Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

Εξετάσεις για ... προχωρημένους...

......ετσι άκουσα ,τι να σας πω? Δεν γνωρίζω ούτε το θέμα ούτε και τον τρόπο εξέτασής του!!! (είπε ο karaflokotsifas στην τρελο-παρέα που τον ρωτούσε αν γνωρίζει κάτι για το μάθημα)
-Καλά τώρα (είπε το
Δυοσμαράκι) πες ότι δεν θέλεις να μας πεις και άστα αυτά!!!
-Άστα αυτά (είπε κι ο παπαγάλος,προσπαθώντας να μιμηθεί το Δυοσμαράκι)
-Αν δεν ξέρεις εσύ που είσαι όλη την μέρα με την κουκουβάγια τότε ποιος ξέρει?
(αναρωτήθηκε η τσουκνίδα,με κάπως ειρωνικό τρόπο)
-Τότε ποιος ξέρει τι??? (ρώτησε η κουκουβάγια που προσγειώθηκε ξαφνικά χωρίς να την καταλάβει κανένας τους)
-Τίποτα τίποτα !!! (απάντησαν όλοι μαζί με μια φωνή)
-Καλά καλά....σήμερα δεν θα κάνουμε μάθημα....

-Ζήτωωωωωωω!!!!!!! (φώναξε η τσουκνίδα)
-Ζήτωωωωωωωωωω!!!!! (ξέσπασε κι ο παπαγάλος)
-Μα....τι πάθατε όλοι σας ??? (ρώτησε η κυρα κουκουβάγια) δεν έχετε όρεξη για λίγη γνώση σήμερα???
-Ναι...πως...άλλα να...μια τέτοια μέρα σαν κι αυτή, τι το καλύτερο από το να μαζέψουμε λίγο ήλιο παραπάνω?
(απάντησε το Δυοσμαράκι προσπαθώντας να δικαιολογήσει το ξέσπασμά τους)
-Εσύ δεν λες τιποτα karaflokotsifa? (είπε η κουκουβάγια στο κοτσύφι που παρέμεινε σιωπηλό)
-Τι να πω εγώ δηλαδή?
-Δηλαδή εσύ θέλεις να κάνουμε μάθημα?
(τον ρώτησε η κουκουβάγια,κάνοντας ότι δεν βλέπει τους άλλους, που κοιτούσαν τον karaflokotsifa με άγριες διαθέσεις)
-Νομίζω ότι θα ήταν πιο εύκολο να κάνουμε μάθημα,δεν ξέρω....ετσι κι αλλιώς για μάθημα έχουμε έρθει!!! (είπε το κοτσύφι κοιτώντας με νόημα τους άλλους που έβραζαν από θυμό)
-Ε !!! έχεις αρχίσει και με εκπλήσσεις ευχάριστα karaflokotsifa!!!
(είπε η κουκουβάγια)
Δεν θα κάνουμε μάθημα όμως σήμερα...σήμερα θα κάνουμε κάτι διαφορετικό.
Θα φύγουμε από το δέντρο της γνώσης, άλλα θα πάρουμε μαζί μας ένα θέμα που θα το σκεφτούμε καλά και αύριο θα το αναλύσουμε εδώ,όλοι μαζί!!!
Στο δέντρο της γνώσης!!!
Μπορείτε να κρατήσετε και σημειώσεις οποίοι από εσάς θέλουν!!!!
Σύμφωνοι???
-Σύμφωνοι (είπε ο karaflokotsifas) Και ποιο ειναι το θέμα που πρέπει να σκεφτούμε?
-Το θέμα μας ειναι η φιλία!!! Νομίζω ότι δεν ειναι κάτι δύσκολο!!! Τι λέτε κι εσείς?
-Όχι δεν ειναι και τόσο δύσκολο (είπε το Δυοσμαράκι)
-Όχι δεν ειναι και τόσο δύσκολο (επανέλαβε κι ο παπαγάλος)
-Ε!!! Δεν ειναι και τόσο εύκολο (γκρίνιαξε η τσουκνίδα)
-Στα λόγια ειναι εύκολο,στην πράξη ειναι δύσκολο(είπε το κοτσύφι)
-Γι αυτό έχετε ολόκληρη την μέρα μπροστά σας, για να μελετήσετε το θέμα μας !!!
(είπε η κουκουβάγια κάνοντας πως δεν κατάλαβε τι ήθελε να πει ο karaflokotsifas)


-Ε...τότε...τσίου!!!!!



