Πέμπτη, 20 Οκτωβρίου 2011

Παγκοσμιοποίηση...

.....ετσι άκουσα να λένε οι άνθρωποι....ναι... αυτή ειναι η λέξη παγκοσμιοποίηση (είπε ο παπαγάλος στην παρέα) άλλα δεν κατάλαβα τι σημαίνει αυτή η λέξη.
-Εμένα μου ακούγετε σαν κάτι καλό (είπε η τσουκνίδα) σαν να λέμε...όλος ο πλανήτης μια παρέα!!!
-Δεν νομίζω πως αυτό θέλουν αυτοί που το έλεγαν (είπε ο καλός λύκος) εδώ μου βρομάει πονηριά!!!
-Συμφωνώ κι εγώ με τον λύκο (είπε ο karaflokotsifas) καλό θα ήταν να γίνει όλος ο πλανήτης μια παρέα....αλλά....
-Τι νομίζεις πως εννοούσαν αυτοί οι άνθρωποι  karaflokotsifa? (ρώτησε η κουκουβάγια το κοτσύφι)
-Μια παρέα να βάλει στο χέρι όλο τον πλανήτη...
-Και γιατί να ξεκινήσουν με τον Έλληνα? (ξαναρώτησε η κουκουβάγια)
-Γιατί αν περάσουν αυτό που θέλουν στους Έλληνες τότε θα περάσει παντού...δεν την ξαναπατάνε άλλη φορά.
-Γιατί? πότε την πάτησαν? ποιοι? (ρώτησε ο καλός λύκος)
-Στον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο...οι Γερμανοί...και από τότε τους έγινε μάθημα το πάθημα...

10 σχόλια:

PiciFriki είπε...

πολύ καλή αυτή η ανάρτηση

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Σε μας πότε το πάθημα θα γίνει μάθημα επιτέλους,κοτσυφάκο μου;;;;;;;;;;ε;;;;;;;;πότε;;;;;;;;

Σε φιλώ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Βάσει σχεδίου γίνονται όλα που εξυπηρετεί την "παρέα¨, όπως πολύ σωστά λες.
Με ενοχλεί που δεχόμαστε αδιαμαρτύρητα τα ..μύρια όσα...
Μέχρι πότε όμως;



ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Άστρια είπε...

πόσο δίκηο έχεις!
μα πού κρύφτηκες κοτσυφάκι;;

πολλές ευχές σου αφήνω από καρδιάς για να περάσεις όμορφα τα Χριστούγεννα, με αγάπη και υγεία για σένα και όσους αγαπάς!

φιλιά πολλά γιορτινά!

Side21 είπε...

Από καρδιάς εύχομαι
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ κι ο
νέος χρόνος να φέρει
υγεία, ευτυχία, ειρήνη, ηρεμία,
αγάπη, δύναμη και δημιουργία
σ' όλους τους ανθρώπους ...

karaflokotsifas είπε...

@ PiciFriki ευχαριστω πολυ φιλε μου

karaflokotsifas είπε...

@ η ψυχη μου το ξερει
καλή μου ψυχούλα καλησπερα
Σε μας έγινε μάθημα στους
άλλους δεν ξερω πότε θα γίνει

κοτσυφολιλώ σε

τσίου!!!!

karaflokotsifas είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Καλη μου Γλαρένια καλησπερα
Αυτο λεω κι εγω...μεχρι ποτε?

πολλα κοτσυφοφιλιά στην γλαρο-οικογένεια

τσιου!

karaflokotsifas είπε...

@ Η Άστρια καλη μου ήρθες και
ο ουρανός μου γέμισε αγάπη
Σ ευχαριστώ πολύ!!!

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!!

karaflokotsifas είπε...

@ Side21 φίλε μου καλέ και παλιέ ευχαριστώ
Ευχομαι οτι καλύτερο και σε σένα

τσίου!!!