Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

Το δάσος του κότσυφα


-Η αλήθεια είναι πως δεν σε έχω ξανά δει στο δάσος μας...
((είπε η κουκουβάγια στον κότσυφα, που κάθισε δίπλα
σε ένα κλαδί για να την βλέπει))
-Με έχεις ξανά δει ((είπε ο κότσυφας)) αλλά δεν ήμουν έτσι και δεν με γνώρισες.
Άλλωστε έχει περάσει καιρός από τότε!
-Όσος καιρός και να πέρασε, όσο και να άλλαξες θα σε θυμόμουνα. Ξέρεις δεν ξεχνώ σχεδόν ποτέ.
Και εσύ δεν είσαι από αυτούς που θα ξεχνούσα!
-Ε τότε γιατί με ξέχασες? ((είπε ο κότσυφας περιπαιχτικά))
-Δεν σε ξέχασα, πως να ξεχάσω κάτι που δεν γνωρίζω?((είπε η κουκουβάγια σχεδόν θυμωμένη))
-Η ουσία είναι ότι τότε δεν ήμουν έτσι όπως είμαι τώρα.....
-Πως ήσουν δηλαδή? ((ρώτησε η κουκουβάγια κάπως ειρωνικά))
-Αν το ήξερα ότι θα μου έκανες τέτοιες ερωτήσεις, δεν θα σου έλεγα καλημέρα...θα πήγαινα στο απέναντι δέντρο να κάτσω μονός μου!!!
-Και γιατί απέναντι μου παρακαλώ? ((ρώτησε με απορία δήθεν η κουκουβάγια))
-Για να δω πως ζει μια κουκουβάγια.
-Και γιατί σε νοιάζει εσένα, πως ζουν οι κουκουβάγιες ε?

-Γιατί έμαθα ότι η ζωή στο τελευταίο της στάδιο.... είναι με αυτή τη μορφή, της κουκουβάγιας!!!
-Ε και???
-Να... θέλω να ξέρω αν θα μου άρεσε αυτή η ζωή, ξέρεις..... σκεφτόμουν να μείνω λίγο ακόμα εδώ στο δάσος!!!
-Και τι νομίζεις ότι πρέπει να κάνεις γι αυτό?
-Δεν ξέρω ακριβώς ...κάτι κακό φαντάζομαι!!!
-Αυτό δεν μπορείς να το κανονίσεις μόνος σου κότσυφα , ξέρεις υπάρχουν κανόνες, που μόνο όταν θα είσαι έτοιμος να ζήσεις τη ζωή της κουκουβάγιας, θα καταλάβεις καλά!!!
Το μόνο που σου λέω είναι αυτό... ζήσε όσο καλύτερα μπορείς σαν κότσυφας και όταν θα έρθει εκείνη η ώρα που θα έρθεις σαν κουκουβάγια, δεν θα μπορείς να κάνεις τίποτα για να γίνεις ξανά κάτι άλλο.
Δεν θα το θέλεις άλλωστε!!!
Γιατί η ζωή απ όσο ξέρω, δεν είναι αυτή που γνωρίζουμε σαν όντα του δάσους...η ζωή δεν τελειώνει ποτέ!!!
Μπορεί να σταματάει εδώ σ 'αυτό το δάσος, αλλά αυτό το δάσος δεν είναι το μοναδικό!!!
Ούτε και το τελευταίο!!!!
Και τότε....
ο karaflokotsifas κελάηδησε τσίου






15 σχόλια:

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Καλησπέρα,Καραφλοκότσυφα!
Εγώ γι' αυτό δε θέλω να ξέρω το τέλος σε μια ταινία! Άλλη χάρη έχει να την ζεις στιγμή στιγμή με τις αγωνίες,τα ανατρεπτικά και τις εντάσεις που έχει...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Μεγάλη κουβέντα είπες ψύχη μου.
Όχι ότι διαφωνώ, αλλά κάπου κάπου, όλου θα ΄θελαν να ξέρουν τη γίνεται στον επόμενο τόνο!
Έγώ πάλι ...όχι!!!
(εντάξει-εντάξει με μερικές εξαιρέσεις)

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Βλέπεις,η αγωνία και η περιέργεια είναι συνυφασμένα με την ανθρώπινη ύπαρξη :))

Lucia είπε...

Καλησπέρα και από μένα. Εγώ πάλι, πες το περιέργεια, πες το καβάτζα, πες το όπως θες θα ήθελα να μάθω το παρακάτω, αν και πιστεύω ότι τίποτα δεν τελειώνει εδώ. Έχει πολυ ακόμα... θα δείξει.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλησπέρα
Τίποτα δεν ξεκίνησε lucia εδώ και τώρα.
Και ναι...όπως είπες και συ...έχει πολύ ακόμα!!!
όπα μου βγήκε σε μαντινάδα!!!
(χα-χα-χα)

Lucia είπε...

μην λες για μαντινάδες, γιατί είμαι και κρητικιά (καταγωγή) και θα αρχίσω...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Ξέρεις κάτι?
μια δυο μαντινάδες και θα φύγουν οι σεβντάδες
Άλλα μου!!! και δεν είμαι και Κρητικός

Lucia είπε...

" Η γλάστρα που είναι αριστερά στη σκάλα που ανεβαίνεις,
είναι μωρό μου δεξιά όταν την κατεβαίνεις"

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Έτσι μπράβο!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι ωραιο!:D
Καλως ηρθα στο δασος.
Το οτι ο κακος ο λυκος ειναι ακομα στη φυλακη ,το εχουμε τσεκαρει ετσι?Να μεινω ησυχη...
Καλησπερα:)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλησπέρα...ο κακός ο λύκος είναι στα σίδερα, αλλά τα ζώα που τον κλείσανε μέσα, κυκλοφορούν ελεύθερα.
Από αυτά να φυλαγόμαστε. Είναι πιο επικίνδυνα από τον καημένο λύκο!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Παίζει και λίγο η μετεμψύχωση εδώ μέσα;
Χάρηκα που σε γνώρισα φίλε...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Παίζει κεντρικό ρόλο θα΄λεγα. Και γω χάρηκα ασκαρδαμυκτί

dyosmaraki είπε...

Μα που με είδε εδώ μέσα? Και εγώ τρύπωσα εδώ για να διαβάσω χωρίς να με δει!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

xαχαχαχα!!!!
καλό