Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2008

Δράση και αντίδραση...

.....αν είναι κάθε φορά που σε πληγώνει κάποιος να του το ανταποδίδεις, τότε έχεις χάσει το νόημα της ζωής φίλε μου (είπε η κουκουβάγια στον karaflokotsifa)...το ζητούμενο δεν είναι η ανταπόδοση του αρνητισμού φίλε μου, άλλα το αντίθετο. Μπορείς να κάνεις κάποιον που είναι αρνητικός θετικό?Αυτό μάλιστα!!! Αξίζει τον Ϟόπο.
-Δηλαδή...όταν κάποιος κάνει κάτι αρνητικό προς εμένα, δεν πρέπει να ανταποδώσω....άλλα τι? Να τον αφήσω να συνεχίσει να είναι αρνητικός απέναντί μου και εγώ να κάνω θετικές ενέργειες προς αυτόν?
-Ακριβώς!!!
-Κατάλαβα....αρνητικός αυτός, θετικός εγώ....άλλα αν αυτό δεν αλλάξει,δηλαδή ο αρνητισμός του άλλου και εγώ εξακολουθήσω να είμαι θετικός προς το άτομό του, δεν θα το εκλάβει ως αδυναμία?.....Η και ακόμη χειρότερα, δεν θα είναι σαν να τον αφήνω στην πλάνη του? Είμαι σίγουρος πως θα σκεφτεί πως αυτό που κάνει είναι σωστό και θα εξακολουθήσει την ίδια στάση απέναντι σε μένα άλλα και στους άλλους!!!
-Αυτή την στάση karaflokotsifa μου, την έχουμε όταν νομίζουμε ότι ο άλλος αξίζει τον κόπο να ασχοληθούμε μαζί του....τότε έχει νόημα η στάση μας αυτή, με σκοπό να τον κάνουμε να αφήσει τον αρνητισμό του!!!Αν είναι κάποιος που δεν θέλουμε, ή νομίζουμε πως δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθούμε μαζί του, αρκεί να του πούμε ότι αυτή του η στάση είναι αντιεπιβιοτική και να τον αφήσουμε στον Ϟόσμο του. Αν θέλει να το καταλάβει κάλως...αν όχι θα είναι έξω από τον Ϟόσμο μας...έξω από την ζωή μας!!!Δεν μπορούμε να σώσουμε όλο τον Ϟόσμο φίλε μου...μόνο όσους θέλουν να σωθούν!!!
-Έχεις απόλυτο δίκιο....τσίου και πάλι τσίου!!!

83 σχόλια:

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Δεν υπάρχουν άνθρωποι που δεν αξίζει να ασχοληθούμε μαζί τους, αλλά πράξεις που πρέπει να επικροτούμε ή όχι. Όταν εκλείψουν οι ετικέτες από τους ανθρώπους, τότε και η θετική μας σκέψη προς αυτούς θα έχει αποτέλεσμα:)

Γλυκέ μου, τσίου μέχρι τον ουρανόοοοοοοοο!!!

marayia είπε...

Αν εχουμε εκτιμησει οτι αυτος που μας πληγωνει , αξιζει τον κοπο να ασχοληθομε μαζι του, τοτε κανουμε μια προσπαθεια να του δωσουμε να καταλαβει .. Κι αυτο μεχρι καποιο σημειο ..
Αλλοιως απλα ή τον αγνοουμε ή ανταποδιδουμε αυτα που του αξιζουν! εγω αυτο κανω συνηθως..
Σορρυ αλλα δεν ειμαι καλη Χριστιανη, για να γυρισω το μαγουλο να φας κι αλλο χαστουκι! !
φιλια και καλο βραδυ!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εγώ πιστεύω πως ναι, υπάρχου άνθρωποι που με τη συμπεριφορά τους σου δείχνουν πως δεν θέλουν να ασχολείσαι μαζί τους. ΄Ισως εκείνοι να μην μας "πάνε". Εμείς γιατί να επιμένουμε;
Το λιγότερο θα θεωρηθούμε ηλίθιοι...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

TiTaNiA είπε...

Φίλτατε καραφλοκότσιφα...

Μακρυά απο ανθρώπους και καταστάσεις που προκαλούν "έκλειψη ηλίου και μια σκοτεινιά"...

Και ειλικρινά αυτό απο εδώ και πέρα τείνει να γίνει "στάση ζωής" για μένα...

Την καλημέρα μου

mad2luv είπε...

μα απόλυτο δικιο ομως....

marilia είπε...

