Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

Τσίου!!!!!


....αν αγαπάς κάτι...άστο να φύγει....αν γυρίσει είναι δικό σου....αν δεν γυρίσει δεν ήταν ποτέ...
Δεν ξέρω αν έφυγα εγώ...η όλοι εσείς....
Πάει καιρός...και ξέχασα...ξέχασα το πως και γιατί.

Η καρδιά μου όμως, ήταν πάντα εδώ...στο δάσος! Μια γλυκιά νοσταλγία ένοιωθα να με τυλίγει...Μια μοναδική αίσθηση ότι...κάποιοι μ αναζητούν.
Περιπλανήθηκα σε δρόμους φωτεινούς.
Σε κόσμους μακρινούς....μα ποτέ....ποτέ δεν έφυγα πραγματικά από κοντά σας.
Μαζί μου είχα πάρει το δάσος μας....μαζί είχα συντροφιά μου όλους εσάς...Η φιλία σας μου έδωσε δύναμη να βρω τον δρόμο της επιστροφής.
Η σκέψη μου ήταν πάντα εδώ...κοντά σας....Δοκίμασα την περιπέτεια σε άγονη γη...σε άλλους τόπους...μακρινούς μα και τόσο κοντινούς...Έφυγα μακριά για να βρω τελικά αυτό που είχα αφήσει πίσω...το δάσος και την ζεστή μου φωλιά.
Έψαξα σε κάθε γωνιά για να βρω την αγάπη...κι αγάπη ήταν εδώ...σας αγαπώ όλες και όλους.

Ζητώ συγνώμη για την αδικαιολόγητη απουσία μου...δεν θα ξανασυμβεί...το υπόσχομαι.
-Το καλό που σου θέλω.....(είπε η κουκουβάγια στον κότσυφα,τάχα με αυστηρή φωνή)
-Έχεις πολλά να μας πεις...έτσι δεν είναι???
(ρώτησε ο παπαγάλος)

-Αυτό που θέλω να πω αυτή την στιγμή είναι......
-Τι είναι? (ρώτησε και πάλι ο παπαγάλος)

-Τσίου φίλοι μου...τσίου και πάλι τσίου!!!!

69 σχόλια:

Dr. Feleki είπε...

Λειψε οσο θες. Θα παιρνεις ομως και τις αναμνησεις μας μαζι σου

Καλως σε ξαναβρισκουμε.

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Βρε συ!!! Γλυκούλη μου!!! Αφού είσαι καλά, τότε μπορείς να λείπεις όσο και όποτε θέλεις από το δάσος κι ας μας έλλειψες πολύ πολύ!...Βλέπεις,κοτσυφάκο μου,οι αναζητήσεις της ζωής έχουν και τα τιμήματά τους;))

Καλως ήρθες πάλι!!!!

φιλί που πιο τσιουιστο δε γίνεται!!!!!!!!!!!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τσιρ...τσιρρρρρρρρρρρρρ......τσιρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ.........
(τώρα σε μάλωνα που μας είχες παρατήσει
τσίου...τσιου...τσίου ν(αυτά είναι για τα καλωσορίσματα
:-)))))

Κοτσυφάκο μου, πολύ χαίρομαι, μα πάρα πολύ
Και να φανταστείς πως το μεσημεράκι είχα έρθει και κοίταζα μέχρι και στα άλλα σου μπλογκ μήπως μας θυμήθηκες
Και να που γύρισες, έστω κι' αργά...
Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
(υ.γ. να μου φιλήσεις τον Αρίσταρχο)

Side21 είπε...

Well come back ...
Αν το ξανακάνεις να
απομακρυνθείς απ' το δάσος μας
θα τιμωρηθείς με εγκλεισμό σε κλουβί !!!

Άστρια είπε...

:))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))

Καλώς ήρθες, καλώς ήρθες καλώς ήρθες καλό κοτσυφάκι και γέμισε χαρά το δάσος. Και ο ουρανός τσιουϊσματα:)
Σε αναζητούσαμε και σ'επιθυμήσαμε:)
Να είσαι καλά και να κάνεις ότι θέλεις, να γυρίζεις όμως πάντα κοντά μας:))
Πολλά πολλά φιλιά:))

genna είπε...

τσίου, τίου καρδούλα και πάλι τσίουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!

Unknown είπε...

maεισαι ελευθερος οπως ολα τα πουλια,δεν μπορω να πω οτι δεν κοιτουσα καθε μερα κ σε περιμενα παντως.ομορφενεις κ τη σελλιδα μου, την "αυλες και περιβολια"

marilia είπε...

ΤΣΙΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!! ΤΣΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΣΙΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!

