Τετάρτη 19 Μαρτίου 2008

Τελικά ειναι ποιο δύσκολο....

....από ότι φαίνονταν το θέμα στην αρχή!!!(είπε ο παπαγάλος στην τρελο-παρέα που είχε μαζευτεί στο δέντρο της γνώσης)
-Καλά σας το είπα εγώ εχτές πως δεν ειναι και τόσο εύκολο!!!
(απάντησε η τσουκνίδα με έμφαση)
-Καταλάβατε τώρα γιατί ήθελα να κάνουμε το μάθημα χτες???
(τους ρώτησε ο karaflokotsifas)
-Όχι!!! (απάντησαν ταυτόχρονα ο παπαγάλος με την τσουκνίδα) Γιατί???
-Γιατί αν το κάναμε εχτές η κυρα κουκουβάγια δεν θα είχε πολλές πολλές απαιτήσεις...ενώ τώρα.....άσε που θα είχαμε τελειώσει και σήμερα θα κάναμε ότι ήθελε ο καθένας!!!
-Πώς κάνετε έτσι βρε παιδιά ???( ρώτησε το Δυοσμαράκι χαμογελώντας) εντάξει δεν είναι και το δυσκολότερο πράγμα που θα μπορούσε να ρωτήσει η κυρα κουκουβάγια!!!
Όλοι μας μπορούμε να πούμε δυο πράγματα για την φιλία....όλοι μας έχουμε άποψη επάνω στο θέμα....ετσι δεν είναι???
-Ναι...πώς...ετσι ειναι(απάντησε η τσουκνίδα κοιτώντας άγρια τον παπαγάλο που επανάλαβε)
-Ναι...πώς...ετσι ειναι!!!
-Γεια σας παιδιάαααααα.....(τους φώναξε τραγουδιστά η κουκουβάγια καθώς κάθονταν στο δέντρο της γνώσης)....βλέπω αρχίσατε χωρίς εμένα την κουβεντούλα!!!
-Όoooχιιι...(είπε ο karaflokotsifas) απλά μιλούσαμε...περιμένοντας να έρθεις!!!
-Χα!!!χα!!!χα!!!! (ξέσπασε σε δυνατά γέλια η κουκουβάγια ακούγοντας τον κότσυφα) Μα και βέβαια karaflokotsifa μου!!! Αυτό εννοούσα κι εγώ!!!
Λοιπόν ??? Τι λέτε?...Ξεκινάμε???
-Μα και βέβαια!!!! (είπε το Δυοσμαράκι με εμφανή διάθεση) πως θα ξεκινήσουμε???
-Θα μιλήσει πρώτα η τσουκνίδα και θα προσπαθήσει να μας δώσει να καταλάβουμε,σαν να μην ξέρουμε τίποτα για αυτά που θα μας πει, για την φιλία.
-Μιας και ξεκινάω πρώτη(είπε η τσουκνίδα, ψάχνοντας προσεκτικά μια μια κάθε λέξη που έλεγε) θα προσπαθήσω να γίνω όσο πιο κατανοητή γίνεται!!!
-Αυτό θα θέλαμε κι εμείς...(είπε η κουκουβάγια) εχεις όλη μας την προσοχή!!!
-Η φιλία......μπορεί να οριστεί σαν...το συναίσθημα πραγματικής συμπάθειας,άλλα και σαν εκδήλωση, αμοιβαίας εκτίμησης και σεβασμού μεταξύ των πλασμάτων!!!
Είναι ένας ανώτερος δεσμός ανάμεσα σε κάποιον η κάποιους,που ουσιαστικά ειναι ξένοι μεταξύ τους!!! (είπε η τσουκνίδα προσπαθώντας να δώσει έμφαση σε αυτά που έλεγε)
-Τι θα περίμενες από έναν πραγματικό φίλο δηλαδή???(ρώτησε η κουκουβάγια με απορία)
-Μα.....όλα αυτά!!!Πραγματική συμπάθεια,εκτίμηση,σεβασμό και κατανόηση!!! Κάτι που δεν ανέφερα πριν(είπε η τσουκνίδα με φανερά τονισμένη αυτοπεποίθηση πλέον)
-Νομίζω ότι η τσουκνίδα μας έδωσε μια πρώτη εικόνα,για το τι ειναι η φιλία!!! Αν θέλεις τώρα, μπορείς να συνεχίσεις εσύ Δυοσμαράκι μου, αν εχεις κάτι να προσθέσεις βέβαια.
(είπε η κουκουβάγια απευθυνόμενη στο Δυοσμαράκι)
-Η καλή μας τσουκνίδα (είπε το Δυοσμαράκι) έκανε μια πολύ καλή εισαγωγή στο θέμα μας!!!
Θα θεωρήσω ότι από τρακ, η από διάθεση να αφήσει και σε μας να πούμε κάτι, δεν έδωσε έμφαση στο αμοιβαία!!!Που σημαίνει πως από τους φίλους δεν περιμένουμε να πάρουμε μόνο...
άλλα εμείς πρέπει να είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε την φιλία μας χωρίς να μας ζητηθεί.
Και το κυριότερο να μην περιμένουμε ανταλλάγματα για ότι κάνουμε...Αν μου επιτρέπετε θα συνεχίσω με περισσότερα λόγια επί του θέματος...(είπε το Δυοσμαράκι με σταθερή φωνή)
-Αυτό θέλουμε όλοι μας νομίζω, αν εχεις και την διάθεση να το κάνεις βεβαίως!!!
(είπε η κουκουβάγια ενθαρρύνοντας το Δυοσμαράκι να συνεχίσει)
-Η φιλία πρέπει να ειναι όχι τυπική.... άλλα ουσιαστική,να ειναι δεσμός αγάπης,αδέρφωμα, εγκάρδια και ειλικρινής σχέση!!!
Στα καλά, μα και στα δύσκολα!!!Όταν όλα είναι ωραία και καλά, όλοι είναι φίλοι σου!!!
Στην φιλία πρέπει να χαίρεται κανείς με την χαρά και την προκοπή του άλλου, ενώ στη λύπη να συμπάσχει, να στέκεται δίπλα στον φίλο με αφοσίωση και υπομονή!!!
Πάντα με καλή πρόθεση, και διάθεση για να μοιραστούμε πράγματα και καταστάσεις όποιες κι αν ειναι αυτές !!!!Ετσι πρέπει να νοιώθουμε και να πράττουμε για τους φίλους!!!
(είπε το Δυοσμαράκι με φωνή γλυκιά, κοιτώντας τους φίλους της και την κουκουβάγια με χαμόγελο)
-Νομίζω ότι το Δυοσμαράκι μας ανέπτυξε τις απόψεις του δίνοντάς μας να καταλάβουμε,σε συνδυασμό βέβαια με αυτά που είπε και η τσουκνίδα,πραγματικά τι ειναι η φιλία!!!
(είπε η κουκουβάγια και απεύθυνε τον λόγο στον παπαγάλο λέγοντάς του...)
Εσύ καλέ μου....εχεις να μας πεις κάτι για την φιλία που δεν ειπώθηκε ως τώρα???
-Εγώ ακούγοντας τα παιδιά, κατανόησα πράγματα που γνώριζα, άλλα τα είδα από άλλη οπτική γωνία, και κάποια τα άκουσα για πρώτη φορά.Ωστόσο αυτή τη στιγμη η γνώση μου για το θέμα εμπλουτίστηκε από όλα αυτά που άκουσα ως τώρα!!!Μπορώ να σας τα επαναλάβω αν θέλετε λέξη προς λέξη...
-Όχι όχι (ακούστηκαν όλοι μαζί, άλλα η κουκουβάγια πήρε τον λόγο λέγοντας...)
-Δεν έχει ουσία να επαναλαμβάνεις αυτά που ειπώθηκαν ως τώρα, πες μας κάτι που δεν το είπαμε, αν βέβαια θέλεις να το κάνεις αυτό...
- Άκουσα όλα αυτά τα τόσο ωραία που ειπώθηκαν ως τώρα, άλλα νομίζω πως κάπου το θέμα μας δεν θα το καλύψουμε πλήρως αν μείνει ως έχει(είπε με σοβαρή φωνή ο παπαγάλος αφήνοντάς τους όλους άφωνους για λίγες στιγμές)
-Σε τι δεν θα το έχουμε καλύψει?
(ρώτησε η κουκουβάγια, με εμφανή περιέργεια τον παπαγάλο)