Αρφ πολύ μαζί σου, κοτσυφοκουμπαρούλη μου! Αλλά μπορείς να μην εκνευριστείς και να μην μπεις στη λογική να τον... #%#$^; Ε;

αρφ

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλά τα λέει η κουκουβάγια ρε συ πτηνό, αλλά αν τρέχει αίμα στις φλέβες σου, έρχεται η ώρα που θα τον πνίξεις τον άλλο ή θα σκάσεις εσύ!

Artanis είπε...

Σωστό σε βρίσκω κοτσύφι μου...Παλιότερα μου ήταν δύσκολο να το κατανοήσω αυτό, αλλά και πάλι, δεν είμαι Μεσσίας...Υπεύθυνη νιώθω μόνον για εκείνους που αγαπώ...
Καλό βράδυ, σε φιλώ...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ η ψυχη μου το ξερει

Ψυχούλα μου συμφωνώ στο πρώτο σκέλος
και στο δεύτερο χαχαχα ενταξει!!
Εγώ δεν είπα ότι δεν αξίζουν όλοι να ασχοληθούμε μαζί τους.
Αυτο που είπα ήταν, οτι αν καποιος δεν θέλει,για τους δικούς του λόγους,να τον βοηθήσουμε, να μην χάσουμε τον χρόνο μας μ αυτόν.
Υπάρχουν ξέρεις πολλοί που θέλουν να τους σταθούμε,ας το κανουμε.

πολλά πολλά κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ

Αυτο ακριβώς μου ειπε και η κουκουβάγια
Έχετε την ιδια άποψη λιακαδα μου

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Σωστά Γλαρένια μου.
Την στιγμη που υπάρχουν
τόσοι αλλοι που θέλουν
να τους βοηθήσουμε

κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ TiTaNiA

Καλώς ήρθες στην παρέα μας TiTaNiA
Μακριά απο τους ανθρώπους που μας
προκαλούν αρνητισμό!!!!!!
Ετσι!!!

τσίου και πάλι τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mad2luv

Μαθαίνω κοριτσάρα μου!!!
Το θεμα ειναι να μην ξεχνώ
αυτα που έμαθα,άλλα να τα
βάζω σε εφαρμογη
Αλλο θεμα αυτο χαχαχα

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

Δύσκολο Μαριλίτσα μου αλλα
δεν ειναι κάλο να #$%^^##*
για εμάς...οπότε... χαχαχα

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Ασκαρδαμυκτί

Τότε τον πνιγεις!!!
χαχαχαχαα
Η αδιαφορείς και πάπαλα!!!

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Artanis

Και υποθέτω πως αυτοί που
αγαπάμε αξίζουν την προσοχή
μας ετσι κι αλλιώς.
Ωστόσο καποιες φορές ισως αγαπάμε
κάποιους που δεν μας συμπαθούν καν
Τότε δεν ειναι καλό για εμάς να
προσπαθούμε

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Κότσυφα
Σωστά τα λές.
Με το "φαινόμενο" Ασκαρ, όμως τι κάνουμε;
Τον πνίγουμε. λες

marayia είπε...

Κοτσυφι με πληγωσες! Δεν με καλεσες σε blogopaixnido! Γυρνα το μαγουλο να φας ενα e χα8τουκι! λολ
φιλια παλιοκοτσυφι!

Artanis είπε...

ΚΟτσύφι μου,μ έχεις όρεξη να παίξεις;
Πρόσκληση!!!

venceremos είπε...

δεν μπορουμε να σωσουμε τον κοσμο ...μονο οσους θελουν να σωθουν????
δεν ηξερα οτι ειχα προορισμο να σωσω τον κοσμο!!!!!!
το θεμα ειναι τι κανουμε εμεις με εμας. χρειαζεται αυτογνωσια αυτοεκτμηση κ σταθεροτητα. χρειαζεται ν ακουμε τον αλλον κ να του δινουμε χωρο. Απο κει κ περα ο καθενας ας παρει την δικια του ευθυνη κ ας αντιμετωπισει τις συνεπειες της συμπεριφορας του.
φιλια καρυστινα

Sally Finkenstein είπε...

τσίου!
το ξέρω...
τσίου!
αυτό κάνω.
αλλά...
ΤΣΙΟΥ!

ΠΟΣΟ πρέπει να προσπαθήσουμε να "σώσουμε" τους ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, που δεν θέλουν γιατί δεν καταλαβαίνουν?

πές μου κότσυφα!
Ρώτα τη σοφή σου κούκου!

και καλημέρα!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Σπίθας

Σπίθα μου ο Ασκαρδάκος ειναι
φίλος μας και δεν τον ακουμπάμε
Ετσι κι αλλιώς ειναι απο αυτούς
που αξίζουν πολλά!!!!

κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ

Χαχαχαχα
Περίμενε και θα σου έρθει η
πρόσκληση σε παιχνιδάκι!!!!
Κοτσιφοφιλιά

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Artanis

Γιατί οχι? Σε λίγο
όμως ναι?????

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ venceremos

Πολυ σωστά αυτά που λες
Αν δεν σώσουμε τον εαυτο
μας δεν μπορούμε να βοηθήσουμε
κανένα αλλο.

τσίου!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sally Finkenstein

Αν δεν θελουν δεν μπορούμε
να κανουμε και πολλά πράγματα
Αναλόγως το πόσο δικοί μας ειναι
νομιζω προσπαθούμε νομιζω!!!!

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!

diva είπε...

:-)
οοοκ
Εγώ πάντως ένα μήνυμα το έλαβα:-)

genna είπε...

kotsifako mou egw den adiaforw poulaki mou... xaroules sou stelnw apo krua meri........... aaaaaaaaaaaa, zhleuw zestoula ekei, edw panw s' ena kladaki monaxoula toutrourizw....

gennofilakia agapimena, fouuuuuuu

tsiou, steile zestoula...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ diVa

Καλησπέρα diVa μου!!!
Αν μπόρεσα να γινω η
αιτία σε κάτι καλό με
κανει πολυ χαρούμενο
πετούμενο!!!!!!!

Πολλα κοτσυφοφιλάκια

και καλο μήνα

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

Ελα καλό μου gennaki εδω στην
φωλίτσα μου να ζεσταθούμε!!!!
Οτι σ αγαπω πολυ, ειναι δεδομένο.
και τα κοτσυφοφιλάκια
που σου στέλνω ελπιζω να σε ζεστάνουν
καρδούλα μου!!!!

τσιουουουουουυουυυυυυυυυυ!!!!!!!!!

KitsosMitsos είπε...

Στη δράση πρέπει να υπάρχει αντίδραση. Και αν είναι δυνατόν σε παρόμοιο επίπεδο.
Σ'αυτό το πράγμα είμαι κάθετος!
Καλησπέρα.

roadartist είπε...

Τα ειπες ολα.. Ο καθενας με το σπαθι του..και οποιος δεν ..οκ προχωραμε! Για οσο η ζωη θα συνεχιζεται!

Ατθάνα είπε...

ναι, γιατί ότι κάνουμε έχει άμεσο αποδέκτη τον ίδιο μας τον εαυτό!
οπότε φέρσου θετικά για τις σχετικές απολαβές!

τι κάνεις καλό μου φτερωτό πλασματάκι; :)

φιλιάαααα!

βιολιστης στη στεγη είπε...

Θετικό το μήνυμά σου κοτσυφάκο μου, δύσκολη η εφαρμογή του. Εκείνο το άτιμο το θυμικό μας, δεν ελέγχεται πάντα. Ειδικά άν κουβαλάει και μεγάλο φορτίο στη πλάτη του...
Βλέπεις οι άνθρωποι δεν είναι κουκουβάγιες...
Καλώς σε βρήκα!

Ελευθερία Αραβανή είπε...

μπορούμε να σώσουμε μόνο όσους το θέλουν και το ζητάνε..συμφωνώ, δεν μπορούμε να σώσουμε όλον τον κόσμο..και βέβαια αν μας δίνει νόημα το να ασχοληθούμε με τον άλλον καλό είναι να του συμπεριφερθούμε με θετικό τρόπο..πάλι συμφωνώ...καλό απόγευμα

Skouliki είπε...

καλο μηνα αν και καθυστερημενα :))

gremiii είπε...

αλλά μήπως μπορούμε να σώσουμε όλο τον κόσμο; μήοως λέω γω τώρα;

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

@ Κότσυφα

Να μην τον ακουμπήσουμε τον Ασκαρ, έχεις δίκιο.

Να του ρίξουμε με το ψαροντούφεκο;

Unknown είπε...

Συμφωνώ απόλυτα Κοτσιφάκι μαζί σου!

Και πιο πολύ βέβαια με την ...προτελευταία σου φράση:
"Δεν μπορούμε να σώσουμε όλο τον κόσμο φίλε μου...μόνο όσους θέλουν να σωθούν!!!"

Επιλογή είναι η σωτηρία. Δεν επιβάλεται.

Side21 είπε...

Αν έχουμε το κουράγιο
κάνουμε μια προσπάθεια.
Αλλιώς "Ο σώζων εαυτόν σωθήτω" !!!
Την καλημέρα μου ...

Ανώνυμος είπε...