84 σχόλια:

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Κοτσυφάκο μου,η φιλία όπως και η αγάπη είναι ιδεατές καταστάσεις,τις οποίες περισσότερο τις ονειρευόμαστε παρά τις βιώνουμε!
Είμαστε φύσει ιδιοτελείς κι όλα κινούνται με γνώμονα το προσωπικό μας όφελος και συμφέρον...Παρόλα αυτά,προσπαθούμε κι αυτό είναι κάτι!

φιλάκια πολλά:))

Την καλησπέρα μου!

dyosmaraki είπε...

Γιούυυυυυπιιιιι!!!!
Δεν έχει μάθημα σήμερα εεεεε???
Χμμμμμ! Να σκεφτούμε περί φιλίας???
Ο Δάμων και ο Φιντίας μου έρχονται κατά νου αυτή τη στιγμή!!
Αλλά είπες να το σκεφτούμε και να το συζητήσουμε αύριο....
Φιλία όπως και αγάπη = Προσφορά χωρίς ιδιοτέλεια...
Τα υπόλοιπα αύριο...
Καλό σου βράδυ αγαπημένε μου karaflokotsifa

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

είναι υπέροχο πράγμα η φιλία. Είναι αυτοί που επιλέγουμε μόνοι μας να είναι κοντά μας. Κάποτε ένας μεγάλος ψυχολόγος είπε πως " η φιλία και το κρασί μοιάζουν. Τα επιλέγεις, τα διατηρείς και με τον χρόνο παίρνουν αξία. Μπορείς να τα απολάυσεις κάθε στιγμή αλλά...με μέτρο...και αν το ξεπεράσεις αυτό το μέτρο κάποιες φορές δύο είναι οι επιπτώσεις ή γελάς πολύ ή κλαίς πολύ" Νομίζω πως έχει δίκαιο.

ΥΓ. Γιατί με στεναχωρείς με το sinc εγώ ό,τι βλέπω σε άλλες ιστοσελίδες και μου αρέσει το επιλέγω και στο δικό μου! Δεν θυμάμαι που το είδα άλλα απο εκεί που το πήρα κάτι τέτοι θα έλεγε.

mad2luv είπε...

τελευταια αναθεωρησα τα περι φιλιας...οκ ειμαι μικρη ακομα αλλα εχω φαει αρκετα σκατα μεχρι τωρα....καλα να ειμαστε,και να διαλεγουμε τους σωστους ανθρωπους...

marilia είπε...

Σνουποκαλησπέρα!

Ωραία γραφή! Και ωραίο θέμα. Αλλά δύσκολο! ;)

Καληνυχτοφιλιά

αρφ

Despoina Chatzipavlidou είπε...

δύσκολο μάθημα για εμένα
καθώς με απασχολεί μια φιλία που νόμιζα παντοτινή και...
τώρα μοιάζει τελειωμένη.
δεν είναι εύκολο να νοιώθεις την καρδιά σου σκληρή απέναντι σε κάποιον που ένιωθες φίλο.
όμως δεν μπορεί, να κάνει αλλιώς το μέσα μου...
κρακρα κρα...

gremiii είπε...

Κατ' αρχάς, Κότσιφα, είναι πασιφανές ότι είσαι καράφυτο.
Κατά δεύτερον, η φιλία είναι κάτι υποκειμενικό.
Όπως η αγάπη, το σινεμά και οι φακές.
Αλλιώς τα χωνεύεις εσύ κι αλλιώς οι άλλοι.

Πωωωωω, τι είπα πάλι....
Πάω να φτιάξω φραπεδιά να ισιώσω.

Φιλιάάάάά.

osela είπε...

μην σπάτε τα κεφαλια σας άδικα. ρωτήστε τον θέμο να σας πει αυτός περί φιλίας...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Tελικά, μήπως ο Κότσιφας είναι καρπός του έρωτα της κουκουβάγιας και του μπούφου;

mystikaperasmata είπε...

Φιλε μου καραφλοκοτσυφα ανοιξες ωραιο θεμα. Η φιλια! θα σε παραπεμψω σε μια προσφατη αναρτηση μου για αυτο το ωραιο θεμα που ανοιξες. δες εδω

Iron man είπε...

Καλό υπόλοιπο Σκ!
Πέρασα να πώ και εγώ
τα δικά μου!
Φιλιά
love and light

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Οι ...φιλίες χάνονται σβήνουν σαν τ'αστέρια,
φεύγουν σαν τα καλοκαίρια.... τα περιστέρια... κόβουν σα μαχαίρια.... πολλάκις "αλλάζουν χέρια"...