-Είπε η τσουκνίδα μεταξύ άλλων(συνέχισε ο παπαγάλος) πως η φιλία είναι ένας ανώτερος δεσμός ανάμεσα σε κάποιον η κάποιους,που ουσιαστικά ειναι ξένοι μεταξύ τους!!! Και αυτό ειναι σωστό!!! Ωστόσο δεν μας λέει όλη την αλήθεια γιατί...η φιλία δεν ειναι κάτι που αναπτύσσεται μεταξύ ξένων μόνο.
Νομίζω πως η φιλία ειναι απαραίτητο συστατικό και για άλλες σχέσεις όπως...η σχέση της οικογένειας!!! Δεν ειναι πολύ καλύτερο ανάμεσα σε πλάσματα που έχουν σχέση αίματος να υπάρχει και το συστατικό της φιλίας???
Η ανάμεσα σε δυο πλάσματα που αγαπιούνται,που ειναι ερωτευμένα,δεν νομίζετε πως αν υπάρχει στην σχέση τους και το συστατικό της φιλίας η σχέση τους θα ειναι πιο ολοκληρωμένη...πιο συμπαγής...από το να μην υπήρχε ???
Άρα δεν μπορούμε να πούμε πως η φιλία είναι δεσμός ανάμεσα σε κάποιους,που ουσιαστικά ειναι ξένοι μεταξύ τους και να μην έχουμε πει πάρα μόνο την μισή αλήθεια!!!
(είπε ο παπαγάλος περιμένοντας να δει τι θα πουν οι άλλοι γι αυτά που είπε)
-Και βέβαια θα ήταν μεγάλο λάθος, αν δεν πράξουμε όπως είπες πολύ ορθά καλέ μου φίλε!!!
(είπε η κουκουβάγια προσπαθώντας να κρύψει την έκπληξή της, ενώ συνέχισε λέγοντας)
Πραγματικά κάνατε πολύ καλή δουλειά ως τώρα και θα ειναι πολύ δύσκολο να πάρει κάποιος τον λόγο από αυτό το σημείο και να συνεχίσει.Ωστόσο μας έχει μείνει ο karaflokotsifas για να συνεχίσει το θέμα μας και να το ολοκληρώσουμε κατά κάποιον τρόπο!!!
karaflokotsifa!!!! Αν μπορείς και θέλεις να μιλήσεις σε ακούμε!!!