Μμμμμμμμμμμμμμματς! Μμμμμμμμμμμμμμμμματς! Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμματς, λέωωωωωω! Μου 'λειψες, κοτσυφοκουμπαρούλη μου!!!! Κοίτα μην ξαναφύγεις, γιατί, καλά είπε ο/η side21, θα σε βάλουμε σε κλουβί!

αρφ; Πολύ!

gremiii είπε...

τθίου βλε!

tzonakos είπε...

Να σαι καλά Κότσιφα ...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τουλάχιστον να ΄λεγες ένα "μην ανησυχείτε, είμαι καλά!"

Ανώνυμος είπε...

χαίρομαι που γύρισες και είσαι καλά κοτσυφάκο..
μόνο αυτό!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Βρασίδας ο Κάφρος

Χαιρετώ το καλο μου φιλαράκι!!!
Οι φιλίες δεν χαλάνε με την απόσταση
φίλε μου

τσιου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ η ψυχη μου το ξερει

Οι αναζητήσεις δεν τελειώνουν
ποτε τελικα
Ψυχούλα μου να εισαι καλα
πολλα κοτσυφοφιλάκια

τσιου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Οτι και να πεις εχεις δικιο
γλαρένια μου....
Ευχαριστώ πολυ για το ενδιαφέρον
σου καλη μου φιλη


κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Side21


Δεν θα ξαναγίνει φιλε μου
οσο για το κλουβι...μου
αξίζει και τώρα χαχαχαχαχα!!!!!

κοτσυφοφιλώ σε

τσιου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Άστρια

Καλως σας βρήκα καλη μου
Ευχαριστώ πολύυυυυυυυυυυ
Να εισαι καλα που φιλούσες την φωλιά μου

κοτσιφοφιλώ σε

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

Γεια σου γλυκό μου πλασματάκι

τσιου και παλι

κοτσιφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ oberon

Καλως ηρθα και ήρθες φιλε μου
Ευχαριστώ πολυ.....να εισαι καλα.
Χαρα μου να ξαποσταίνω στο περιβόλι σου

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

Κουμπαρούλα μου...συγνώμη...δεν θα ξαναγινει...μου χρειαζότανε το κλουβάκι
χαχαχαχα


κοτσιφοφιλάκι

τσίου!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ gremiii

Μωρέλι μ' ????
Μονο εσυ θα εξαφανίζεσαι??? χαχαχα

κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ tzonakos

Ευχαριστώ πολυ τζονακο μου
Να είσαι καλα φίλε μου

τσίου!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Ασκαρδαμυκτί

Φιλε μου Ασκαρδά....οτι και να πεις
εχεις δικιο....
Χίλια συγνώμη φιλε....και χίλια ευχαριστώ

πολλά κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!!!!!!!

Alkmini είπε...

Κοτσυφακο
χαρηκα που γυρισες
και ειπα γω... βρε μπας και εφαγε καμμια στο φτερο και επαθε κατι ανεπανορθωτο? αλλα μπα...
νασε παλι στο δασος και κοντα μας, ναμαστε και μεις παλι κοντα σου.
μπορεις να πετας και παραπερα, αλλα να γυρνας βρε κοτσυφακο. ενταξει?
φιλια.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Aliki

Δεν θα ξαναγίνει αυτο Alikaki μου
ουτε σε εποχη κυνηγιού
χαχαχαχα

κοτσυφοφιλώ σε

τσιου!!!!!

dyosmaraki είπε...

Αγαπημένε μου κοτσυφάκο,
όλοι φευγάτοι είμασταν το τελευταίο διάστημα.
Η αγάπη και το νοιάξιμο δεν σβήνει.
Που και που χρειαζόμαστε την περιπλάνηση έτσι για να συγκρίνουμε και να μας κάνει να εκτιμούμε περισσότερο αυτά που στα αλήθεια αγαπάμε.
Μας έλειψες πολύ και εσύ και η κουκουβάγια....αουτς.....και η τσουκνίδα με τσιμπάει να σου πω πόσο πολύ μας έλειψαν οι ιστοριούλες σου.
Εμείς κάπου μέσα στο δάσος θα τριγυρνάμε μα μόλις μας φωνάξεις για καμιά συνέλευση των πλασμάτων του δάσους, αμέσως θα εμφανιστούμε...
Σου στέλνω φρέσκα (λόγω νέου έτους) δυοσμαροφιλάκια....

Ανώνυμος είπε...

Καλως όρισες στο μπλογκοδάσος Κοτσυφι!

venceremos είπε...

καλη χρονια και ευχομαι τα καλυτερα το2009. τα εχουμε πει? οχι αφου την εκανες..
να σε καλα και να γραφεις μονο και μονο οταν πραγματικα το θελησεις.
φιλια καρυστινά

Unknown είπε...