Ναι, κοτσυφάκο μου σπανίζουν κι΄αυτές σαν τις αγάπες

΄Εχουμε πολλούς, αξιόλογους και καλούς γνωστούς, πολλές και καλές παρέες, για παραπέρα όμως....μην το παιδεύεις

Τσίου ψυχή μου γι' απόψε,
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Tι έγινε ρε παιδιά?
μας την πέσανε?
Κι αλλο ύποπτο σχόλιο!!!

Τον νου σας

Το απόγευμα θα είμαι εδώ!!!
Ως τότε....
κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!

Καλημέρα σε όλους!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Fenrisar

Έπεσε...κόψιμο λόγο υποψίας!!!
Απόδειξε μας οτι έγινε λάθος!!!
Αν έκανα λάθος ζητώ προκαταβολικά
συγνώμη
Αν όχι....
Μακριά από το δάσος!!!

ΥΓ.Το νου σας σε περίεργα σχόλια
απο άγνωστα άτομα παιδιά!!!

panoptis είπε...

φιλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
μου καλέ, γειά σου.

για ποιό δύσκολο θέμα σού μιλάνε, φίλε μου καλέ, ότι έθιξες;

έχουν φίλους αυτοί που το λένε...
έλα να τους μάθουμε :)

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Εγώ τώρα τελείωσα το προηγούμενο μάθημα, που μου έβαλες...
Πάω αργά, τσίου......τσίου........
τσίου -)

Sally Finkenstein είπε...

τσίου,
Φίλε μου καραφλοκότσυφα,
ο καθένας έχει τους φίλους που του αξίζουν (λέει ένας άλλος φίλος μου).
:O
Tι εννοεί?

Πιστεύω στη φιλία πάντως, και δεν σημαίνει αυτό πως χαρακτηρίζω με τη μια φίλους, οοοοοόλους τους συμπαθείς γνωστούς μου ανθρώπους.
Θέλει το χρόνο του, να δείξει...

(Εισαι κότσυφας, πετάς ανάλαφρα, εξαιρείσαι τυχερούλη!)

:*

λολιτα είπε...

γεια σου κοτσιφα με τις κατακτησεις σου!

λολιτα είπε...

να σε ρωτησω εχεις κανα μαιλ?


επικοινωνησε στοο δικο μου κατι σε θελω!

genna είπε...

μπορώ να μπω στη τάξη, έχω μείνει πίσω...

κοτσυφάκο μου γλυκιέ...

τσίου ψυχή μου!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ η ψυχη μου το ξερει
Για τον κόσμο που ζούμε
και η προσπάθεια μερικές φορές ειναι πολυτέλεια!
Δυστυχώς...οι περισσότεροι κοιτάνε "την πάρτη τους"
Ωστόσο νομιζω πως ζωή χωρίς αγάπη και φιλία
δεν έχει νοστιμάδα(που θα έλεγε και η γιαγιά μου)

Κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ dyosmaraki

Αγαπημένο μου Δυοσμαράκι να μου
θυμηθείς ότι θα μας το βγάλει
ξινό η κουκουβάγια!!!
Καλύτερα να είχαμε κάνει μάθημα!!!
Θα είχαμε τελειώσει τώρα
Κράτα σημειώσεις λέει...που
να τις κρατήσω στις φτερούγες μου??

Κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ

Το εχω διαβασει κι εγώ αυτό
Είναι σωστό
Η αξία της φιλίας ειναι όπως
το κρασί κατα κάποιον τρόπο
Η διάρκεια δίνει ποιότητα και
στα δυο
Εκτός και αν έχουμε επιλέξει
λάθος.
Τότε το κρασί θα γίνει ξύδι
και η φιλία "φίδι"

Καλή μου κλωστούλα ελπίζω να
σε βοήθησαν αυτό που έγραψα στο
blog σου για το sync

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

Σε καλωσορίζω στο δάσος μας marilia
με μεγάλη μου χαρά
Είσαι βλέπεις ένας από τους αγαπημένους μου ήρωες(βλεπε σνούπυ)
Το θέματακι μας αφορά όλες και όλους
Εύκολο η δύσκολο...ο Τσάρλι Μπράουν
τι λέει? χα-χα-χα!!!

Καλυνυχτοφιλιά και από δω

κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mad2luv
Ετσι νομίζω κι εγώ.
Αν και οι άνθρωποι όσο
περνούν τα χρόνια και δοκιμάζοντας
αρκετές απογοητεύσεις γίνονται
όλο και πιο "κλειστοί"σε νέες φιλίες και αγάπες.
Το σωστό νομίζω πως ειναι να βλέπουμε την κάθε περίπτωση ξεχωριστά.
Να μην την φορτώνουμε αρνητικά απο προηγούμενες εμπειρίες.

