Τρίτη 25 Μαρτίου 2008

Είναι πραγματικά....

....πολύ δύσκολο να συνεχίσω από αυτό το σημείο που έφτασαν την κουβέντα μας οι φίλοι που μίλησαν πριν από μένα. Δεν άφησαν πολλά που δεν ειπώθηκαν και νομίζω πως κατα μεγάλο ποσοστό το θέμα μας καλύφθηκε.
Είπαν οι φίλοι μας τι στοιχεία είναι απαραίτητα για να έχουμε μια σχέση...φιλίας!
Στοιχεία όπως: η συμπάθεια, η αμοιβαία εκτίμηση,ο σεβασμός η ειλικρίνεια άλλα και η κατανόηση.
Αναφερθήκαμε επίσης στην αφοσίωση,στην υπομονή,στην καλή πρόθεση,για εγκάρδια και αληθινή σχέση...αγάπης!!!
Μιλήσαμε για αδέρφωμα,για το μοίρασμα, της χαράς άλλα και της λύπης με την ίδια πάντα προθυμία. Και στο τέλος συμφωνήσαμε πως η φιλία είναι απαραίτητο συστατικό και σε άλλες σχέσεις όπως η οικογενειακή άλλα και η ερωτική σχέση.
Θα μπορούσαμε επίσης να πούμε ότι μιλάμε για μια σχέση ιερή...άδολη και πολύτιμη
και να προσθέσουμε και άλλα δευτερεύοντα στοιχεία όπως η πίστη, και η στοργή. Θα ήταν όμως σωστό να πούμε πως λόγο της απόστασης που μας χωρίζει από κάποιον, η ποιότητά της αγάπης δεν είναι ισάξια με αυτήν του λεγόμενου κολλητού φίλου?
-Όχι βέβαια(απάντησε η κουκουβάγια στον κότσυφα)
-Η αν λέγαμε ότι μια φιλία που είναι παλιά, έχει μεγαλύτερη αξία από μια φιλία που πρόσφατη...θα ήταν σωστό???
-Εσύ τι λες karaflokotsifa???
-Θα έλεγα ότι ο χρόνος που διαρκεί μια φιλία δεν είναι κριτήριο για την ποιότητά της.
Θα μπορούσε να έχει καλύτερη ποιότητα μια φιλία που δημιουργήθηκε πρόσφατα. Όπως και η αγάπη που νιώθει κάποιος για έναν φίλο που βλέπει σπάνια,
να είναι πιο δυνατή από αυτή ενός φίλου που βλέπει συχνότερα.
Άρα θα μπορούσαμε να πούμε ότι η φιλία όπως και η αγάπη, δεν έχουν σταθερή ένταση και πως μπορεί κάποιος να αγαπάει κάποιον, ωστόσο η αγάπη που νοιώθει για έναν άλλο, να είναι μικρότερης η μεγαλύτερης έντασης, άλλα και στις δυο περιπτώσεις να είναι αληθινή.
-Μα και βέβαια (είπε η κουκουβάγια)
-Το ίδιο νομίζω μπορούμε να πούμε και για την φιλία(συνέχισε το κοτσύφι)
-Χωρίς αμφιβολία...ναι!!! Ακριβώς το ίδιο.(είπε ο παπαγάλος)
-Δεχόμαστε λοιπόν ότι ο χρόνος και η απόσταση δεν είναι αυτούσια στοιχεία για να προσδιορίσουν την ένταση η και την ποιότητα μιας φιλίας, άλλα από την άλλη δεν μπορούμε να παραβλέψουμε ότι η φιλία όπως και η αγάπη, είναι δεσμοί που πρέπει να επιβεβαιώνονται για να μπορούν να είναι υπαρκτοί!!!
-Δηλαδή? Τι ακριβώς εννοείς με αυτό karaflokotsifa? (ρώτησε η κουκουβάγια)
-Εννοώ πως για να διατηρούνται "ζωντανοί" οι δεσμοί φιλίας και αγάπης,πρέπει να τροφοδοτούνται με όλα αυτά που προαναφέρθηκαν και από τις δυο πλευρές.
Η φιλία είναι μια σχέση που θέλει δουλειά. Και σ αυτές τις περιπτώσεις η "δουλεία"
πρέπει να γίνεται και από τους δυο!!!
-Νομίζω ότι το θέμα της φιλίας το καλύψαμε ικανοποιητικά(είπε χαμογελώντας η κουκουβάγια) Όλοι σας με ικανοποιήσατε με αυτά που είπατε και είμαι πολύ χαρούμενη που σας έχω φίλους.
Τώρα αν δεν έχετε να συμπληρώσετε κάτι άλλο θα μπορούσαμε να τροφοδοτήσουμε την φιλία μας με λίγο παιχνίδι!!!
Τι λέτε κι εσείς φίλοι μου???
-Ναίιιιιιιιιιιιι(ακούστηκε μια ομοφωνία από όλη την παρέα)
-Τι εννοείτε όταν λέτε ναι??? Έχετε να συμπληρώσετε κάτι???(ρώτησε η κουκουβάγια κάνοντας έντονη προσπάθεια για να μην γελάσει)
-Όχι-όχι (είπαν οι φίλοι σχεδόν όλοι μαζί) Η παρέα θέλει παιχνίδιιιιιιιιιιιιιι!!!!
-Εντάξει εντάξει (είπε η κουκουβάγια) Τι λες κι εσύ karaflokotsifa?
-Νομίζω πως είναι η καλύτερη ιδέα που άκουσα σήμερα(είπε το κοτσύφι)
-Πάμε στον καταρράχτη αν θέλετε(είπε ο παπαγάλος) έχω διάθεση να σας πω ένα κελάηδημα που μου έμαθε το καναρινάκι πριν φύγει!!!
-Εγώ λέω να καθίσουμε κάπου εδώ κοντά για να ακούμε καλύτερα εγώ με το
Δυοσμαράκι(είπε τσουκνίδα)


