυυυυ!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Surrealist

Καλημέρααααααααααα

Ευχαριστώ πολύ για το αισιόδοξο

γεμάτο θετικότητα σχόλιό σου

(με μεγάλη μου χαρά πήρα σήμερα
το δεύτερο αρνητικό σχόλιο και αυτό με κάνει να πιστεύω ότι τα θετικά σχόλια ειναι αληθινά,σχόλια αγάπης,φιλίας και τεσπα που λέει και ο Δημήτρης)

Επανέρχομαι στο θέμα .... ομορφο το φοντο...μας εφερε κατι απο την φυση
Και ο Κοργαλάς κελάηδησε στο δάσος μας... το σ αγαπώ!!!

Καλή μου Surrealist σ ευχαριστώ πολύ
για το ζεστό σου σχόλιο

κοτσυφοφιλώ σε γλυκά

τσίου!!!

λολιτα είπε...

κοτσιφακι μου δεν παρεξηγηθηκα καθολου πλακα σου εκακα!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ λολιτα

Oυφφφφφφφφφφφ!!!!

Παντως με ψάρωσες!!!

Το καταπια ολοκληρο

ε τότε...τσίου!!!

λολιτα είπε...

χαχα δεν εχεις ακουσει για τα παιδακια (κυριως τα αγορακια)
που οταν γουσταρουν ενα κοριτσακι πανε και το χτυπανε?

καπως ετσι!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ λολιτα

Δηλαδή να περιμένω τα
χειρότερα τώρα??? χα-χα-χα-χα

Καλησπέρες τώρα πάω για ποδόσφαιρο
μετά απο πολλά πολλά χρόνια
Ελπίζω να γυρίσω σώος χα-χα-χα

ξανά-τσίου!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ωραίο το τραγουδάκι σου...
Ευχαριστώ για την πρόσκληση, ελπίζω να ανταποκριθώ... αρκεί να με βοηθήσει λίγο και η δικιά μου περδικίνα που ξέρει καλύτερα τα τεχνολογικά!

panoptis είπε...

τσίου και ξανατσίου φίλε κότσιφα.
κι αν η φωνούλα σου δεν έπεισε την κοτσιφίνα τη δύσκολη, να ξαναμπεί το τραγουδάκι απ΄ την αρχή και κάτι μπορεί να γίνει.
επιμονή και πίστη στο σκοπό.

τσίου και καλή συνέχεια :)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Ασκαρδαμυκτί
Nα είσαι καλά Ασκαρδά μου
Ειμαι σιγουρος οτι θα τα
καταφέρεις αλέα και θα
μας γοητεύσεις!!!

Καλησπέρες

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ panoptis

Ο επιμένων...και τα λοιπά!!!

Κάλος ήρθες πανοπτη μου με την εκστρατεία τι κάνουμε?

ΤΣΙΟΥ!!!!

osela είπε...

να σου πω την αλήθεια προτιμώ το original, αλλά κι αυτό δεν ήταν άσχημο!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ osela

Δεν διαφωνώ άλλα ειναι και
το φόντο που μου άρεσε...
έχει κάτι από το δάσος
οπότε...προτιμήθηκε αυτό.

καλό σου βράδυ

τσίου!!!

genna είπε...

κι εδώ το βλέπω...

μόνο εμένα, πράκτωρ....

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

Kι εδω???

mmexer είπε...

Ε μα έτσι είναι. Πες το απλά και καθαρά το σ' αγαπώ. Χωρίς πολλά - πολλά.
Έτσι πρέπει. Γι αυτό είναι ωραίο τραγουδάκι! Χωρίς πολλά φρουφρου!

Ωραία επιλογή καραφλοκοτσίφΑ:)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mmexer

Σωστόοοοοοοοοοοοος!!!!!

Καλημέρα φίλε μου

Και τι μέρα!!!

Τσίου!!!

Surrealist είπε...

Την καλησπέρα μου!! Τσι ό υ μας!!

Sally Finkenstein είπε...

Α! τι ωραία επιλογή!
Aναπάντεχη, κοτσιφάκο!

Τώρα, τώρα θα επιλέξω κι εγώ ένα τραγούδι για να ανταποκριθώ στην πρόσκληση!

τσίου!
τσίου!
τσίου!
τσίου!
(ένα για κάθε μέρα που καθηστέρησα να σου απαντήσω!)
:)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Surrealist

πολύ πολύ καλησπέρα μας!!!

τσι ό υ

ήθελα να πω...τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sally Finkenstein

Ευχαριστώ Sally

και πιο πολύ για τα...

τσίου!
τσίου!!
τσίου!!!
τσίου!!!!

κοτσυφοφιλώ σε!!!!!

τσίίιιοοοοοοοουυυυυυυυ!!!!!!!!!

Sally Finkenstein είπε...

οοοοοοk
DONE!
:)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sally Finkenstein

Έφτασαααααααααααα!!!!


ΤΣΊΟΥ!!!

Mar Mak είπε...

Ahhhhhhhaaaaaa εσυ την εκανες την κουτσουκελα εεεε ? Προσκαλεσες την μικρη Μαγισσουλα και εκεινη με εβαλε στο τρυπακιιιι !

Για κατς να κανς και μια βολτα και απο δωθε !

Καλως σας βρηκα Τσιου !

Μ.