Να είσαι πάντα ετσι "φρέσκια"
και θετική

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ desapoin3ison4

Το εχω βιώσει και γω αυτό!!!
Ίσως όλοι μας να το βιώσαμε
κάποια στιγμη!
Ωστόσο αν μια σχέση όπως η φιλία δεν ειναι αμφίδρομη δεν υφίσταται
Ίσως να μην ήταν φίλος-φίλη το άτομο αυτό Δέσποινα μου
Δεν υπάρχει λόγος να κοροϊδευόμαστε
παριστάνοντας τους φίλους
Απο την άλλη δεν χρειάζεται να εχεις "σκληρή" καρδιά
Το θέμα ειναι να μην νοιώθεις εσύ "που όντως προσφέρεις σε μια φιλική σχέση" σαν βλάκας

Καλή δύναμη( και φώτιση)

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ gremiii
Εγω καραφυτό??? Γιατί? Γιατί είπα να κάνουμε μάθημα?
Μην τσιμπάς βρε κουτό

Είπες πως "η φιλία είναι κάτι υποκειμενικό.
Όπως η αγάπη, το σινεμά και οι φακές
Αλλιώς τα χωνεύεις εσύ κι αλλιώς οι άλλοι"

Είδες ????????
Για να μένεις στην πατρίδα μου στροφάρεις με ουσία



ΥΓ.Εμάς δεν μας κερνάς φραπεδάκι???

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Ασκαρδαμυκτί

Ασκαρδά...μήπως γνωρίζεις
κάτι που δεν ξέρω???

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ osela

Ααααχαχαχαχα!!!!

Καλόόόοο πολύ καλό oselaki
και επίκαιρο!!!

Και γ^#ω τα φιλαράκια δηλαδή!!!

Μπα σε καλό σου!!!
Με έκανες και γέλασα
Πάνω που είχα πάρει το σοβαρό μου
χαχαχαχα

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Δημήτρης

Έξυπνο και με χιούμορ φίλε μου!!!
Λες ποτέ να τα καταφέρουμε εμείς οι άνθρωποι να κάνουμε το σύμπαν
να κλάψει?
Μπάαααααααααα!!!!

Να είσαι καλά Δημήτρη μου!

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Wind

Να είσαι καλά να περνας
καλέ μου φίλε

Οπως βλέπεις τελείωσε το Σ,Κ και
λόγο υποχρεώσεων δεν μπόρεσα
να κάτσω στον υπολογιστή

τώρα κολλάει το

καλεί βδομάδα !!!

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Σοφή , καλλιτεχνική και ποιητική μου
Γλαρένια
Τα είπες όλα με "δυο στιχάκια"
Σαν τις αγάπες καλή μου...
Υπάρχουν άλλα όχι σε αφθονία, ένα περίεργο πράγμα ρε παιδί μου!!!

Κοτσυφοφιλώ σε γλυκά...

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ panoptis

Είδες που στο είπα???
έχω κάτι περίεργα ωράρια πότε πότε ετσι που δυο μέρες δεν καθησα καθολου και τώρα κάθομαι άπω της δυο την νύχτα και βλέπω τα σχόλιά των φίλων

Φίλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!

Α μην σε ακούσει η κουκουβάγια γιατί την βλέπω να σε φωνάζει στο μάθημα χαχα

Τα λέμε το πρωί

τσιου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Σπίθας
Το ξέρω Σπίθα μου περνάω άλλα δεν σε βλέπω να κινείσαι χα!χα!χα!χα!
Πλάκα κάνω ετσι?
Σου στέλνω καληνύχτες τώρα
Και το πρωί θα περάσω για να
μου παιξεις μουσικός και να πιω τον καφέ μου
τώρα κοιμούνται όλοι και δεν
με παίρνει!!!

ΥΓ.Ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες στην πρόσκλησή μου φίλε!!!

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sally Finkenstein
Δεν θα διαφωνήσω με τον φίλο σου!!!
Δεν έχει άδικο σε βάθος χρόνου τουλάχιστον!!!
Αλλα δεν ειναι και κανόνας αυτό νομίζω
Μπορεί κάποιος που δίνει φιλιά να μην παίρνει(βλέπε λάθος επιλογές)
Δεν σημαίνει οτι έχει αυτό που του
αξίζει
Οσο αφορά αυτό που λες εσύ είμαι 100% σύμφωνος μαζί σου!!!