-Ε...τότε...τσίίίιοοοουυυυ!!!!





80 σχόλια:

mmexer είπε...

Βάζοντας και τα δύο κείμενα είναι μια ολοκληρωμένη άποψη για τη φιλία. Ότι ακριβώς χρειάζεται!
Εύγε! :)

mad2luv είπε...

συμφωνω σε ολα αλλα σε ενα σου βγαζω το καπελο.."Θα μπορούσε να έχει καλύτερη ποιότητα μια φιλία που δημιουργήθηκε πρόσφατα..."ακριβως...

genna είπε...

κοτσυφάκο μου , αγαπημένο μου φιλαράκι καλημέρα, μόλις γύρισα, γεμάτη από εικόνες και ομορφιά...

φιλάκια πουλάκι μου!

τσίου!!!!!!!!!

osela είπε...

νομίζω αυτό που μας κάνει φίλους είναι τα κοινά βιώματα. αν έχεις πολλά ή ισχυρά κοινά βιώματα με κπν μετά όσο και να χαθείτε λόγω απόστασης, παραμένει φίλος.

dyosmaraki είπε...

Θα συμφωνήσω με την osela. Η φιλία συσγίγγεται με τα κοινά βιώματα (καθημερινές χαρές και λύπες). τότε μοιράζεσαι περισσότερα και "δένεις" περισσότερο τα φιλικά συναισθήματα με έναν άνθρωπο που σου συμπαραστέκεται καθημερινά.
Βέβαια οι παλιές φιλίες δεν αποκλαίονται έστω και αν δεν βρίσκεσαι καθημερινά. Για παράδειγμα έχω μια φίλη που την γνωρίζω από το Δημοτικό σχολέιο. Επειδή εγώ είμαι λιγάκι αμελής βρισκόμαστε σπάνια αν και δεν μένουμε πολύ μακριά. Οσες φορές βέβαια βρισκόμαστε είναι σαν να είχαμε βρεθεί το προηγούμενο βράδυ. Βέβαια όταν μου τηλεφωνεί η φίλη από φυτό (δυοσμαράκι) με μεταμορφώνει σε γαϊδουράκι γκρινιάζοντας γιατί δεν της τηλεφωνώ, μα η αγάπη και τα προηγούμενα βιώματα που έχουμε ζήσει τα προηγούμενα χρόνια μας δένουν συναισθηματικά.
Ομως κελάηδημα δεν άκουσα ακόμη και αρχίζω να ανησυχώ....
Ξεκινώ λοιπόν εγώ μέχρι να μας κελαηδήσεις αυτό που σου έμαθε το καναρινάκι....
"Το κορμί μου κάααανω βάρκα καιαιαιαιαι τα χέρια μου κουπιάαααααααα"

dyosmaraki είπε...

