Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

Για το Ξεblogάρισμα ρε γαμώτο

Αρχικά θέλω να ζητήσω συγνώμη για την απουσία μου από το δάσος μας
και να σας ευχαριστήσω που περάσατε από εδώ όλοι σας.
Επανέρχομαι λίγο χαλαρά με ένα παιχνίδι που με κάλεσε να παίξω ο καλός μου panoptis για να βοηθήσουμε το Ξεblogάρισμα

Το παιχνιδι: για το Ξεblogάρισμα ρε γαμώτο



1. Ποιο μυστικό θα ήθελες περισσότερο να ξέρεις?

το μυστικό της ομορφιάς!!! (χαχαχα)







2. Πόσους ανθρώπους του αντίθ
ετου φύλου έχεις αγαπήσει πραγματικά?

πραγματικά ε?.......την κοτσυφίνα μου (δεν ξέρεις τι γίνεται καμιά φορά)







3. Αναγκάζεσαι να αλλάξεις το όνομα σου. Τι όνομα θα διάλεγες?

το όνομά μου?.....katsarokotsifas





4. Τι θα χάραζες στην ταφόπετρα σου;
(φτου φτου φτου!)

Μην ενοχλείτε!!!!





5. Διάλεξε ένα παραμύθι που πιστεύεις πω
ς σου ταιριάζει απόλυτα.

ο karaflokotsifas και οι 7 κουκουβάγιες!!!!






6. Διάλεξε καινούργιους γονείς. Δώσε όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς.

πατέρας.....μπούφος.....μητέρα κουκουβάγια...... κάποια κρύα βραδιά στην φωλιά του κούκου ....
(το έχω κανονίσει για την επόμενη ζωή μου)








7. Γράψε τα τελευταία διάσημα λόγια σου (φτου φτου φτου είπαμε, δεν θα τα ξαναλέμε).



τσίου και πάλι τσίου!!!!!







8. Αν ήσουν συγγραφέας, ποιος θα ήταν ο τίτλος του πρώτου σου μυθιστορήματος.


Οι περιπέτειες του katsarokotsifa...εεεε του karaflokotsifa








9. Αν ήσουν αυτοκίνητο, τι μάρκα θα ήσουν?


χελώνα.....δηλαδη...σκαραβαίος!!!







10. Αν ήσουν άγριο ζώο τι θα ήσουν?


....άνθρωπος....






11. Για τι πράγμα μετανιώνεις περισσότερο?


Για ότι δεν έκανα, ενώ το ήθελα...







12. Πες κάτι για το οποίο θα ήθελες να σε θυμούνται (είπαμε φτού)


Γιατί θα ήμουν αυτός που κατάργησε το πολιτικό άσυλο







13. Θα θυσίαζες τη ζωή σου για κάποιον?


Αν άξιζε ...............ναι!!!







Και τώρα θα καλέσω κι εγώ με την σειρά μου να παίξουν το παιχνίδι για το
Ξεblogάρισμα
ρε γαμώτο...τους:

ΧEΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ

side21

rip1708

dyosmaraki

by G




-Δηλαδή τώρα θα είσαι εδώ karaflokotsifa μου? (ρώτησε η κουκουβάγια τον κότσυφα)
-Ναι εδώ...αν με θέλετε κι εσείς ακόμα...
-Δεν ξέρω για τους άλλους, άλλα εγώ σε θέλω karaflokotsifako μου!!!
-Ε ....τότε τσίου!!!!!!!!!!!!!












38 σχόλια:

Ατθάνα είπε...

ναιαιαιαιαι!!!!!!
σε θέλουμεεεεεεε!

άκου..."μην ενοχλείτε"...
χαχαχαχαχαχαχαχαχα!

τέλειο!

φιλάκια καλό μου :)))))

Unknown είπε...

Καλημέρα Κοτσύφι...

Που ήθελες να πας, για να έχουμε καλό ρώτημα?

marilia είπε...

μμμμμμμμματς! Μμμμμμμμμματς! Μμμμμμμμμμμμμααααααααααατς, λέωωωωωωωωωωωωωωωω!!!

αρφ! :$

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ karyatida

Καλησπερα πολύτιμή μου!!!
Παίρνω τα μέτρα μου....

χαχαχαχαα

πολλά κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Lily

Γεια σου Lily μου!!!
Στην φυλακή.... χαχαχαα

κοτσυφοφιλιά

τσιου!!!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

Κουμπαρούλα μου!!!!!!
Πολλα πολλά πολλά
κοτσυφοφιλάκια

τσιουουουουουου!!!!!

venceremos είπε...

ti εγινε? αλλοι ερχονται και αλλοι θελουν να την κανουν??

Alkmini είπε...

βρεεεεεεεεεεεε
καλως τοννννννννννννν
βρε καλως τον :))

η ψυχη μου το ξερει είπε...

@Και το... κατσαροκότσυφας δεν είναι καθόλου άσχημο,μπορώ να πω,κοτσυφάκο μου!!!

Σου αφιερώνω το τραγούδι της Αρβανιτάκη "Εδώ να μείνεις" με πολύ πολύ αγάπη και φυσικά με πολλά τσιουιστά φιλάκια:)))

rip1708 είπε...

σε ευχαριστω για την προσκληση κοτσυφακι μου
μολις βρω λιγο χρονο θα απαντησω
φιλακι

Nikos Lioliopoulos είπε...

Και εμάς μας έλειψες και εμάς!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ήθελα να 'ξερα, αυτή η κοτσυφίνα δεν την ζηλεύει την κουκουβάγια;

Theogr ο κηπουρός είπε...