Aν σταματούσαμε να ασχολούμαστε με το τι θέλουν και το τι κάνουν οι άλλοι κοτσυφάκο μου θα ζούσαμε σε έναν εντελώς διαφορετικό κόσμο.. και οι σχέσεις μας τοτε θα ήταν πραγματικά ανθρώπινες και απλούστερες..
σε φιλώ
καλο σκ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ KitsosMitsos

Φιλε μου αυτο ειναι το μονο βέβαιο
Δεν υπάρχει δράση χωρίς αντίδραση
Το θεμα ειναι αν η αντίδραση ειναι
παθητική εμείς τι κανουμε?

τσίου???????

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ roadartist

Και η ζωη συνεχίζεται....
χαχαχαχαα

πολλα κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ karyatida

Πολύτιμη μου φιλη ειμαι καλα
αν και πηγμένος πολλά πολλά
κοτσυφοφιλιά

τσιου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ βιολιστης στη στεγη

Καλωσόρισες φιλε μου
Εσυ απο την στέγη τα
βλεπεις ολα καλύτερα
θα εχεις πολλά να μας πεις

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Ελευθερία Αραβανή

Η θετική σκέψη και δράση ειναι για μενα
το βασικο συστατικό στις σχέσεις.
Ωστόσο αν θελεις να βοηθήσεις κάποιον και αυτός εχει αντίρρηση ειναι χάσιμο χρόνου.
Την στιγμη μαλιστα που καποιος αλλος ζηταει την βοήθειά σου

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ skouliki

Σκουλικακι μου ποτε δεν ειναι αργα.
Ετσι κι αλλιώς κι εγω έλειπα

πολλά κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ gremiii

Μωρελι μου εισαι επαναστάτης με αιτία
Εισαι παιδί αγνο και γι αυτο σ αγαπάω.
Μπορούμε αλλα δεν τα κανουμε γιατι ακομα ολοι μας ψάχνουμε να σώσουμε τον εαυτό μας

χαχαχαχα

πολλά κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Σπίθας

χαχαχαχαααα οχι ρε Σπίθα τον φιλο μας?
Αφού ξέρω οτι του εχεις αδυναμία

τσιου????

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Lily

Τέλεια διατύπωση Lily μου
επιλογή ειναι η σωτήρια!!!

Με κάλυψες απολύτως

πολλά κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Side21

Χαχαχαχαα

πάντως αν δεν σωθούμε εμεις δεν
νομίζω να μπορούμε να βοηθήσουμε τους άλλους

τσίου και πάλι τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ σταγόνα

Αυτο ειναι πολυ σωστό σταγόνα μου
Απλα εγω είπα τι γίνετε όταν θέλουμε
να δώσουμε στον αλλο και αυτος μας κρατάει σε απόσταση

πολλά κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!!

rip1708 είπε...

οταν κατι ακουγεται πολλες φορες καποια στιγμη ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ!! αν κατι σε ενοχλει μπορεις να το πεις να το φωναξεις να το επιβαλεις..και προς θεου μην ξεχνας πως η δικη σου αξιοπρεπεια και ελευθερια ααποτελει ΑΞΙΩΜΑ και κανεις δεν μπορει να στην υποβιβασει..αδιαπραγματευτο

σε φιλω
νυχτες

marilia είπε...

Κοτσυφοκουμπαρούλη μου, να Τον χαίρεσαι! Πολύχρονος κι ευτυχισμένος!

Να 'μαστε καλά, να τους καμαρώνουμε! ;)

μμμμαρφ!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ Ο ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΣ-ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΚΑΡΑΦΛΟΚΟΤΣΥΦΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ξέχασα το δωράκι του Αρίσταρχου-Ταξιάρχη μας

Ξανά φιλί και ξανά Γλαρένιες αγκαλιές

faraona είπε...

Karaflokotsyfako μου
βλεπω εδω παραπανω κατι "χρονια πολλα" απ την Γλαρενια.Κατι παραπανω ξερει αυτη.Χρονια πολλα λοιπον σ οποιον γιορταζει.

Παλι σοφο διαλογο ειχες με την κουκουβαγια ε?
Ετσι ετσι που τα λετε ειναι.

φιλια και τσιου.

dyosmaraki είπε...

Πολυυυυυυχρονο το κοτσυφόπουλο!
Να το χαίρεσαι

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Γιορτάζει
και κερνάει μπαγιάτικα χταπόδια από το καλοκαίρι !!
Θα αμς δηλητηριάσει, ο δραχμοφονιάς.

eva είπε...