Συγγνώμη για τα παραπάνω ορθογραφικά λάθη μα οφείλονται στο κρασάκι που ήπιαμε το μεσημέρι μετά τον μπακαλιάρο!!!!

dyosmaraki είπε...

Θα με βρίζει ο παπαγάλος, αφού αυτός είπε πως θα τραγουδήσει το κελάηδημα....
Ας όψεται το κρασάκι....
Χικ!!!!
Τσουκνίίιιιιδα περίμενε σούρχομαι....

Roadartist είπε...

χαχαχ να είσαι καλά καλέ μου κοτσιφάκο, χρόνια πολλά για σήμερα..
Η φιλία θέλει όντως παιχνίδι... Και εσύ μου φαίνεται ξέρεις αρκετά απο αυτό.. :)
Τσιοοοοουυυυυ :) !!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mmexer

Φίλε μου σ ευχαριστώ για τα
καλά σου λόγια.
Χαίρομε που συμφωνείς
με ολα αυτα
(ελπίζω να μην το κάνεις λόγο ευγένειας και καλής φιλικής
διάθεσης προς το πρόσωπό μου χαχαχαχα)

Σ ευχαριστώ...

κοτσιφοφιλιά

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mad2luv

Ετσι δεν ειναι???
Πολλές φορές οι παλιοί
φίλοι μας θεωρούν δεδομένους
και τότε ξεχνούν να ποτίσουν
το φυτό της φιλίας.

Απο την άλλη ένας νέος φίλος
εκτός του ότι ειναι "πιο ζεστός",
μπορεί να έχει,άλλα και να
θέλει να δώσει,ποιότητα
στην σχέση μας.

Εξάλλου, δεν μπορείς να γνωρίζεις
πότε θα συναντήσεις την μεγάλη σου αγάπη, η τον καλύτερό σου φίλο.

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

Καλωσόρισες καλο μου gennaki

Περιμένω να μας δώσεις εικόνες
και όχι μόνο απο το ταξιδάκι σου

Καλο μου φιλαράκι σου έρχομαι

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ osela

Συμφωνώ osela μου!
Η απόσταση δεν μηδενίζει μια πραγματική φιλία
Ωστόσο απο μόνα τους τα κοινά
βιώματα δεν μπορούν να δημιουργήσουν
(κατά την άποψη μου πάντα)μια πραγματική φιλία απο μόνα τους.

Ας μην ξεχνάμε πως μερικές
φορές έχουμε κοινά βιώματα με
κάποιους ανθρώπους με τους οποιους δεν εχουμε καλη χημεία.
Αναγκαστικά όμως λόγο δουλειάς η άλλης αιτίας τους ανεχόμαστε

Κοτσιφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ dyosmaraki

Αγαπημένο μου Δυοσμαράκι
όταν μιλαμε για κοινά βιώματα
που έχουν θετικά στοιχεία,όπως
τόνισες, σίγουρα δίνουν αξία σε
μια φιλία.

Οσο για το τραγούδι...το σακάαακι μουουου πανάααακι κι άάαρμενιζω στααα βαθιά...

Για τον παπαγάλο δεν φταίω εγώ
Όλοι αυτόν περιμένουμε χαχαχαχααα

φιλιά στην τσουκνιδούλα μας
(σας βλέεεεπωωωωωωω!!!!!)

και πολλά πολλά κοτσυφοφιλάκια
σε σένααααααααα

τσίου!!!!!

χικ!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Roadartist

Να είσαι καλά Roadartist
Και βέβαια η φιλία ξέρει από παιχνίδι Το παιχνίδι ειναι
για όλους όσους παραμένουμε
ακόμα παιδιά

κοτσυφοφιλώ σε

τσιίίοουουουουυ!!!!

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Κοτσυφάκο μου,εγώ είμαι ο Άπιστος θωμάς της φιλίας:)))

Η φιλία ως έννοια καλώς έχει!Η "συνταγή" χαλάει πάντα στην εφαρμογή της κι αυτό είναι το ουσιαστικό.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που τόσοι άνθρωποι δεν πιστεύουν στη φιλία!!!

Τις πταίει,άραγε;;;;;;;;;;;

Χρόνια Πολλά για σήμερα:))

φιλάκια και καλό βραδάκι:)))

ceralex είπε...