Σ ευχάριστο πόλη Sally μου για την
εξαίρεση χεχε

κοτσυφοφιλώ σε!!!

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ λολιτα

Αρχίσαμε το δούλεμα τώρα ε???
χα-χα-χα-χα-χα!!!!

ΤΣΊΟΥ!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ λολιτα

ΥΓ. Τα λέμε όταν ξυπνήσω!!!
Τι ώρα θα ειναι...δεν ξέρω
χα-χα

ΞΑΝΑ-ΤΣΙΟΥ!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Λόγο της νύστας τα μάτια μου κανουνε πουλακια
Ετσι συχωρέστε μου τα ποια λαθάκια

Δημήτρη
Πανόπτη
Και οπου αλλου...

δεν με φτάνει η νυστα μου πάω να βαλω τους τόνους που μου ξέφυγαν και

το "από" γίνεται "άπω" χαχαχαα

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

καλό μου gennaki!!!

Eδω ειναι το σπίτι σου
Αν έμεινες πίσω δεν τρέχει τιποτα
Το πολυ πολυ να κάνουμε κοπάνα

Να μην με λέει και καραφυτούκλα
η gremiii χαχαα

πολλά πολλά κοτσυφοφιλακια

τσίου!!!

diva είπε...

Εγώ δεν πιστεύω στη φιλία αλλά το ποστ μου άρεσε:-)
καλημέρα

Lucia είπε...

Καλημέρες και απο μένα. Εγώ πάλι νιώθω πολύ τυχερή και ικανή που έχω φιλίες λίγες αλλά αληθινές. Η μεγαλύτερη κρατάει 29 χρόνια.!!!!

Καλή εβδομάδα,

Φιλάκια πολλά

Despoina Chatzipavlidou είπε...

τις εξετάσεις τις περνάω νομίζω με το δεύτερο βίντεο που ανάρτησα !!!!!!!
δες την έκφραση της παραμάνας

τσιφ φίου τσιφ ;)

mamma είπε...

Με τον κολλητό μου, καταφέραμε να διατηρήσουμε την φιλιά μας από το δημοτικό. Μέτρα κότσυφα χρόνια... πρέπει να είναι πάνω από 30!!!

Στην πορεία έκανα άλλους φίλους, άλλους του έχασα, άλλοι έμειναν απλοί γνωστοί.

Η φιλία για μένα είναι ίσως πιο πολύτιμη κι από το σύντροφο!

Καλή βδομάδα κότσυφα και χαιρετίσματα στην κουκουβάγια.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ diVa

Σε καλωσορίζω στο δάσος μας
καλή μου diVa
Δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω
κάτι για να σου αλλάξω γνώμη!!!
Τι να πω???
Πίστεψε στην φιλία?
Το να βρεις έναν αληθινό
φίλο-φίλη ειναι πιο δύσκολο
απο το να βρεις έναν πραγματικό
σύντροφο!!!
Σ ευχαριστώ πολυ για τα
καλά σου λόγια
Είσαι πολύ καλή!!!

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Lucia

Καλημέρα καλή μου πεταλουδίτσα!!!
Και ικανή και τυχερή σωστά!!!
Ενα τραγουδάκι που μου ήρθε
τώρα στο μυαλό λέει...

"εγώ δεν θέλω γιατρικά γιατί εχω φίλους
εσύ κρατάς τα μυστικά τα δένεις
κόμπους χίλιους"

Σου εύχομαι οι φιλίες σου
να ειναι παντοτινές!!!

κοτσυφοφιλάκι

τσίου!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ desapoin3ison4

Έφτασεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mamma

Καλημέρα καλή μου mamma!!!

Κρύβε χρόνια σου λέωωωωωωωωωω!!!


"Η φιλία για μένα είναι ίσως πιο πολύτιμη κι από το σύντροφο"

Έχεις αυτή την φιλία γιατί γνωρίζεις την αξία της

Είναι πιο δύσκολο πράγμα να διατηρήσεις μια φιλία...ναι

Αλλα μια σωστή σχέση εμπεριέχει
κατά την γνώμη μου και την φιλία!!!

Ρε τι μας έκανε πάλι αυτή η κουκουβάγια

Καλή μας βδομάδα mamma

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!

Roadartist είπε...

Τρελό κοτσιφάκι...:):) Φιλία λέξη ιερή.. :)
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΑΑΑΑ ΣΟΥΥΥΥΥΥΥ
Τσιουυυυυυ!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Roadartist

Ιερή και ότι ιερό

ειναι και δύσκολο

Καλή βδομάδα και σε σένααααα

τσίου!!!

