Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ.....

...ΠΑΕΙ ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΖΑ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΓΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ... ΕΣΥ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΣ...ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΉΤΑΝΕ.............!!!!
ΠΑΕΙ ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ.....ΤΑ ΔΕΝΔΡΑ ΜΟΥ ΨΙΘΎΡΙΖΑΝ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ....ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ.... ΚΙ ΕΓΩ ΤΆ'ΞΕΡΑ.....!!!
ΠΑΕΙ ΚΑΙΡΟΣ.... ΠΟΥ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΤΙ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ....ΚΙ ΕΓΩ ΓΝΏΡΙΖΑ.....!!!!
ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ....ΜΕ ΈΝΟΙΩΘΑΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ....ΚΙ ΕΓΩ ΉΜΟΥΝ....!!!!!
ΠΑΕΙ ΚΑΙΡΟΣ....ΚΑΙ ΤΩΡΑ....?????
ΤΩΡΑ ΠΑΕΙ........Η ΜΑΓΕΊΑ ΧΆΘΗΚΕ....
-ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ Karaflokotsifa (ΕΙΠΕ Η ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ)
ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΣΎΝΝΕΦΑ  ΚΡΎΨΟΥΝ ΤΟΝ ΗΛΙΟ.......ΑΥΤΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΚΕΙ.......
ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΜΑΓΕΊΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.....ΔΕΝ ΧΆΝΕΤΕ...ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΎΜΕ.......
-ΚΑΙ...ΤΙ ΑΞΙΑ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΓΩ ΤΗΝ ΝΟΙΏΘΩ....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΈΝΑΝ ΑΛΛΟ ΠΛΑΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΤΏ...????
-ΖΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΣΥ.......ΚΑΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΣΟΥ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΓΕΜΊΣΕΙ ΜΑΓΕΙΑ.....( ΕΙΠΕ Η ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΌΤΣΥΦΑ )
-ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ....ΓΙΑΤΙ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΑΣΟΣ, ΚΑΘΕ ΤΙΤΊΒΙΣΜΑ ΕΠΑΨΕ....ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΑΛΛΑΞΑΝ.....Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΣΚΟΤΕΊΝΙΑΣΕ......ΚΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ ΞΑΝΑ...ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΝΟΙΏΣΕΙ ΠΟΤΕ.......!!!! 
-Ε...ΚΑΝ ΤΟ....!!!!!! (ΕΙΠΕ Η ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ ΣΤΟΝ karaflokotsifa ΠΟΥ ΧΑΜΟΓΕΛΟΎΣΕ ΜΕ ΝΌΗΜΑ....

Karaflokotsifa
-ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΩ........!!!!!

8 σχόλια:

Roadartist είπε...

Ε κάντο!!!! «Δεν θέλω ρεαλισμό θέλω μαγεία», γράφει ο Τεννεσή Ουίλιαμς στο «Λεωφορείο ο Πόθος»! Καλώς τον! :)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

# Roadartist ΜΟΝΟΝ ΜΑΓΕΙΑ...!!!!
Καλο μήνα καλη μου φιλη...!!!!
Καλως σας βρήκα...!!!!!!!! :)

Άστρια είπε...

τσίου... εδώ είμαστε κι ας μη βλεπόμαστε...

και ναι, η μαγεία που ξέραμε μπορεί να την καλύπτει μια συννεφιά, όμως επιμένει να λαμπυρίζει τόσο τρυφερά στην καρδιά συχνά συχνά!

Θ΄αρχίσουμε σιγά σιγά να την ανακαλύπτουμε ξανά;

Καλό μήνα κοτσυφάκι:)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

# Άστρια Καλη μου φιλη το ξερω πως είμαστε εδω κι ας μην βλεπόμαστε...κι αυτο ειναι υπεροχο...!!!
Η μαγεια υπαρχει για παντα σ αυτους που την ανακαλύπτουν πραγματικά...
Οχι σ αυτους που νομιζαν οτι την ειχαν ανακαλύψει...
Εσυ εισαι η μαγεια τ ουρανου...κι εγω πουλι πετούμενο....που αφήνεται στα θερμα ρευματα του αερα και ταξιδευει στον χωρόχρονο σαν ακτίνα του ηλιου....

Καλο μας μηνα.....!!!!

Ψονθομφανήχ είπε...

δεν είναι και τόσο εύκολο να ζήσουμε με τη μαγεία, αλλά αξίζει η προσπάθεια!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

# Πτωχός τω πνεύματι ...Παλιε μου καλε μου φιλε.....συμφωνω και το ξερεις...ΑΞΙΖΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ...!!!!

Margo είπε...

Ευχαριστώ :)

ΤΗΛΕ-ΜΑΧΟΣ είπε...

Ωραίος φίλε