...Εγώ κι εσύ μαζί.
Εγώ κι εσύ μαζί.
Τα βασανά σου είναι και δικά μου,
και για τους δυό μας χτυπάει η καρδιά μου,
Δυο φιλαράκια με μια ψυχή,
Εγώ κι εσύ μαζί,
Εγώ κι εσύ μαζί.

Μπορείς αν θες
να βρεις πιο έξυπνους φίλους,
Να 'ναι μεγάλοι και πιο δυνατοί.
Μπορείς!!!
Αλλά να ξέρεις τη δικιά μου αγάπη,
δεν θα στη δώσει φιλαράκο κανείς...
tzimakos ole!

τσίου και πάλι τσίου!

mamma είπε...

Καλύφθηκαν όλα... εύγε στην παρέα!

Πως περάσατε χθες; Σκορδαλιά φάγατε;

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ η ψυχη μου το ξερει

Μακάρι να είχες άδικο ψυχούλα.
Οι άνθρωποι είμαστε δύσπιστοι
και με το δίκιο μας, όταν κατά
κανόνα έχουμε όλοι πληγωθεί από
κάποια φίλη φίλο.
Ετσι από ένα σημείο και μετά
κλείνουμε τις πόρτες και δεν
αφήνουμε κανένα να περάσει μέσα
για να μην πληγωθούμε ξανά
Το ίδιο δεν γινεται μήπως και στις ερωτικές σχέσεις?

Ωστόσο αν παραμένουμε με κλειστές πόρτες, δεν κινδυνεύουμε να
ξανάπληγωθούμε άλλα ετσι χάνουμε κάποιους ανθρώπους που ίσως να ήταν σημαντικοί στην ζωή μας

πολλά πολλά κοτσιφοφιλάκια

τσίου!!!

Lucia είπε...

Μωρέ μια χαρά τα λές. Ναι η φιλία θέλει και παρελθόν και παρόν και μέλλον, και ειλικρίνεια και αγάπη και φροντίδα και νοιάξιμο και δύναμη και πίστη και προσπάθεια και χρόνο και χημεία....δεν τελειώνει ποτέ αυτό. Υπάρχουν τόσο διαφορετικού είδους φιλίες όσοι είναι και οι συνδυασμοί που κάνουμε.
Επιπλέον δεν είμαστε και οι ίδιοι σε κάθε μας σχέση, φιλική, ερωτική, οικογενεική....

Καλημέρες και καλή εβδομάδα

Lucia είπε...

Άκυρο το καλή εβδομάδα, επιμένω να το έχω σήμερα για Δευτέρα.

Σκέτο καλημέρες λοιπόν και φιλιά

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ceralex

...Εγώ κι εσύ μαζί.
Τα βασανά σου είναι και δικά μου,
και για τους δυό μας χτυπάει η καρδιά μου,
Δυο φιλαράκια με μια ψυχή,
Εγώ κι εσύ μαζί,
Εγώ κι εσύ μαζί....

Μου έφτιαξες την διάθεση
με αυτούς τους τόσο χαρούμενους
και αισιόδοξους στίχους καλή μου.

Ναιιιι!!!
Στην υγειά της πραγματικής φιλίας... καινούργιας και παλιάς

κοτσιφοφιλώ σε

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mamma

Αν εσύ καλή μου που ξέρεις απο φιλίες μας λες ότι καλύψαμε το θέμα...τότε μάλλον ετσι θα είναι
Φάγαμε διάφορα...εκτός από σκορδαλιά
Βγήκαμε έξω για φαγητό και αλλάξαμε λίγο το μενού χαχαχαχααα

κοτσιφοφιλιά

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Lucia

Οσα είπες σε αυτό σου το σχόλιο
καλή μου πεταλουδίτσα,χρειάστηκε να κάνω δυο αναρτήσεις για να τα πω
Τελικά έπρεπε να έρθεις στο δέντρο
της γνώσης απο αυτό το θέμα...
θα μας γλίτωνες απο τόσο κόπο

Τώρα που γύρισες όμως μην χάνεσαι απο το δάσος.... σε ψάχνει η κουκουβάγια
χαχαχαχαχαααα

πολλά κοτσυφοφιλάκια και σε σένα

τσίου!!!!

Surrealist είπε...

Κaraflokotsifa...

τα είπατε όλα σχεδόν...

θα ήθελα να παραθέσω μία ιστορία...

κάποτε ήταν ένας σκυφτός, μόνος περι-πατητής των πόλεων, αδύναμος να κάνει φίλους.
Δε πίστευε στη φιλία,
διότι εξαιτίας της φιλίας τριγυρνούνε μόνος...