-Ε τότε....τσίου !!!!.....

81 σχόλια:

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Κοτσυφάκο μου,στα δύσκολα βλέπω μούγγα στη στρούγκα!!!ε;;;;

Μέχρι κι ο παπαγάλος σ'αποστόμωσε!!!!


Τι να σου τσιουίσω τώρα;

Ένα φιλάκι σβουρηχτό:)))

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ η ψυχη μου το ξερει

χαχαχαχα!!!!

Είδες τι έγινε?

Τελικά ο παπαγάλος ειναι
σπάνιο είδος.

Αλλα όχι και με αποστόμωσε
Με αφήσανε στο τέλος για να
μου κάνουν τη ζωη δύσκολη
χαχαχαχα

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

genna είπε...

είσαι καρακοτσύφαρος αγαπημένος...

η τάξη σε τάξη φιλική και αγαπημένοι,

έτσι είναι τα φιλαράκια του δάσους, ε,

τότε τσίοοοοοοοοοοουυυυυυυυυυυυυ

και φιλάκια σταυρωτά!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"...ανάμεσα σε δυο πλάσματα που αγαπιούνται,που ειναι ερωτευμένα..."
Το κλειδί τς επιτυχίας και επιμένω!
Εσύ τί λες karaflokotsifa;

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

Sally Finkenstein είπε...

τσίου!

Τα συστατικά είναι πάνω κάτω ίδια.
Η δοσολογία διαφέρει:
2 μέρη χημείας + 1 μέρος φιλίας = Η τέλεια ερωτική σχέση (μπορεί να θέλει κι άλλα εδώ, ΒΟΗΘΑΤΕ ΡΕ, κάτι λείπει!)

1 μέρος χημείας + όλα αυτά που λες = Μια πολύ καλή φιλία

Αν είσαι με κάποιον και δεν μπορείς να νοιώθεις ΚΑΙ φίλος, να μιλάς ωραία και άνετα πχ, εεεε, κάπου υπάρχει πρόβλημα (για μένα).
Και στην περίπτωση οικογένειας, μιας και το ανέφερες, ναι ναι, βοηθάει πολύ.

καληνύχτα
ζζζζζζζζζζζ

Surrealist είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!
Έχεις πρόσκληση... σε Blog-game... :}

Τσιόυ τσίου μας τσίου πολλά και τσιοαγκαλιά με όμορφα φτερά!

Lucia είπε...

Μάλιστα, στα δύσκολα λοιπόν.
Αντε να το πιάσεις το κουβάρι και να το λύσεις.
Ναι η φιλία θέλει σεβασμό, εκτίμηση, δώσε-πάρε, όλα αυτά. Συμφωνώ και επαυξάνω.
Νομίζω όμως ότι θέλει και πολύ δουλειά. Πολύ όμως. Μην φοβηθείς και λακίσεις.
Λιθαράκι-λιθαράκι να χτιστεί κάτι όμορφο και δυνατό.
Και πίστη. Πίστη στη φιλία και στον άνθρωπο που έχεις.
Και να μην προσπαθείς να φέρεις τον άλλον στα δικά σου μέτρα ή να γίνεις ένα με τον άλλον.
Ο καθένας τον χαρακτήρα του, τα καλά του και τα στραβά του, και μαζί σιγά-σιγά να το πάνε το μονοπάτι.

Κάπως έτσι νομίζω. Δεν ξέρω, και εγώ μαθαίνω.

Καλημέρες!!!!

Despoina Chatzipavlidou είπε...

χα χα χα :) πήρα το πρώτο μου μάθημα

αλλά το

ε τότε τσίου, τα λέει όλαααα

γιούπι καραφλοκότσιφα γιούπιιι :))))

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

Για σου gennakiiii!!!

Ολα καλα στο δασος....
μας κούφανε ο παπαγάλος
που να στα λεω χαχαχααα!!!!

Καλή σου μέραααααααα

κοτσυφοφιλάκια...

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Καλημέρα καλή μου Γλαρένια
Σίγουρα ειναι το κλειδί της
επιτυχίας η φιλία, ανάμεσα
σε δυο πλάσματα που αγαπιούνται
και που ειναι ερωτευμένα

Φυσικά αυτό ειναι προσωπική
μου άποψη και δέχομαι κάθε
αντίρρηση επί του θέματος

κοτσυφοφιλάκια...

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sally Finkenstein

Ολα καλά τα είπες Sally μου...
Τελικά αν δεν είσαι και φίλος
και εραστής, τότε υπάρχει ένα
μεγάλο κενό στην σχέση.
Επίσης με εφόδιο την φιλία
μια σχέση μητέρας παιδιού π.χ
ειναι πιο ολοκληρωμένη

Καλή σου μέρα

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Surrealist

Καλημέρα Surrealist!!!

Πρόσκληση σε Blog-game???

Ωχ!!!!

χαχαχαχαχα

κοτσυφοφιλώ σε...

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Lucia

Καλημέρα καλή μου πεταλουδίτσα!!!
Πόσο δίκιο εχεις σ αυτά που λες!!!
Ετσι ειναι και για μένα.
Αν και αυτά δεν ειναι
θέματα που αφορούν μόνο
την φιλία.
Νομίζω πως σε κάθε σχέση ετσι
πρέπει να γίνεται!!!

Κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ desapoin3ison4

Είδες το κοτσυφι???

Αναλυτικό,με ορθό λόγο,
με επιχειρήματα βάσιμα
και κυρίως με εύστοχες
παρατηρήσεις αααχααχαχαααα!!!

γιούπιιιιιιι

κοτσυφοφιλώ σε...

τσίου

τσίίιιοοοοουυυυυυυυυυ

Lucia είπε...

φυσικά γλυκέ μου, μα η βάση κάθε σχέσης νομίζω είναι η ίδια.

Φιλάκια

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Lucia

Ετσι ειναι...εκτός αν έχουμε να
κανουμε με σχεσεις μίσους,
αντιπάθειας η οτιδήποτε αρνητικό

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Lucia είπε...

δεν μας αφορούν εμάς οι αρνητικές σχέσεις!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Lucia

Ετσι μπράβο!!!
Απο αύριο να έρθεις
στο δέντρο της γνώσης


ΥΓ.Δεν κάνω πλάκα
Οχι να έρχεσαι μόνο
για να παίρνεις την
γύρη απο τα λουλουδάκια
χαχαχαχαχαα

mystikaperasmata είπε...

Τι ειναι φιλια τελικα. Η φιλια ειναι συστατικο και του ερωτα. Και θα πω οτι σε μια σχεση ερωτικη, ο καλυτερος φιλος/η σου ειναι ο εραστης/ερωμενη σου. Αυτα οσον αφορα τη φιλια στον ερωτα.
Τωρα αν υπαρχει αληθινη φιλια σε ολων των ειδων τις σχεσεις μεταξυ των ανθρωπων, η ιστορια εχει δειξει οτι σπανιζει.
Δυστυχως.
Καλησπερα.
:)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Δημήτρης
Σπανίζει Δημήτρη μου
δυστυχώς.
Μην θεωρείς δεδομένο οτι
σε μια ερωτική σχέση
υπάρχει το συστατικό της
φιλίας
Μακάρι να υπήρχε!!!

καλό σου απόγευμα φίλε μου!!!

τσιου!!!

genna είπε...

τι συμβαίνει στο δάσος,

τι είναι αυτή η ταμπελάρα πάνω πάνω

λες να τολμήσει κανείς να τα κάνει πράξη και στη ζωή του, μπα μη φοβάσαι...

ε, τότε τσίουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ

και φιλάκι καληνύχτας, κοτυφάκο μου

και σ' όλη η παρέα του δάσους...

genna είπε...

τώει γράμματα πανάθεμά το

genna είπε...

ρρρρρρρρ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

Tώει γάμματα το κασμένο!!!!

χαχαχαχαχαχααααα

Μπα σε καλό σου gennaki

κοτσυφοφιλάκιααααα

τσίου!!!!


ΥΓ.Σε τρόμαξε η....ταμπελάρα gennaki? Μήπως να την βγάλω?
Τι λες? μούφα ειναι?
Πω πω ανασφάλειες χαχαχαχααααα


Ξανα-τσιίίίιοοοοοοοοουυυυυυυυυ!!!

mad2luv είπε...

χμ...καλησπερα...φιλια!! (βλεπεις,δεν σχολιαζω...κιουρία!!χαχα!!)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Από πλευράς μου καμιά αντίρρηση. Μιλάμε για δοκιμασμένη και επιτυχημενη συνταγή

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mad2luv

Κοτσυφοφιλιά και σε σένα!!!

Το οτι δεν σχολιάζεις...
πως να το πάρω???

Είναι καλό η κακό???

(ρε τι εχω πάθει σήμερα...μεγάλες
ανασφάλειες λέμεεεεεεεεεεε!!!!!!!)

ΠΑΙΔΙΆ ΠΕΊΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ ΑΝΤΕΧΏΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΧΧΧΧΧΧ!!

ΧΑΧΑΧΑΧΑΑ

Καλο σου βραδυ mad!!!

ΥΓ.άλλαξες φωτογραφία σου...γιατίιιιιιιιι???

τσίου!!!

mad2luv είπε...

δεν σχολιαζω γιατι το θεμα φιλια το εχω εξαντλησει...γιατι πειραζει που εβγαλα τη στραβομουτσουνα μου?πες μου και εσυ οτι ο λαος απαιτει την παλια φωτο,να τρελαθω λεμε...χαχα...και μην αγχωνεσαι...δεν εχεις τιποτα...βαστα!!!χαχα...τσιου...μ'αρεσει που λες τσιου γιατι και εγω ειμαι τσιου τσιου...χαχαχα!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Συμφωνώ 100% καλή μου Γλαρένια
Είμαι σίγουρος ότι το γνωρίζεις
με τον Γλάρο σου και τα Γλαράκια σας

Ξέρεις πολύ καλά όμως, πως δεν
ειναι εύκολο να επιτευχθεί αυτό
Θέλει ... δουλειά!!!

καλό σου βράδυ

και όνειρα γλυκά

τσίου!!

κοτσυφο-φιλώ σε!!!

marilia είπε...

Εύγε! Βρε μπας και να πάω τα... παιδιά μου στο δάσος μήπως και δούμε καμιά προκοπή στο θέμα του διαλόγου;

Προβληματίστηκα!

Καληνυχτοφιλιά!

Αρφ!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mad2luv

Οοοοοουυυυυφφφφφφφφφφφ!!!!!