KitsosMitsos είπε...

Τελικά ποιος χάνει και ποιος κερδίζει σε αυτές τις περιπτώσεις;

Daria είπε...

Εγώ μπορώ να παρακολουθώ σαν ακροάτρια; Δεν μπορώ άλλο μάθημα και τάξεις... Στις πόσες απουσίες μένουμε;
Με επαναφέρω στην τάξη πάραυτα.
Χωρίς φίλους δεν μπορώ να ζω. Έχω φίλους. Φίλους γκαρδιακούς. Από τα παιδικά μου χρόνια μερικούς, από τα φοιτητικά άλλους. Δεν βλεπόμαστε συχνά. Τουλάχιστον όχι όπως παλιά που η επαφή ήταν καθημερινή. Όμως είμαστε πάντα εκεί ο ένας για τον άλλο. Το ξέρουμε αυτό. Και είμαι πάντα ανοιχτή για καινούριους φίλους. Ποτέ δεν ξέρεις ποιός από τους ανθρώπους που συναντάς στη ζωή σου μπορεί να είναι ένας άνθρωπος για σένα. Μπαίνω στη διαδικασία κι αν γίνει έχει καλώς, αν όχι...
Φιλούρες και μη μου βάζετε απουσίες και μείνω...

gatti είπε...

Η φιλία είναι μαγικό συναίσθημα. Υπάρχουν φίλοι που δεν τους βλέπω συχνά, είτε γιατί ζουν μακριά είτε επειδή οι περιστάσεις μας χώρισαν. Κάθε φορά όμως που βρισκόμαστε είναι σα να μην πέρασε μια μέρα, ούτε καν ένα λεπτό.

Και εννοείται ότι για μένα προσωπικά οι φιλίες είναι πολύ παραπάνω από οποιαδήποτε σχέση.

Φιλιά κοτσύφι μου! :-*

Ανώνυμος είπε...

πάντα καλές προθέσεις, ενδιαφέρον γνήσιο και πολύ, χρόνος, κατανόηση, επικοινωνία, ειλικρίνεια, ανιδιοτέλεια, αλληλοεκτίμηση, χώρος, ισορροπία.. αυτά μου έρχονται εμένα πρώτα πρώτα στο μυαλό.

genna είπε...

καλημέρα κοτσυφάκο!
φιλάκι και τσίουοοοοοοοοου...

dyosmaraki είπε...

"Αν έχεις τέτοιους φίλους τι να τους κάνεις τους οχτρούς"

"Φίλε μου στην ανάγκη μου κι οχτρέ μου στη χαρά μου"

"Ο φίλος στη δύσκολη στιγμή φαίνεται"

Δυοσμαροφιλάκια

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ dyosmaraki
Αγαπημένο μου Δυοσμαράκι
ελπίζω το πρώτο να μην το αναφέρεις για μένα

Εδω που τα λέμε...ούτε και το δεύτερο

Για να μην πω για το τρίτο

Μπααα!!!

Κρατάς σημειώσεις...ετσι δεν ειναι???

Πες μοοοοουυυυυ!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ KitsosMitsos

Με μπέρδεψες!!!
Τελικά ποιος χάνει και ποιος κερδίζει σε αυτές τις περιπτώσεις;
Σε ποιες περιπτώσεις φιλε μου?
Που δεν έγινε το μάθημα
Η σε περιπτώσεις φιλίας???

Στο πρώτο κανείς
Στο δεύτερο...η φιλία!!!
Αν υπάρχει βεβαίως βεβαίως!!!

τσίου!!!

dyosmaraki είπε...

Καλέεεεεεεε και βέβαια όοοοοοοοοοοχι!!!!!!

Αγαπημένε μου karaflokotsifa
Πως θα μπορούσαν να αφορούν εσένα που μοναχά το κελάηδημά σου να ακούσει κανείς του φτιάχτηκε η ημέρα...

Απλά ξέχασα (@#$%$#) να γράψω πως για την φιλία μου ήρθαν στο μυαλό αυτές οι παροιμίες που λέγονται από τον λαό!!!!

ΥΓ. Ομως όσο για την τρίτη παροιμία δεν είναι σωστή??? Οταν όλα είναι ωραία και καλά όλοι είναι φίλοι σου.
Οταν όμως περνάς ζόρια τότε φαίνονται οι αληθινοί φίλοι...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Daria Pavlovna

Σε καλωσορίζω στο δάσος μας
καλή μου Daria και σ ευχαριστώ για το όμορφο σου σχόλιο
Ξέρεις εδώ δεν έχουμε τάξεις και τέτοια
Έχουμε το δέντρο της γνώσης και
το δέντρο που τα λέμε όλοι μαζί
εδω στα σχόλια
Οπότε δεν κρατάμε απουσιολόγιο
Τι φίλοι θα ήμασταν το κάναμε αυτό???