Είχε συνηθίσει την μοναξιά του,
όταν κάποτε
συνάντησε,
είδε έναν άλλον μόνο περι - πατητή με μία κιθάρα αγκαλιά, φοβισμένο,
να απειλείται

Τον απειλούσαν γιατί απέκρουε, αρνιότανε την φιλία μίας μεγάλης παρέας, που το ήθελε μαζί τους
για να τους γελάει σαν τον κλόουν και να τους λέει ιστορίες από μακρινούς τόπους με την κιθάρα του...

τότε ήταν που ο πρώτος μοναχικός περιπα-τητής των πόλεων, μπήκε στη μέση, έβαλε μία κραυγή δυνατή, τρόμαξαν στην μεγάλη παρέα και έφυγαν, σκορπίστηκαν στα σοκάκια...

Ο μοναχικός με την κιθάρα τον πλησίασε
δεν του μίλησε
μόνο με κίνηση του έδωσε
του πρόσφερε
το μοναδικό του αγαθό...

την κιθάρα του...
...
...
προτιμώντας να μην έχει παρέα του ότι αγαπούσε πιο πολύ για να τον συντροφεύει...
τις νότες, τις μελωδίες του
την χειροποίητη ετών κιθάρα του...
...
...

Ο άλλος περιπατητής δεν έμαθε ποτέ να παίζει κιθάρα, αλλά επίσης δεν την αποχωρίστηκε ποτέ εκείνη την κιθάρα...


μετά από καιρό
αυτοί οι δύο άνθρωποι αντάμωσαν ξανά, μια νύχτα μπροστά σε μια φωτιά πλανόδιων, απέναντι από τον ηλεκτρικό του θησείου...

από τότε είναι αχώριστοι, φίλοι...

Πράγματι δεν παίζει ρόλο ο χρόνος - η απόσταση - αλλά η κατάλληλη στιγμή για να πούμε ότι η φιλία δοκιμάστηκε...

Η φιλία έχει προϋπόθεση της την απόλυτη ειλικρίνεια.

Την καλησπέρα μου, όλα καλά!

Τσίου μας!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Surrealist

Το σχόλιό σου καλή μου ειναι
μια όμορφη ιστορία και ίσως
θα έπρεπε να αναρτηθεί για να την δουν περισσότεροι από ότι εδώ

Κατι τέτοια σχόλια δίνουν αξία
σε αυτό που κάνουμε
Κατι τέτοια "δώρα" χτίζουν
αληθινές φιλίες

Ευχαριστώ

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Surrealist είπε...

Σ΄ευχαριστώ, μου είναι αρκετό που είναι δείγμα φιλίας.

Πολλά τσίου!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Surrealist
εγώ σ ευχαριστώ καλή μου

τσίου
και
κοτσυφοφιλάκια

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Επιμένω...επιμένω...
ΦΙΛΙΑ ....όπως ΕΡΩΤΑΣ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Το ξέρω το ξέρω
και συμφωνώ!!!

ΚΟΤΣΥΦΟΦΙΛΑΚΙΑ

ΤΣΊΟΥ!!!

Sally Finkenstein είπε...

Ηρθα κι εγώ!
Καλησπέρα Κοτσυφάκο,

Ολα αυτά μαζί είναι ότι καλύτερο,
αλλά είναι και πολλά.
Είναι που δεν είμαστε και τέλειοι!

Θα μπορούσαμε να κάνουμε ορισμένους συνδυασμούς και πάλι να έχουμε μια εξαιρετική φιλία...

Γιατί: Aγάπα τον φίλο σου, με τα ελαττώματά του.

Χαμηλόφωνα τσίου καληνύχτας
:*

marilia είπε...

ένα ψιλοπεσμένο και ψιλοκουρασμένο...

αρφ!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sally Finkenstein

Εννοείται πως ετσι ειναι
Το βασικότερο όλων για μένα καλή μου Sally, ειναι η επιβεβαίωση της φιλίας και από τους δυο.
Με σεβασμοί και αγάπη νομίζω
οτι έχουμε μια καλή φιλία

ΚΟΤΣΥΦΟΦΙΛΑΚΙΑ

Φώναξα???
Συγνώμη!!!
Γιατί μιλάμε σιγά?
Ποιος κοιμάται?