Μου έφυγε ένα βάρος λέμεεεεεεε!!!
χαχαχαα
Οχι και στραβομουτσούνα...θα πέσει φωτιά να μας κάψει!!!
Μου αρέσει και αυτή σου η φωτογραφία
ειναι πιοόοοοοο...καλλιτεχνική!!!

Με το μάτι της Γλαρένιας...και το στόμα το δικό σου αρχίζω και φτιάχνω το τέλειο πρόσωπο χαχαχα
(κοίτα πιο πίσω να δεις και μόνη σου πως φαίνεται)


ΞΑΝΑ-ΤΣΙΟΥ!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

Ποια παιδιά???

έχεις παιδιά?

Μπράβοοοοο!!!!

Για φερε τα από το δάσος

Σας θέλουμεεεεεε!!!

καλό σου βράδυ καλή μου

κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!!

ΥΓ.Σου πέρασαν εκείνες οι τεμπελιές που σε ειχαν πιάσει???? χαχαχαχα

mad2luv είπε...

τι να το κανω?απο μονη μου ειμαι μια τελειωτητα...-απλα δεν το ξερω ακομα-χαχαχα!!!που να δεις κατι αλλες "καλλιτεχνικες" που με εχει βγαλει ο κολλητος μου που ειναι φωτογραφος...χαχαχα!!!-ψωναραααααα!!! τσιουουου!!!

Windmill είπε...

:)
Το χαμογελο της ημερας.

Μερικες φορες,τοσα λογια για να πουμε τα πιο απλα πραγματα.
Ας ξανασυστηθουμε λοιπον.
Me trenaki

Υου kotsyfaki

δασος-σκιουρακι..-φιλια-οικογενεια..

Μ'εσκασεςςςςςςςςςςςςςςςςς μεχρι να το πεις!!!!!!
Αν ηξερες τι δημιουργησες με τις ιστοριουλες σου δεν θα σου ειχε μεινει φτερο για φτερο!!!
Αυτο σου λεω μονο.

Οκ χαλαρωνουμε τωρα επιτελους.
Καληνυχτες αγνωστε(?)γνωστε!

:)

Η φιλια ναι αναμεσα στην οικογενεια ειναι το παν κοτσυφακι μου.Ξερω ανθρωπους που το εχουν μεγαλο παραπονο.Εχω δει ανθρωπους ενηλικες να κλαινε με λυγμους γι αυτον τον λογο.Επειδη δεν μπορεσαν ποτε να εξωτερικευσουν αυτα τους τα συναισθηματα.Ειχαν βεβαια και τα δικια τους..
Θελω κι εγω να μετεχω σε αυτην την προσπαθεια-συζητηση με ολη μου την ψυχη.Ειναι ενα πολυ πολυ σοβαρο προβλημα;)
Καληνυχτα ψυχουλα!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mad2luv

τώρα αυτό τι ειναι υπόσχεση????

χαχαχαχαχααααα

Περιμένωωωωωωωωω!!!!

τσίίιοουυυυουυυυ!!!!

mad2luv είπε...

αααα...σας παρακαλω...ανηλικη κορασιδα πατε νε με διαφθειρετε...ολα στον μπαμπα μουουου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mad2luv

Όχιιιιιιιιι

όχι στον μπαμπά

χαχαχαχααααα!!!!!

τσίου!!!!!

mad2luv είπε...

αντε,καληνυχτα...σε βαρεθηκα..ασε που θα χτυπησεις 100αρα σε σχολια και επειδη ειμαι και κακια δεν το θελω...και ξεχασα,ο μπαμπας τα τελευταια 30 χρονια ειναι κυνηγος..να το ξερεις...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Windmill

Τωρα γιατί εγώ έμεινα κάγκελο???

Συγνώμη....η You can call me All

Δεν ήσουνα εσύ???
Γιατί εγω ετσι νόμιζα!!!

Τώρα όμως απο αυτό σου το σχόλιο
ξαναβρίσκω το τρενάκι που ήξερα!!!

Το γνωρίζω αυτό που λες ... και οι ηλικιωμένοι ειναι ενα μεγάλο θέμα απο μόνο του καλή μου!!!

καλό σου βράδυ...

τσίου!!!


ΥΓ.Τι δημιούργησα καλή μου???
Και με ποιες ιστορίες???

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mad2luv

Δεν είσαι κακιάααα!!!!

Αλίμονο! Γιατί το λες αυτό???

Πες του μπαμπά ότι το κυνήγι ειναι

μεγάλη αμαρτία!!!

Ιδίως όταν μιλάμε για...κοτσύφια
χαχαχαχαααα

άντε καληνύχτααααα

τσίου!!!

Windmill είπε...

:)
Τρεχουν και καποια αλλα παραλληλα πολυ σημαντικα και ουσιωδη θεματα αυτον τον καιρο και οι ιστοριουλες σου ηρθαν και κουμπωναν περιεργα.

Οχι οτι τωρα δεν κουμπωνουν πολυ ομορφα βεβαια..αλλα απλως κουμπωνουν με αλλα θεματα γενικης φυσεως...
Της ελληνικης μας κοινωνιας
Καληνυχτα παει νανι
:)φατσα

marilia είπε...

Κοτσυφάκο, έχω 19 σκασμένα πεμπτάκια! Τα... παιδιά μου! Αλλά από διάλογο... τζίφος! Άμα θες μπουνιές και καρφώματα, έχουμε! Να φαν' κι οι κότες!