Α, μην ζητάς συγνώμη βρε κοτσύφι!!!

Και μην υπόσχεσε.

Βρε κότσυφα, ελεύθερος είσαι...Πάρε τον χρόνο σου, κάνε τα ταξίδια σου...και κράτα την αγάπη στην καρδιά σου.

Κράτα την αγάπη εκεί, στην καρδιά, και όπου και να είσαι θα είσαι καλά!

Sally Finkenstein είπε...

όπως βλέπεις, σε λατρεύουμε όλοι!
τσιου!
καλό πσκ!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ dyosmaraki

Πρώτη φορα ομως αγαπημένο μου Δυοσμαράκι που εξαφανίστηκα απο το δασος...και χωρίς μαλιστα
να ενημερώσω τα πλάσματα του....αυτο που το πας? χαχαα

Ολοι εδω λοιπόν...ας φωνάξουμε δυνατά.......τσίου!!!!!!

πολλά κοτσυφοφιλιά

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ xeimwniatikhliakada

Καλώς σας βρήκα ξανά φιλενάδα

κοτσυφοφιλω σε

τσιου!!!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ venceremos

Τις καλύτερες μου ευχες και σε σένα
καλη μου...δύναμη, χαρά και πάνω απο
ολα υγειά....

πολλά κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Lily

Καλη μου Lily εχεις δίκιο αλλα
ένοιωσα οτι θελω να πω μια συγνώμη,
γιατί καποιοι ανησύχησαν παραπάνω για μένα και θα μπορουσα να το ειχα προλάβει...

Κρατώ την αγάπη στην καρδια και
το χαμόγελο στα χείλη...

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου και παλι τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sally Finkenstein

Απο σενα δεν περιμενα να ακούσω
κακιά κουβέντα...χαχαχαχα

εισαι....γλύυυυκααααα

πολλά κοτσυφοφιλιά
και ευχές για σούπερ ΠΣΚ

τσίου και πάλι!!!!

Artanis είπε...

@Κοτσύφι μου, να δεις τι γίνεται εδώ από κοτσύφια...Χαμός...
Φιλιά από ΝΖ...

eva είπε...

Όχι συγνώμες, κοτσυφάκο μου, αυτά τα προστάζει η καρδιά κι όταν μιλάει η καρδιά εμείς υπακούμε. Χαίρομαι πολύ που είσαι καλά, χαίρομαι που ξανάρθες στο δάσος μας και ό,τι σε απομάκρυνε από την παρέα μας να βρήκε την απάντησή του.

Πολλά φιλιά :)

mad2luv είπε...

αμα ξαναλειψεις θα βγω για κυνηγι i swear στην ομορφαδα μου...να κσερςςςς....

Άστρια είπε...

Καλή εβδομάδα,
φιλιά πολλά:))

KΑΡΜΕΝ είπε...

Και εγώ φευγάτη ήμουν.
Καλώς ήρθες! Ακούω το κελαίδημα σου πάλι, με χαρά.

Άστρια είπε...

Ξαναήρθα:))

Σου έχω κάτι να πάρεις από το blog μου, περιμένω το τσίου σου:))

Πολλά φιλιά, καληνύχτα:))

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι που εισαι εδω! ΟΛΑ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΆ, Παλιο-κοτσύφι,ελπίζω ..!
Καληνύχτα..

marilia είπε...

Πού πήγες πάλι;

Αααααρφφφφφφ;;;

Sophia Kollia είπε...

Σε πέτυχα στην επιστροφή λοιπόν!
Είχα να περάσω μήνες και μήνες, όλα καλά λοιπόν!
καλό μήνα

KitsosMitsos είπε...

Σε ποιο δάσος τριγυρνάς εσύ;

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Αντε παλι τα ιδια....χαχαχαχα
Ελπίζω να μην μείνω απο απουσίες
χαχαχαχα

Καλη βδομαδα εστω και με κάποια καθυστέρηση


κοτσυφοφιλω σας

τσιου!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Artanis

Σε ζηλεύω καλή μου φίλη!!!!
Ελπίζω ολα να ειναι μια χαρά για
εσένα που είσαι τοσο μακριά μας

Η φωτογραφία σου μου αρεσει πολύ
Άρχοντας!!!!

χαχαχαχα

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ evaggelia-p

Η αλήθεια ειναι οτι αυτα που
βρήκα εξω απο δω ειναι λιγότερα
απο αυτά που άφησα για λιγο
Να εισαι καλα φίλη μου

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mad2luv
Ωχ ωχ!!!!!
Την γλίτωσα απ τον πάτερα σου
αλλα απο εσένα θα το βρω....
χαχαχαχαχα

να ξέρρςςςς είσαι γλύκα!!!!