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

Καλός το μου!!!

Καλησπέραααααα!!!

Καλή ξεκούραση καλή μου marilia

αρφ!!!

Δηλαδή...τσίου ήθελα να πω

κοστυφοφιλάκι...

τσίουουουυου!!!!

Despoina Chatzipavlidou είπε...

τι ωραίο τραγούδι θα μας πει το παπαγαλάκι ;
και δίπλα στον καταρράκτη ! Γουάου
θέλω να είμαι κι εγώ εκεί να το ακούσω... και να κάνω και καμιά βουτιά :)) αααααααααχ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ desapoin3ison4

Έλα μου ντε!!!

Ακόμα το περιμένουμε και αυτό...
...τιποτα!!! χαχαχααα

Είναι να μην ξεκινήσει Δέσποινα μου
μετά δεν σταματάει με τίποτα!!!

Ας κάνουμε καμιά βουτιά και ... δηλαδή ας κάνετε καμιά βουτιά εγω δεν θα βουτήξω.
Θα κάνω καμιά τρελή πτήση!!!

καλή σου νύχτα Δέσποινα
και πολλά κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

ceralex είπε...

τι ωραία μουσική!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ceralex

πολύ χαίρομαι που σου αρεσει...
εμένα με πάνε...κάπου...αλλού
αυτά τα δυο κομμάτια

καλό σου βράδυ καλή μου ceralex...

κοτσυφοφυλάκια

τσίου!!!

mystikaperasmata είπε...

Καλημερα καλε μου φιλε. Ισως μερικα απο αυτα που ελπιζαμε να γινουν εγκλωβιστηκαν στην παντοτινη φυλακη του σκοτους των εμβρυακων πραξεων.
Μελλοντικη ρηση.
Πολυ καλη η μουσικη σου.

dyosmaraki είπε...

Καλάααααα αυτό το τραγούδι σου έμαθε το αηδονάκι????

Πολύυυυυ ωραίο!!!!!

Θα τον ονομάσουμε "καναρινίστικο σκοπό"!!!!

Το δάσος απέκτησε μουσική!!! Λαλαλα!!!
Καλό μεσημέρι karaflokotsyfa!!!

genna είπε...

τέρμα τα ηχεία, πέρνω πίσω ότι είπα, κελαιδάς πιο όμορφα απ' όλα τα πουλάκια...

κοτσυφάκο μου, άγιος ο έρωτας....

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Δημήτρης
Αυτο το καταραμένο υποσυνείδητο
φταίει για όλα ε φιλέ μου???

χαχαχαα

Να είσαι καλά

καλημέρα

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ dyosmaraki

Τι να κάνω αγαπημένο μου Δυοσμαράκι?

Περιμένοντας τον παπαγάλο να κελαηδήσει είπα να ακούσουμε λίγο μουσικούλα...

κοτσυφοφιλάκια...

τσίουουουου!!!

ΥΓ.θα κελαηδήσει που θα πάει???
χαχαχαχα

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

Είδες???

Ακούς εκει να ακούς άλλα πουλάκια
να κελαηδάνε!!!

Ζήλεψα!!!

χαχαχαχαχααα

κοτσυφοφιλάκια

τσίίουουουουου

marilia είπε...

Για... κοτσιφοφωλιά ακούγονται πολύ, μα πάρα πολύ, όμορφα κελαηδίσματα!!!

Υπέροχη μουσική!

αρφ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

Καλή μου marilia....
είσαι πολύ καλή...
Ευχαριστώ

αρφ ε!!! δηλαδή...

τσίου!!!

Surrealist είπε...

Ακούω τις μελωδιές
οι στίχοι... ποίηση...

οι επιλογές διαχρονικές,

με γαληνεύουν!!

Καλό βράδυ!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Surrealist

Ολα όμορφα καλή μου...

καλό σου βράδυ

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!!

diva είπε...

Δεν πιστεύω στη φιλία αλλά..με κάνεις να βλέπω τα πράγματα "αλλιώς" κι αυτό..καλό το λέω:-)
Καλημέρα χαρούμενο πετούμενο:-)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ diVa

Πως να πιστέψεις στην φιλία diva μου?
Η αλήθεια ειναι πως οι πραγματικοί φίλοι ειναι σπάνιο είδος
Αλλα νομίζω οτι πρέπει να είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε νέους φίλους και όσοι έχουμε, να διατηρήσουμε όσες φιλίες υπάρχουν.