χαχαχαχα

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ dyosmaraki

Ουφφφφ!!!
Το κατάλαβα αγαπημένο μου Δυοσμαράκι
αλλα ψιλο-φοβήθηκα χαχαχα

Ολα ειναι σωστά

Το τρίτο συμφωνώ και ειναι
και πιο συνηθισμένο
Στα δύσκολα όλοι κοιτάνε αλλού
Αλλα πιο πολύ με πειράζει όταν μου συμβαίνει κάτι καλό και αντί να χαίρουν οι φίλοι μου στεναχωριούνται
Αυτό δεν παλεύεται εύκολα!!!

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ gatti

Συμφωνώ καλή μου gatti
ίσως η πραγματική φιλία
να ειναι πιο δυνατή σχέση
απο οποιαδήποτε άλλη
Ούτε η απόσταση την
κάνει να φθαρεί

κοτσυφοφιλώ σε!!!

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ deadend mind
Βάση αυτών που αναφέρεις
σίγουρα είσαι ένας πολύ
καλός φίλος εεε φίλη ήθελα
να πω
Θα τα γράψω στην...φτερούγα μου
για σκονάκι χαχαχα

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

Καλημέρα gennaki μου!!!


κοτσιφοφιλάάάακιαααα

τσίου!!!!!

dyosmaraki είπε...

Αγαπημένε μου karaflokotsifa,

Εχεις δίκιο. Ομως εάν σου συμβαίνει κάτι καλό και οι "φίλοι" σου δεν χαίρονται, εξακολουθείς να πιστεύεις πως είναι "φίλοι"????

Γιατί εγώ τουλάχιστον θα σκεφτόμουν πως την φιλία σε αυτή την περίπτωση την αποζητούν μοναχά για να περνούν οι ίδιοι καλά και πως νοιώθουν φθόνο όταν σε δουν να είσαι ευτυχισμένος...

Οι περιστάσεις με μάθανε πως στη φιλία χαίρεται κανείς με την χαρά και την προκοπή του άλλου ενώ στη λύπη συμπάσχει χωρίς ποτέ να περιμένει κάποιο όφελος ή κάποια ανταπόδοση.....

Αυτή είναι η έννοια της πραγματικής φιλίας για μένα...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ dyosmaraki
Είναι (φίλοι) μέσα σε εισαγωγικά!!!
Δηλαδή φίδια!
Εδω κολλάει το αν εχεις τέτοιους φίλους...

Συμφωνώ με την γνώμη σου!!!

Θα την "σκίσουμε την κουκουβάγια"

χαχαχαχα!!!

Αγαπημένο μου Δυοσμαράκι....

κοτσυφοφιλώ σε!!!

τσιου!!!

ΥΓ.Τους "φίλους" μου φοβάμαι
Τους εχθρούς μου τους ξέρω!!!

ceralex είπε...

Η φίλοι... λίγους που έχασα και λίγους που κράτησα... μα αυτοί που έμειναν, ξέρω τώρα καλά πως ακόμα κι αν φύγουν, δεν θα χουν φύγει ποτέ! Κι αυτό που λένε...πως μέσα απ τα δύσκολα καταλαβαίνεις τους φίλους σου...αυτό το πιστεύω όσο τίποτα άλλο! Στα εύκολα όλοι θέλουν να τσουγκρίσουν το ποτήρι...στα δύσκολα...κάποιοι λίγοι είναι εκεί να στο γεμίζουν...

Και γω σ 'ευχαριστώ...

ceralex είπε...

Οι φίλοι... :)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ceralex

Κανονικά το υπέροχο αυτό
σχόλιο θα έπρεπε να ήταν
ο επίλογος σ αυτή την
ανάρτηση....


Σ ευχαριστώ!!!!

gay super hero είπε...

Ευχαριστούμε!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ gay super hero

Μην με ευχαριστείτε!!!

Για ποιον λόγο να το κάνετε?

Είναι αυτονόητο πως όλοι οι
άνθρωποι πρέπει να έχουν τα ίδια
δικαιώματα!!!

Εγώ να ζητήσω συγνώμη
εκ μέρους ορισμένων...
για την απαράδεκτη
συμπεριφορά τους
απέναντί σας.