Οι τεμπελιές επιδεινώθηκαν μπορώ να πω... Καμιά καλή συνταγή;

σνουποφιλιά

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Ααααχαχαχααααα!!!

Είπα κι εγώωωωω!!!

Πεμπτάκια ε???

Τυχερούλααα χαχαχα

Εχω την καλύτερη συνταγή
για την τεμπελιά....άκου:μην κάνεις τιποτα...που θα πάει??? θα σου περάσει!!!!

χαχαχαα

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!!

roadartist είπε...

"Στην φιλία πρέπει να χαίρεται κανείς με την χαρά και την προκοπή του άλλου, ενώ στη λύπη να συμπάσχει, να στέκεται δίπλα στον φίλο με αφοσίωση και υπομονή!!!"

σωστός..τη καλησπερα μου Τσιοου :)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Άτσα ο παπαγάλος!
Για να δούμε και τον κιτρινομύτη...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ roadartist

Καλησπέρες και από μένα roadartist

Φιλη της ιστοριας
και του πολιτισμού!!!

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Ασκαρδαμυκτί

Είδες ???

έκλεισε πολλά στόματα!!!

χαχαχαχααα!!!

τσίου!!!

dyosmaraki είπε...

Καλέεεεεεεεεε!
Τι καινούργια πραγματάκια είναι αυτά στο blog???
Λοιπόν! Τώρα γιατί μου ήρθε η διάθεση να σε πειράξω?
Λοιπόν λέω...
1.Να προσθέσεις εκεί που λες πως τα ονόματα έχουν αλλάξει, "κάθε ομοιότητα σε ονόματα ή σε φυσιογνωμίες είναι καθαρά συμπτωματική"
2.Να αφαιρέσεις λίγες φιλοσοφίες και να προσθέσεις τον αριθμό άδεια ασκήσεως επαγγέλματος blogger
3. Να ορίσεις πότε σκοπεύεις να πάρεις ISO για την καλή λειτουργία των οδηγιών που δίνεις....
*Φυσικά αστειεύομαι....

Οσο για τα τσίου λέω να τα αφήσεις γιατί διαπιστώνω πως όλο εμείς απαντάμε στην κουκουβάγια ενώ εσύ την βγάζεις καθαρή!!!!!
*Φυσικά δεν αστειεύομαι...

Η απάντηση περί φιλίας ακολουθεί....

KitsosMitsos είπε...

Τι πιο σουρεάλ από την τσουκνίδα που μιλάει για φιλία; Ένα φυτό που απωθεί και αμύνεται να μιλάει για κάτι ανοιχτό και δεκτικό. Εύγε και πάλι, φίλτατε.
Την καλησπέρα μου.

ΥΓ Σε επόμενη ανάρτηση θα μιλήσω περί φιλίας, αλλά στον εργασιακό χώρο. Για να δούμε...

dyosmaraki είπε...

Αγαπημένε μου karaflokotsifa,

Φιλία στα Αρχαία Ελληνικά σήμαινε μεταξύ άλλων "στοργή,αγάπη,μα και ενδιαφέρον για κάτι ή για κάποιον".

Επομένως πως να μην αφορά η φιλία και άτομα που μπορεί να έχουν συγγενική σχέση, η ακόμη και ερωτική???

Εάν νοιώθει κανείς στοργή και αγάπη για κάποιον/κάποια άλλον/άλλη τότε θα πρέπει να νοιώθει και φιλία για αυτό το άτομο έστω και αν πρόκειται για οικογενειακή ή ερωτική σχέση...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ dyosmaraki
αααχαχαχαχαα καλα να μου κανεις
αγαπημενο μου Δυοσμαράκι

Να είπα να δώσω έναν χαρούμενο τόνο
και να τι παθαίνω:αντί να μου κάνεις σχόλιο για την ανάρτησή μου κανείς για...τα καινούρια πραγματάκια!!!
χαχαχαχαχα

Μεταξύ μα τώρα...δεν σου άρεσε ε???
Ελα την αλήθεια θέλω απο σένα
Ετσι κάνουν οι πραγματικοί φίλοι
Οσο για τα τσίου τι να κάνω???
εσάς ρώτησε η κουκουβάγια!!!χαχαχα

ΚΟΤΣΥΦΟΦΙΛΑΚΙΑ

ΤΣΙΟΥ!!!

mad2luv είπε...

tsiou...(ειναι αγγλικο αυτο αν δεν καταλαβες..)τι θα γινει με σενα?θα παρω την καραμπινα του μπαμπα ΜΟΥ και χμ..!!ασε,εχω νευρα με το κωλοyoutube...ενα γεια περασα να πω..ΓΕΙΑΑΑ!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ dyosmaraki
Ετσι ετσι αγαπημένο μου Δυοσμαρακι

Αλλα μόνο ετσι δεν γινεται τελικά

Ασε δεν σου λέω τιποτα άλλο
γιατί δεν θα εχω να πω τιποτα στην κουκουβάγια

χαχαχαχα

Δεν μου είπες...σου άρεσαν τα πραγματάκια η όχι???

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ KitsosMitsos
Γεια σου φίλε μου!!!

Ευχαρίστως να σου στείλω την κυρα
κουκουβάγια να σου δώσει το αρχαίο
βιβλίο της για ιδέες χαχαχα

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου για το σχόλιό σου!!!
Είμαι σίγουρος για την επιτυχία σου στην ομιλία σου περί φιλίας
Να είσαι πάντα καλά!!!


τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mad2luv
Ωωωωχχχ!!!
Καραμπίνα στο δάσος????
Κάηκα χαχαχαχααα

Γεια χαρά και σε σένα!!!!

τσίου!!!!!

ΥΓ. καλά ξεμπερδέματα με το: κωλοyoutube χαχαχαχα

dyosmaraki είπε...

Αγαπημένε μου karaflokotsifa,
Πολύ μου άρεσαν τα καινούργια πραγματάκια μα ίσως θα τα έβαζα κάπου στο πλάϊ για να μην ψάχνω τα posts....Επίσης μήπως ήθελες να πεις οι φιλοσοφίες???(γιαααα ρίξε μια ματιά)
Καμιά φορά μπορεί να λέω κάτι περίεργα μα είναι γιατί τόσες κουβέντες γίνονται για ανάρτηση υπευθύνων blog κλπ κλπ και λέω μάλλον θέλει ο karaflokotsifas να είναι νομοταγής πολίτης.....
Αλήθεια πως θα έπρεπε να λέγεται αυτός που αγαπά τα blogs???
BLOGGOFILOS????
ΥΓ. Δεν έχω ξεχάσει τα περί Θεόφιλου και αγάπης...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ dyosmaraki
Το είδαααααααα!!!!

Αγαπημένο μου Δυοσμαράκι
για το πλάι το σκέφτηκα και γω
αλλά.....χχμμμ

Αυτό το νομοταγής απο που το κατάλαβες???
Κάνεις πλάκα???
Οχι???
Ίσως να μην έχει και τόσο πλάκα
τελικα το:
προσοχή κίνδυνος karaflokotsifas

κοτσυφοφιλάκια...

τσίου!!!

Daria είπε...

Όλα καλά βρε παιδιά αλλά εκεί που μου μπλέκετε τη φιλιά με τον έρωτα, μπερδεύομαι...
Ο έρωτας είναι έρωτας. Και όσο είναι έρωτας δεν έχει φιλία. Μόλις μπει η φιλία στη μέση, έχουμε ερωτική φιλία αλλά όχι έρωτα. Μια χαρά είναι και η ερωτική φιλία, δεν λέω. Αλλά είναι πιο χαμηλών τόνων, πιο στογγυλεμένη από τον έρωτα. Και έπεται αυτού.
Λέω τώρα εγώ....
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ανώνυμος είπε...

καλό σαββατοκύριακο κοτσυφά μου! ήρθα στη φωλιά σου να στο πω για να πιάσει πιο πολύ τόπο :)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Daria Pavlovna
Δεν μιλάμε για τον έρωτα
που σκοτώνει την φιλία Daria μου
(σηκώνει μεγάλη κουβέντα αυτό)

Μήπως ο έρωτας χωρίς φιλία
ειναι σκέτο ερωτικό πάθος?

Τι εννοείς ερωτική φιλία???
Μια καθαρά σεξουαλική σχέση?
Με ενδιαφερει πολύ η άποψή σου επί του θέματος ...άλλα με διάλογο
θα ειναι καλύτερα

καλό βράδυ και

καλό Σαββατοκύριακο να εχεις

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ deadend mind

Να είσαι καλά καρδούλα μου!!!
Ευχαριστώ πολύ!!!

Καλόοοοοοο
Σαββατοκύριακοοοοοοοοοοοοοοοο

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

mystikaperasmata είπε...

Το προσοχη κινδυνος επανω επανω ξεχασα να στο σχολιασω. Καλα που το εβαλες γιατι οντως γινονται παρεξηγησεις.
Μεχρι και εγω πηγα να σε παρεξηγησω. :PPPP
Την καληνυχτα-καλημερα μου.
:)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Δημήτρης
Xαχαχαχαχααα

Λες να το αφήσω Δημήτρη μου???

Γιατί δεν είμαι σίγουρος
Φοβάμαι μην αγριέψει κανένας που δεν μας ξέρει χαχαχαχαα!!!


Ε- Οχι και να παρεξηγηθούμε στα καλά καθούμενα.Και χωρίς λόγο!
Δυο πλάσματα της μουσικής.

Καλημέρα καλέ μου φίλε!!!

Σ ευχαριστώ που πέρασες τέτοια
ώρα
Να είσαι καλά!!!

φιλώ σε
τσίου!!!

Roadartist είπε...

Kalo sabbatobrado trele kotsifa
tsiouuu :)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Roadartist

Kαλό Σαββατοκύριακο
και σε σενα artist

κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Salar

ΠΡΟΣΟΧΉ

Μην μας ξανα αφήσεις σχόλιο

Δεν θέλουμε ιούς

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Ζητώ συγνώμη για την επαναφορά της επαλήθευσης
άλλα....τώρα τελευταία πολλά
σχόλια με υιούς στο blod οπότε...

τσίου!!!

panoptis είπε...

δύσκολες οι μέρες για φιλίες.
δύσκολοι και οι άνθρωποι να φιλιώνουν
και να δέχονται ίσσο το δίπλα τους.
φοβοτρομική κοινωνία, μέσα στην οποία, κότσυφα, βρήκαμε κάποιοι άνθρωποι αυτή τη γωνιά για να ανοίγουμε την καρδούλα μας ακίνδυνα, αφού οι εχθροί θα έχουν να κάνουν με πολλούς πλέον...
δεν είμαι μόνος...'εχω φίλους...