Καλημέρα diva μου

τσίου!!!

genna είπε...

καλημέρα κοτσυφάκο!

Surrealist είπε...

Ευχαριστώ!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Surrealist

Είναι χαρά μου

τσίου!!!

mamma είπε...

Ήρθα... που είναι το μπάνιο;

χιχι!!!!

Καλό Σ/Κ
φιλί στη φτερούγα κότσυφα

ΥΓ. όταν γυρίσετε, αν δεν βρίσκεις τα πράγματα, ρώταμε... θα τα έχω τακτοποιήσει με ένα καινούργιο μοντέλο (μισό μαθηματικό και μισό φιλοσοφικό) που δοκιμάζω τελευταία.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mamma

ααχαχαχαχααα!!!

Κανε την δουλειά σου ...
κανε δουλειά σου και μετά
μου εξηγείς τον καινούριο
τρόπο αν θέλεις mamma χαχαχα

Καλό Σαββατοκύριακο
κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Εμένα μου άρεσε περισσότερο το τέλος!
Η φιλία (κάθε είδους) θέλει παιχνίδι και ... τσαχπινογαργαλίσματα! χεχε

νατασσΆκι είπε...

Εγώ που τόσες μέρες είχα πρόβλημα "επικοινωνίας", διάβασα τα κείμενα μαζεμένα...
και δεν νομίζω ότι μένει τίποτα να σχολιάσω -μόνο πως μου είναι αδύνατο να ζήσω χωρίς φίλους -στις λύπες, μα πιο πολύ στις χαρές.

Καλό Σαββατοκύριακο στο δάσος σας!!
;)

Φιλιά πολλά

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Κοτσυφάκο μου,ήρθα να σου τσιουίσω ένα υπέροχο σαββατοκύριακο με ή χωρίς τους φίλους:))

φιλάκια πολλά!!!

Sally Finkenstein είπε...

Για μια καλησπέρα ήρθα...
Ξερεις τι ακούω τώρα?
karaflokotsifotragoyda!!!
Τι ωραία μουσικηηηηή!
Οι επιλογές σου δεν παίζονται!

Δεν θέλω να βγω από το internet
Πρέπει όμως γμτ.
:(

Αυριο πάλι...

τσίουφιλάκια
:***

Δημήτρης είπε...

Μια καλησπερα και ενα καλο σαββατοκυριακο περασα να σου πω απο το προσωπικο μπαρακι μου.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

gennaki μου τώρα το είδα
το σχόλιό σου...
κάτι έχει πάθει το ρολόι μου

κοτσυφοφιλάκια


τσίου !!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ genna

ΥΓ.Τίποτα δεν έπαθε το ρολόι
θα τα πούμε σε λίγο στο
κλαδάκι σου!!!



τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Ασκαρδαμυκτί

Ασκαρδάάάάαάάά!!!!!
τσαχπινογαργαλίσματα????
χαχαχαχαααα


καλό καλόοοοο!!!

καλό Σαββατοκυριακο φίλε μου!!!

κοτσυφοφιλώ σε!!!

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ νατασσάκι

Εντάξει να μην σχολιάσεις...
άλλα αυτό το: καλό Σαββατοκύριακο στο δάσος σας, τι το ήθελες?

Είναι και άδικο σου δάσος εδώ
πλασματάκι του δάσους εισαι
κι εσύ νατασσάκι μου!!!

Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ η ψυχη μου το ξερε

Καλησπερα ψυχή μου!!!

Ευχαριστώ πολύ,να περάσεις
ενα χαρούμενο Σαββατοκύριακο
κι εσύ ψυχούλα μου!!!

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

νατασσΆκι είπε...

καλά λοιπόν -μου ξέφυγε!!!
Καλό Σαββατοκύρικο στο δάσος Μας!
(εντάξει τώρα; ;))

***εγώ είμαι του δάσους, εσύ πού το ξέρεις;
:))

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sally Finkenstein

Καλή μου Sally!!!

Καλή ξεκούραση καρδούλα μου...

Αύριο θα εχω κερασματάκι χαχαχαχαα

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ νατασσάκι

Ετσι μπράβο!!!
Ακούς εκεί!!! χαχαχαα

Ειναι και δικό σου δάσος και οχι άδικο σου εντάξει??? χαχαχαχα

Μα...αν δεν είσαι εσυ πλάσμα του δάσους...τότε ποιος ειναι???