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

Υπέροχο τραγούδι. Πρέπει να αγαπάς πολύ τη κοτσιφίνα σου!!! Γράφεις πολύ ωραία θέλω να πιστεύω πως έχεις σκεφτεί να το εκδόσεις το έργο σου. Δεν είναι απλό παραμύθι είναι κατάθεση καρδιάς και πολύ δημιουργικό...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ LoRy
Eγώ εγώ ... άλλα ειναι ωραίο
να γεμίσουμε την μπλόκογειτονιά
με τραγούδια αγάπης.

Καλώς ήρθες στο δάσος μας

τσίίίιιοουυυυυ!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ

Καλώς ήρθες στο δάσος μας
καλή μου, πράσινη κλωστούλα για να με δέσεις με τα καλά σου λόγια...

Σ ευχαριστώ μέσα απο την καρδία μου
Να είσαι πάντα καλά!!!

τσίου!!!

Ατθάνα είπε...

είσαι μεγαλος παιχνιδιάρης!! :))))))

καλημέρες :)

genna είπε...

καλημέραααααααααααααα!!!!!!!!!!

τσουίζω φιλάκιααααααααααα!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα :)

Ειδα και το βιντεο κλιπ σε ενα αλλο μουσικο site στην πρωτη σελιδα το χει αλλα αναβαθμιζεται εδω και κανα μισαωρο.

Ωραιο ειναι.
Αλλα αυτο ειναι καλυτερο σ'αγαπω και με μεγαλυτερη χωρητικοτητα
http://www.youtube.com/watch?v=AGxPrIhs4Lo

Κι οτι γινει!!!!!!!!!
:D

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ karyatida

E!!! Σαν πουλάκι και γω !!!!

χα-χα-χα-χα-χα

καλημέρααααα

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

Καλημέρα καλό μου gennaki

kαλημέραααααααααααα

τσιίίίιιιοοοοοοοοουυυυυυυυυ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ You can call me All

Καλημέρα ... πως να σε πω τώρα?
με εχεις μπερδέψει

Καλημέρα με μεγάλες δόσεις αισιοδοξίας
Αυτό μας χρειάζεται

Το είδα το κλιπακι πολύ καλό
άλλα...απαισιόδοξο το μήνυμα του

τσιου!!!

Ανώνυμος είπε...

Βασικα κοτσυφα ειμαι πολυ απασχολημενη τον τελευταιο καιρο.

Με μαχονται απο πολλες πλευρες και δεν προλαβαινω να κανω κιχ.

Το ονομα μου θες?
Τι να το κανεις?
Θα το μαθεις οταν ερθει η στιγμη.

Δεν θα μας γραψεις την συνεχεια της ιστοριουλας σου???

Για το δασος..

Το καναρινι...

Τον πανοπτη...

κτλ κτλ κτλ?
Αγωνιω :)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ You can call me All

Kαλη μου δεν ειναι οτι θέλω να μάθω το πραγματικό σου όνομα
Αλλα να...γνώρισα ένα καλό τρενάκι κι αυτό
συνεχώς αλλάζει ... κι εγώ μπερδευόμουν από τις τόσες αλλαγές

Πως να σε φωνάζω τώρα? "Αλλά"?

Η ιστορία του karaflokotsifa
πήγε πίσω με τα παιχνίδια που
με κάλεσαν να παίξω
Αυτο ειναι όλο

Τώρα το κοτσύφι θα βρει τους ρυθμούς του δάσους

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Kalar

ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗ
ΑΛΛΑ Ο ΦΟΒΟΣ ΦΥΛΑΕΙ ΤΑ ΕΡΗΜΑ

Και πάλι συγνώμη άλλα το
"ΕΔΏ" σου μου φάνηκε ύποπτο
Διέψευσέ με
Σε παρακαλώ!!!

τσιου!!!

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

καλησπέρα. Η θλίψη είναι πράγματι σκληρή πραγματικότητα και τη βιώνω καθημερίνα λόγω της δουλείας μου. Όταν ξεκίνησα να γράφω το ξημέρωμα είχα και μια κοπέλα δίπλα μου που για να την απασχολήσω της την έδειξα για να της δείξω τα χόμπυ μου τα παραμύθια και τους υπολογιστές, Τις είπα πως θα γράψω ένα παραμύθι γι΄ αυτή και χαμογέλασε... Ξέρεις τί είναι να σου χαμογελάει ένας χρόνιος καταθλιπτικός που νοσηλεύεται; Το μεγαλύτερο επίτευμα για ένα ψυχολόγο...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ
Μα τι ευχάριστη έκπληξη!!!

Δεν είδες τον υπότιτλο μου
καλή μου κλωστούλα?

...λίγα λόγια πολύ φαντασία,
μια ψυχανάλυση σε βάθος
από το πιο μυστήριο πουλί...

τσίου
τσίου

ΥΓ . Το χαμόγελο καλή μου ειναι
το παν στη ζωή,πόσο μάλλον
σε μια ζωή φόβου.Μπράβο σου!!

tzonakos είπε...

Aκούραστε κελαηδιαστή καραφλοκότσιφα ήμουν σίγουρος οτι μπορείς να τραγουδήσεις όμορφα.
Εγω δεν θα δεχτώ την πρόσκλησή σου, γιατι φοβάμαι οτι μπορεί να βγώ άγαρμπος. Κρυόμπλαστος :)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ tzonakos

Καλημέρα Τzonako μου
Δεν νομίζω οτι μπορεί
να είσαι κρυόμπλαστρος
Το αντίθετο είσαι!!!

φιλιά!!!

τσίου!!!

ΥΓ.Εγω την έκανα την προσπάθεια
πάντως χαχαχα!!!