φίλε μου κότσυφα, προχωράμε και γινόμαστε κάθε μέρα και πιο αληθινοί (η μεγάλη υποχρέωση)


περιμένω με αγωνία τη συνέχεια :)))

(καλά έκανες με την επαλήθευση. κι εγώ την επανέφερα από προχθές)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ panoptis

Δύσκολοι καιροί για όλα τα
θέματα πανόπτη μου
Η φιλία ειναι εφόδιο για
όλους όσους την γνωρίζουν
πραγματικά και οχι επιφανειακά

Η φιλία δεν απαιτεί, μόνο προσφέρει
και δέχεται.
Δέχομαι την πολύτιμη φιλία σου
και ταπεινά σου προσφέρω την δική μου

Σ ευχαριστώ για την ευκαιρία που
μου έδωσες μέσα απο την εκστρατεία
να δώσω...άλλα και να δεχτώ την χαρά της προσφοράς.

Η αρχή έγινε!!!

Καλημερααααααααααα

κοτσυφοφιλω σε

τσίου!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ανεκτίμητη ψυχή μου ήρθα για μια καλησπέρα και να ξανα-απολογηθώ για το σχόλιό σου, που από λάθος μου διέγραψα.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Καλησπερα Γλαρένια μου
Καλά του έκανες χαχαχαχαα

Δεν υπάρχει περίπτωση να
παρεξηγηθώ με σένα καλή μου

ΥΓ.Για τιμωρία θα σου αναθέσω αποστολή σε επομένη περιπέτειά μας

Κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!

Sally Finkenstein είπε...

Karaflokotsifa,
which way to the station?

αυτό είναι μια πραγματικά επικίνδυνη αποστολή!

--->

|
V

<---

τσίου

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sally Finkenstein Χαχαχαχααα

Άσε...έξω από το δάσος τελικά
συναντήσαμε την ζούγκλα.

Το μυαλό μου ήταν συνεχώς
μέσα στο αυτοκίνητο και σε ότι λέγαμε και....
Και σας πήρα στον λαιμό μου

Άλλη φορά θα σας πάρω στα φτερά μου
Απο ψηλά δεν χάνομαι με τιποτα
χαχαχα

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!

Sally Finkenstein είπε...

Να σου πω ένα μυστικό:
{την άλλη φορά να μας πηγαίνεις γύρω-γύρω, γύρω-γύρω, γύρω-γύρω, για να μιλήσουμε περισσότερο}
σσσστ, μην του το πεις!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sally Finkenstein

Κι εγώ χάρηκα πολύ την παρέα σας
καλή μου
Γι αυτό το λόγο κόλλησα και κάναμε μια μικρή περιπέτεια ψάχνοντας πέρα δώθε
Ωστόσο την άλλη φορά θα κάνω αυτό που είπες: γύρω-γύρω,γύρω-γύρω για να έχουμε περισσότερο χρόνο χαχαχαχαα

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

ΥΓ.έτοιμη η .... τούρτα????
έρχομαι να δω!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τί αποστολή διαολεμένο μυαλό...εγώ μια γλάρισσα να κλωσάω αυγά από καρδερινες, αηδόνια, κοτσύφια, σπουργίτια και κουκουβάγιες;...
Θέλεις να βουήξει το δάσος;
:-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

χαχαχαααα

Σε έπιασε κρύος ιδρώτας Γλαρένια μου?
Δεν κατάλαβα δηλαδή...τι έχουν τα κοτσύφια και οι κουκουβάγιες?

Μην ανησυχείς όμως η αποστολή σου θα ειναι επικίνδυνη και εκτός δάσους σίγουρα
Στα δικά σου...χωράφια

Ακούς εκεί θα βουίξει ο τόπος!!!
χαχαχαχαα!!!

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

mmexer είπε...

Δύσκολα κρατάνε στις μέρες μας.... Θέλει πρώτα χρόνια και μετά ειλικρίνεια :) Όλα τα υπόλοιπα έρχονται !!!

Περιμένω να μιλήσουν και οι άλλοι :)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mmexer

Καλησπερα φίλε μου!!!
Δύσκολα κρατάνε...μα αν υπάρχει
ειλικρίνεια, τότε οι δυσκολίες
παρακάμπτονται ευκολότερα
Ο χρόνος σίγουρα δίνει αξία
στην φιλία.
Η ειλικρίνεια νομίζω πως δίνει
ποιότητα
τσίου!!!

genna είπε...

κοτσυφάκο μου θα βγει ο ήλιος καλό μου
τα πουλάκια δεν σταματούν...
όμορφο το δάσος, αλλά δεν διαβάζονται ψυχή μου τα κείμενα...
λέω έγω η πτωχή να βάλεις στη κορφούλα το δάσος, να! με το συμπάθιο μεγάλο...
κάτω όλα καθαρά...

gennoφιλάκια

τσίουυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna
Ευχαριστώ πολυ καλό μου gennaki
Το ξέρω, άλλα για να κάνω αυτό που λες πρέπει να βρω κάτι άλλο.
Αυτη η εικόνα δεν μπαίνει σε πλαίσιο, πιάνει ολη την σελίδα
Θα τα ψάξω όμως
Και πάλι σ ευχαριστώ πολύ καρδούλα μου για το ενδιαφέρον και για την ειλικρίνειά σου

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!