Το παν είναι να μπορείς να διακρίνεις ανάμεσα στην θετική και αρνητική ενέργεια και να είσαι ανοικτός στην θετική.
Δεν μπορείς να σώσεις τον κόσμο, τουλάχιστον κάνε την προσπάθεια να σώσεις τον εαυτό σου.

Σε προσκαλώ σε ένα ιδιαίτερο παιχνίδι, έμπνευση του kryou, που νομίζω ότι θα σου αρέσει πολύ. Πέρνα όποτε ευκαιρήσεις να την πάρεις.

Καλή βδομάδα, φίλε :)

βιολιστης στη στεγη είπε...

Ενα έχω να πώ κοτσυφάκο φίλε μου:
Εσύ απ' τα δέντρα μάλλον τα βλέπεις καλύτερα!

Artanis είπε...

Καλημέρα Κοτσύφι μου...

genna είπε...

κοτσυφάκο μου γλυκό

χρόνια πολλά, γιόρταζε το κοτσυφάκι σου καλό μου, να τον χαίρεσαι...

σε κρύο ήρθα...

γλυκά gennoφιλάκιααααααααααααα!!!!!!!

τσίουυυυυυυυυυυυυυυυυ

Despoina Chatzipavlidou είπε...

πολύ ωραίο αυτό που γράφεις

το καλό μεταδίδεται πιστεύω.

δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι για να αλλάξεις τον άλλον.
αν το κάνεις ίσως και να αντιδράσει.
πρέπει να τον αφήσεις να το δει μόνος του μέσα από τις πράξεις σου.

κότσυφα καληνύχτα :)

marayia είπε...

χμμ σε ποιο?

Sally Finkenstein είπε...

ΤΣΙΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!
Είσαι καλά εσυ?

Χρονια πολλά
για το μικρό κοτσυφάκι
(δεν το ήξερα, εδώ το είδα)

τσίου!
σματς!

marilia είπε...

αρφ;

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Φιλοι μου καλησπερα και συγνώμη για την
μεγάλη μου απουσία

τσιου!!!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ rip1708

Αξιοπρέπεια τι ομορφη λεξη...αλλα ποσοι ειναι αυτοι που την εχουν κατακτήσει στην κυριολεξία?


ΚΟΤΣΥΦΟΦΙΛΩ ΣΕ

ΤΣΙΟΥ!!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

Κουμπαρουλα μου ευχαριστω πολυ
θα ερθω σε λιγο να τα πουμε!!!!

κοτσυφοφιλάκια

τσιου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Γλαρένια μου ευχαριστώ πολυ
για ολα!!!!!!!
Να χαίρεσαι την Γλαρο-οικογένειά σου
και να είσαι πάντα καλα

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ faraona

Παντα να είσαι καλα faraona μου
να μου δίνεις χαρα με την παρουσία σου
και τις δημιουργίες σου
Η κουκουβάγια δεν με αφήνει σε ησυχία

χαχαχα

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ dyosmaraki

Ευχαριστώ πολύ αγαπημένο μου Δυοσμαράκι
να είσαι καλα

τσιου!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ evaggelia-p

Θα περάσω σε λιγο καλη μου
Λιγο παιχνίδι επιβάλετε τωρα

χαχαχαχαα

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ βιολιστης στη στεγη

Καπου καπου παω λιγο πιο ψηλα
εχεις δικιο φιλε μου

χαχαχαχαα

τσιου και παλι τσιου!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Artanis

Πολλα κοτσυφοφιλιά
καλη μου φιλη

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

Πολλα πολλα ευχαριστώ καλο μου gennaki
Να εισαι παντα καλα να με ζεσταίνεις με
τα καλα σου λόγια

τσιουουουουουου!!!!!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ desapoin3ison4

Εστι ειναι νεράιδα μου
Και ποτε μα ποτε δεν ειναι
ευκολο να προσπαθείς να
βοηθήσεις κάποιον που δεν το θέλει

πολλα κοτσυφοφιλάκι

τσιου!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ

Τωρα που θα παιξω θα σε στριμώξω
και σένα

χαχαχαχα

τσιου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ

Τωρα που θα παιξω θα σε στριμώξω
και σένα

χαχαχαχα

τσιου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sally Finkenstein
Ευχαριστώ πολύ καλή μου
Το κοτσιφοπουλο εχει δυο
ονόματα
Το πρωτο ειναι Αρίσταρχος και
το δευτερο Ταξιάρχης
Ουτε Ισπανός να ήταν

χαχαχαχα

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

Έχεις δίκιο κουμπαρούλα μου
Εδω ειμαι το πουλί!!!!

χαχαχαχα

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

ΤΙ ΘΥΜΉΘΗΚΑ ΤΏΡΑ Ε???