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΚΑΡΑΦΛΟΚΟΤΣΙΦΑ. ΔΕΝ ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΕΛΙΔΑ. ΤΩΡΑ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΟΙΓΕΙ. ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ. ΟΣΟΥΣ ΕΧΩ ΡΩΤΗΣΕΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΔΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΤΙΣΑΝ. ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ ΠΟΛΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ. ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ .......
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ

Είναι απο αυτά που ακόμα δεν εχω βάλει στο blog μου
Θα το ψάξω και θα σου πω όταν βρω κάτι

καλό βράδυ και σε σένα!!!

τσίου!

mmexer είπε...

Δύσκολο μάθημα!!!!

Αλλά η όλη φάση μου θύμισε το στρουμφοτράγουδο Δευτέρα κάτι έχω την Τρίτη δεν αντέχω Τετάρτη πως βαριέμαι την Πέμπτη δεν κρατιέμαι :)

Είναι που απέκτησα πρόσφατα ανηψάκι και θυμάμαι παιδικά τραγούδια να του λέω χαχαχαχα

tzonakos είπε...

Στην πράξη η φιλία, στην εφαρμογή της ειναι συχνά διαφορετική απο όσα θα λέγαμε στο "μάθημα" σπασίκλα μαθητή κότσιφα.
Ο δε παπαγάλος μου φερε στο νού την "παπαγαλία" που έβγαλε επιστήμονες τους μισούς παλιούς μου συμμαθητές.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mmexer

Να σου ζήσει το ανιψάκι φιλε!!!
Αντε να κάνεις και κανένα δικό
σου τώρα να αλλάξεις και καμιά
πάνα χαχαχαχα!!!

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ tzonakos

Αυτη ειναι και η ουσία στο θέμα
μας Tzonako μου!!!
Η φιλιά νομίζω ότι ειναι σαν την φωτογραφία
Όσα και να μάθεις, ότι και να πεις
στην πράξη ειναι εντελώς διαφορετική απο την θεωρία


ΥΓ.Αυτο το σπασίκλα μαθητή το έπιασα χαχαχαχαχα

mmexer είπε...

Είναι ωραίος καιρός, το ασφαλιστικό είναι στο επίκεντρο, τα πουλάκια κελαηδούν, οι άνθρωποι απεργούν....
Λέω άσχετα μήπως και γλιτώσω το δικό μου χεχε

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mmexer

Kαθε πράγμα στον καιρό του
φίλε μου!!!
Θα έρθει και η σειρά σου χαχαχαχα

Daria είπε...

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ και κοτσύφι,
μπορείτε να βάλετε ένα podcast και να ακούγεται μουσική μόλις μπαίνει κάποιος στο μπλογκ. Μπείτε σ' άνα μπλογκ που έχει και εκεί σας δίνει επιλογή get podcast που τη βρίσκεται στο υπάρχον. Μετά απλά ακολουθείτε τις οδηγίες. Εγώ έτσι έκανα πάντως.
Ελπίζω να βοήθησα.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Daria Pavlovna
Αν βοήθησες λέει???
Μα και βέβαια!!!
Θα το κάνω στην πρώτη ευκαιρία
καλή μου daria
Τώρα πάω γρήγορα στο δέντρο της γνώσης χαχαχα

Ευχαριστώ πολύ
Καλό απόγευμα καλή μου...

τσίου!!!

Ανώνυμος είπε...

:)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ You can call me All

Καμιά φορά η σιωπή ειναι πιο
ηχηρή απο κάθε λόγο.
Ωστόσο αυτή εδώ...με μπέρδεψε
λιγουλάκι!!!

Καλο βράδυ

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!


ΥΓ.Γιατί κλείνεις τα σχόλιά σου
κάθε τόσο???

dyosmaraki είπε...

Καλέεεεεε με ξεκούφανε το κελάηδημά σου.....

Βιταμίνες πήρες????

(Φυσικά αστειεύομαι. Για αυτό μου αρέσει να περνώ τακτικά από εδώ. Ολο κάποια έκπληξη μας σκαρώνεις)

Καλό σαββατοκύριακο αγαπημένε μου karaflokotsifa

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ dyosmaraki

χαχαχαχαα

Εσυ να τα βλέπεις που έλεγες
οτι ο παπαγάλος λουφάρει.
Είδες που σου είπα...αν ξεκινήσει
δεν σταματάει με τιποτα χαχαχα

καλό Σαββατοκύριακο αγαπημένο μου
Δυοσμαράκι

τσίου!!!