Να είσαι καλά, γελάσαμε. Το έπαιξα και ‘γω. Αλήθεια τα έμαθες, κάνουμε πάρτι. ♦ Καλή εβδομάδα ♦.

Artanis είπε...

Χα,χα,χα,χα,χα,χα, καταπληκτικές απαντήσεις...
Η ταφόπλακα, το όνομα, το αμάξι και οι γονείς, όλατα λεφτά...Ακόμα γελάω...
καλημερούδια, φιλιά πολλά...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ venceremos

Που να παμε φιλεναδα?
Καλα ειναι εδω χαχαχα


τσιου!!!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Aliki

Μαυρα ματια Alikaki μου
Μαυρα ματια.....

τσιου ομως!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ η ψυχη μου το ξερει

Ωραιο τραγούδι ψυχουλα μου
Εδω θα μείνω....katsarokotsifas

xaxaxaxa

τσίου!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ rip1708

Εγω ευχαριστώ
Θα περιμένω να δω
τις απαντήσεις σου

τσιου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Nikos.Lioliopoulos

Ευχαριστώ πολυ Νικο μου
Κι εσεις...κι εσείς
καλέ μου φιλε

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Ασκαρδαμυκτί

Αν ζηλεύει Ασκαρδά μου ?
Με τρελα ζηλεύει αλλα το
παλεύω...χαχαχαχα

τσιου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Theogr ο κηπουρός

Ειχε πλακα τελικά φιλε μου
Ναι το ξερω για το παρτυ
Θα τα παμε καλα φιλε μου

τσιου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Artanis

Αυτός ειναι ο σκοπός στα
περισσότερα παιγνίδια για
μενα...το γέλιο
Να είσαι καλα φιλενάδα

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!!

faraona είπε...

Ουπς!!!
Καλε τωρα παιζεις εσυ μ αυτο?
Εχω που το επαιξα ποσο καιρο...ελειπες ε?
Ωραιαααα απαντησες πουλακι μου...να κοιτα κι εδω

tsiou in English

gatti είπε...

Χαχαχα! Πολύ γέλιο! Φοβερές οι απαντήσεις σου κοτσύφι μου!

Μια απορία έχω όμως: Της ομορφιάς το μυστικό θα ήθελες να μάθεις; Οχι της μακροζωϊας;

Φιλιά! :)))

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

@ Κότσυφα
Στα παιχνίδια και στις απαντήσεις τα καταφέρνεις περίφημα.
Αυτό είναι καλό και σημαίνει πολά :))
Ωραίος !!

υ.γ.
Περνώ από τα όμορφο δάσος σου, αλλά έχω και την μέση μου, τα αρθριτικά μου:))
Μεγαλώνω και γερνώ κοτσυφά μου...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ faraona

Τσιου και παλι τσίου
Καθυστερημένος ο κότσυφας

χαχαχαχαα

κοτσυφοφιλώ σε

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ gatti

Της ομορφιάς για να πω το μυστικό
στον Τεν για να ομορφύνει το παιχνίδι
της ομάδας μας gatti μου

χαχαχαχα

τσιου και κοτσυφοφιλιά

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Σπίθας

Μονο το σώμα μας γερνάει Σπίθα μου
η ψυχή μας μεγαλώνει

πολλά κοτσυφοφιλιά φιλε μου

τσίου!!!!

genna είπε...

κοτσυφάκο μου χαίρομαι που είσαι εδώώώώώώώώώώώώ...

gennofilakia

τσιου καλό μου και στην κοτσυφίνα σου
και στο κοτσυφάκι σου και στη κουκου σου!

Side21 είπε...

Έγραψες !!!
Ευχαριστώ για την πρόσκληση.
Θα ανταποκριθώ σε πρώτη ευκαιρία.
Καλό σου βράδυ ...

faraona είπε...

Κοτσυφακο μου?Εδω στα αριστερα του μπλογκακίου σου που εχεις τα ιστολόγια ...λεει ξεμπλογκαρισμα σε λινκ το οποιο οδηγει στο ξεμπλογκαρισμα ...το κειμενο κι η φωτογραφια ομως εδω στο μπλογκ σου δειχνουν το μπλογκ της Αχτιδας.

Τι συμβαινει ,,,?για ριξτο μια ματια.

φιλια

Skouliki είπε...

πολυ καλες απαντησει ς:))

καλησπερα

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

Eυχαριστω πολυ gennaki μου
Πολλα φιλια και σε σενα

τσίου!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Side21

Να εισαι καλα φίλε μου
Ευχαριστώ για την καλη σου
διάθεση
Καλο σου βράδυ και σένα

τσιου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ faraona

Το ειδα καλη μου αλλα δεν μπορώ να καταλάβω τι και πως γινεται....
Ευχαριστώ θα τα ξανατσεκάρω

πολλα κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ skouliki

Οχι...παίζουμε!!!

χαχαχαχα

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

marayia είπε...

αΡΓΗΣΑ αλλά έπαιξα, στο μπλοπαιχνιδο!
καλησπέρες παλιοκοτσυφι!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα! Αυτό το μήνυμα δεν θα μπορούσε να γράψει κάτι καλύτερο! Διαβάζοντας αυτό το post μου θυμίζει παλιές καλές συγκάτοικό μου! Πάντα φυλάσσεται κουβέντα γι 'αυτό. Θα διαβιβάσει το παρόν write-up για αυτόν. Αρκετά σίγουρος ότι θα έχει ένα καλό βιβλίο. Πολλές ευχαριστίες για την κοινή χρήση!