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Άστρια

Καλη βδομαδα και σε σενααααα
Θα περασω σε λιγο για το δωρακι μου!!!
χαχαχαχαα

κοτσυφοφιλώ σε

τσιου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ agapi

Τελικά είμαστε φευγάτοι οι
κάτοικοι αυτου εδω του δάσους
χαχαχαχα

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ xeimwniatikhliakada

Καλα ειναι ολα φιλενάδα....
Στον βαθμο που ηταν και πριν
δηλαδη.....σκατά!!!!!
χαχαχαχαα

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

Ωχ ωχ!!!
Εδω ειμαιιιιιιι

χαχαχαχαχαα

πολλα κοτσυφοφιλιά

τσιου????

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ sofia μου ειναι αυτο που λενε....μαυρα
ματια εκανα να σε δω!!!!!
χαχαχαχαα

καλο μηνα
και πολλα κοτσυφοφιλά

τσιου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ KitsosMitsos

Ελα μου ντε???
Δεν ξερω τι με εχει πιασει
τωρα τελευταία.....

τσιου και παλι!!!!

Ανώνυμος είπε...

τσίου...

κλαδάκι?

φιλάκι!

NY ANNA είπε...

Καμία απουσία δεν θεωρώ "αδικαιολόγητη" εκτός απ' αυτές που όντως είναι! Καλησπέρες, καλό μήνα και καλή χρονιά κι από δω.
Άλλωστε, υπάρχουν κατάλληλοι καιροί για όλα, έτσι δεν είναι; Καιρός να λείψεις και καιρός να μείνεις... Καιρός να φύγεις και καιρός να επιστρέψεις, όπως θα συμπλήρωνε ίσως και ο Εκκλησιαστής.
Οπότε εγώ θα έλεγα να βλέπεις και να νιώθεις πάντα κατάβαθα τον καταδικό σου καιρό... Και να πράττεις αναλόγως. Όπως αγαπά η καρδιά σου. Κάποιοι θα σε περιμένουν και κάποιοι όχι. Όσοι δεν το κάνουν, απλά δεν ήταν ποτέ εδώ.
Τα φιλιά μου...

dyosmaraki είπε...

Είπαμε "αν αγαπάς κάτι άστο να φύγει"μα εσύ το παράκανες καλέ μου κότσυφα....
κι όχι τίποτα άλλο αλλά έγραψα μια ανάρτηση για κάποιο συγγενικό σου πρόσωπο ("το δώρο του φτερωτού επισκέπτη") και περιμένα να φανείς....(δηλαδή συγγένεια από το δάσος εεεε)
Εύχομαι

Theogr ο κηπουρός είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Theogr ο κηπουρός είπε...

Και η σιωπή είναι πολύτιμη. Είπες να μην ξαναχαθείς μα πάλι δεν σε βρίσκω. Καλό Σ/Κ και καλή επιστροφή.

Άστρια είπε...

Το δωράκι ήταν στην ανάρτηση "Σκυτάλη φιλίας" δεν σε είδα ακόμα.
Συμπτωματικά, σήμερα ερχόμενη από το γραφείο, είδα ένα πουλάκι ακριβώς ακριβώς όπως αυτό της φωτογραφίας της ανάρτησής σου. Είχε πετάξει και καθίσει σ'ένα κλαδάκι.
Εύχομαι όλα καλά, πολλά φιλιά τσιουιστά:)))))

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ NY ANNA μου ετσι νομιζω κι εγω
Μίλησες σαν την κουκουβάγια μου φαίνεται

χαχαχαχαα

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

Πολλα κοτυσιφοφιλάκια gennaki μου

τσιου!!!!!!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ dyosmaraki

Αγαπημενο μου Δυασμαράκι εχεις δικιο
το παράκανα ο....κοτσυφας

χαχααχα

θα ερθω να δω τι εγινε...

κοτσυφοφιλώ σε

τσιου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Theogr ο κηπουρός

Το καλο για μενα ειναι οτι πέρασες εσυ και φροντισες το δασος φιλε μου σαν
ιδικός
Ευχαριστώ πολύ...

τσιου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Άστρια

Εγω ήμουν καλη μου
Ηρθα πρωτα απο το γραφείο
και τώρα θα περασω για το δωρακι σου

Ευχαριστωωωωωωωωωω

κοτσυφοφιλώ σε

τσιου!!!!

Mar Mak είπε...

take your time...οσοι ειναι να μεινουν μενουν ;)

Κι εγω μαζι τους

Μ.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ LoRy μου κι εγω μαζι σου!!!!!!!!

τσιου????????

Mar Mak είπε...

Τσιου βρε Τσιου αλλα τσιου... σνιφ...