ξανά - τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Δημήτρης

έρχομαι για κέρασμα φίλε

βάλε ποτάκια

χαχαχαχαα

τσίου!!!

genna είπε...

υπεροχο, αυτό θα πει δάσος.....

καναρινάκια, κοτσυφάκια...

τσίου, όμορφα, ο γκιώνης, η κουκουβάγια?

έλα στο κλαδάκι...

ανεμοgennoφιλάκιαααααααα!!!!!!!!!!!!

καλημέρεεεεεεεεεεεεεεςςςςςςςςςςςςςς!!!!!!!!

Sally Finkenstein είπε...

τσίου!
τσίου!

Απαιχτος! Το blog σου μιλάμε σκίζει!
Δικαιώνεις απόλυτα και το link που σου έχω κάνει!

Πολλά πουλάκια και ζώα του δάσους!
(ακούω και φίδι κάπου, ή είναι η ιδέα μου?)

Ωραία που είναι εδώ :)
Θα το βάλω αυριο πρωί-πρωί να μου φτιάξει η μέρα...

φιλιάαααα

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sally Finkenstein

Ιδέα σου ειναι μην φοβάσαι
χαχαχα

Θα σε περιμένω το πρωι
να πιούμε ένα κοτσυφο-καφε!!!

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

marilia είπε...

χιχιχιχιχιχι! Έξυπνη η μουσική επένδυση!

Καληνυχτοσνουποφιλιά

Roadartist είπε...

Καλή Κυριακή τρελέ κότσιφα..
Καλές πτήσεις :)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

Το θέμα ειναι να μην
σε εκνευρίζει
το τσίου-τσίου!!!

χαχαχαχα

καλημέραααααααααααααααα

τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Roadartist

Καλή Κυριακή και σε σένα
καλή μου Roadartist

Ευχαριστώ !!!

τσίου!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Κότσυφάκο μουυυυυ,
γιατί μου το 'καανες αυτό με το δάσος;....
Τα μάζεψα, τα πράγματα και φεύγω για τον ΗΛΙΟ...
καλύτερα να 'μαι άστεγη αλλά πάνω το ΠΗΛΙΟ....
:-)))

Μήπως να το αλλάξεις το όνομα του μπλογκ σου και να το λέμε..."Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ";

Τέλειο το template σου!!!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

Φιλίκαι Γλαρένιες αγκαλιές

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Γλαρένια μου καλή μου φίλη!!!
Με πρόλαβες...και ήθελα να σε ρωτήσω
για την αλλαγή...να είσαι καλά
λες και το κατάλαβες

Με επηρέασε η άνοιξη καλεί μου
Δεν ξέρω αν αρέσει σε όλους το
νέο μου template άλλα εμένα με...
βγάζει έξω!!!

Καλό μήνα Γλαρένια μου

και πολλά κοτσυφοφιλάκια...

τσίου!!!

1 Απρίλιος 2008 1:13 μμ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εμένα με .....τελειωσε η νέα σου εμφάνιση σου λέω...Τ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗ ΦΥΣΗ!!!
Στο Πήλιο αυτό το άκουσμα των πουλιων απόλαυσα και αυτό ακριβώς το θέαμα του template σου.
Είπα...εκεί πάνω.... ας πεθάνω...
΄Εχεις την αίσθηση πως βρίσκεσαι στις ζούγκλες του Κόνγκο και της ν. Αφρικής.
΄Ασε, σου λέω...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Δοθείσης ευκαιρίας...πώς αλλάζει το template? Πές μου σε παρακαλώ, γιατί δεν ξέρω.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Eιναι καλό.. άλλα ετσι όπως το εχω,
νομίζω οτι ειναι κουραστικό στην ανάγνωση του κειμένου.
Υπάρχουν πολλές επιλογές καλή μου
Γλαρενια
Σε σκεφτόμουνα καθώς έψαχνα κάτι
για μένα έλεγα , αυτό κολλάει για την Γλαρένια
Σίγουρα θα κολλήσεις
Κανε κλικ, πάνω αριστερά, το γράφει επάνω του:
click Here(μπλε με κόκκινα γράμματα ειναι)
Καλο κόλλημα

Εγω ακόμα ψάχνω λύση για να διαβάζονται τα γράμματα

κοστυφοφιλάκια

και πάντα με βόλτες στην φύση

τσίου!!!