Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Ο λύκος...ο καλός

Πολλές φορές σχεδιάζουμε κάτι εμείς, μα τελικά, άλλα συμβαίνουν....Έψαχνα να βρω τον λύκο σαν τρελός, γεμάτος θυμό, άλλα και ερωτήσεις ,ωστόσο άργησα. Όταν τον είδα δεμένο στον πάσσαλο, κατάλαβα  πως κάποιος άλλος τον είχε πιάσει....κάποιος που δεν ήθελε το αίμα του στα χέρια του....άλλα δεν τον ήθελε και μέσα στα πόδια του.
Τα συναισθήματά μου άλλαξαν με μιας...τώρα δεν είχα καθόλου θυμό για τον λύκο....τώρα ένοιωθα θλίψη με το θέαμα... Από την άλλη ο λύκος ήταν μέσα στο νεύρο με την όλη κατάσταση που είχε να αντιμετωπίσει από την μια και από την άλλη το φυσούσε άλλα δεν κρύωνε που τον έπιασαν και τον έδεσαν........σαν σαλάμι!!!
-Μόνος σου είσαι εδώ? 
-Βλέπεις κανένα άλλο??? (γρύλισε μέσα από τα δόντια του ο λύκος)
-Και που είναι τώρα αυτοί που σε έδεσαν?
-Έφυγαν....δεν είχαν άλλο χρόνο για μένα είπαν....κι έφυγαν. Ωστόσο, βρίζοντας στην αρχή και γελώντας μετά, μου είπαν πως θα με τακτοποιήσουν οι άλλοι που με ψάχνουν και θα με βρουν εδώ...έτοιμο.
-Μα εσύ...γιατί την πάτησες έτσι φίλε μου? Τι σε έπιασε και ήρθες τόσο κοντά στο χωριό? τι έψαχνες? 
-Το δίκιο μου έψαχνα....τόσο βλάκας. Είχα θυμώσει με τους ανθρώπους που κατέστρεψαν σιγά σιγά τα βουνά και τα λαγκάδια...θύμωσα και έκανα το λάθος....ωστόσο το μετάνιωσα....
-Και πολύ πικρά αν κατάλαβα καλά.
-Μια χαρά κατάλαβες....μα μια στιγμή...εσύ ποιος είσαι? Γιατί όλο αυτό το ενδιαφέρον?
-Με λένε karaflokotsifa....σε έψαχνα για να σε πιάσω και να μάθω....για να μπορέσω να καταλάβω.
-Τι να καταλάβεις?
-Τι πρέπει να κάνω.
-Και δεν έβαλες άκρη ακόμα έτσι? (ρώτησε με πικρία ο λύκος)
-Αντιθέτως φίλε μου....ποτέ δεν ήμουν τόσο σίγουρος για κάτι.
-Τι εννοείς?
-Πρέπει να βρω πρώτα ένα τρόπο να σε ελευθερώσω και μετά κουβεντιάζουμε..... κάθε λεπτό που περνά είναι πολύτιμο...
Ο Άρης   και ο  mari   με βοηθήσανε, με κομμένη την ανάσα, για να μπορέσω να ελευθερώσω τον λύκο.....Όταν τον βγάλαμε επιτέλους από τον πάσσαλο...ο mari  ήταν αυτός που τράβηξε και το μεγάλο ζόρι, γιατί ήταν ο μόνος από τους τρεις μας που μπορούσε να βοηθήσει τον λύκο να κουβαλήσει την αλυσίδα. Εγώ με τον  Άρη κάναμε πτήσεις και οδηγούσαμε τον λύκο με τον mari σε ασφαλή δρόμο διαφυγής προς τα βουνά. 

22 σχόλια:

gremiii είπε...

σε χάνω λίγο. Αλλά πού θα πάει. Θα σε βρω πάλι!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ gremiii μωρέλι μου που είσαι μωρέ???
Είμαι σιγουρος οτι θα με βρεις...δεν
ξέρω σε τι κατάσταση θα ειμαι χαχαχα

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

marilia είπε...

Είμαι περίεργη να δω πού το πας! Άσε που μ' έχει παραξενέψει τρελά το όνομα και το λινκ του κουταβακίου! ;)

αρφ!

Άστρια είπε...

:))
μας αφήνεις σε αγωνία για την εξέλιξη:)
η φωτογραφία με το κοτσυφάκι με έκανε και χαμογέλασα:)

αστροφιλώ σε:)
Βεβαίως, βεβαίως και τον Αρίσταρχο!

Καλό βράδυ, καλή εβδομάδα!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia μου γιατι σε μπερδεψε?
ενα ειναι το κουταβακι :)

κοτσιφοφιλιά

τσιου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Άστρια μου ευχαριστώ πολύ καλή μου
Ξέμεινα απο χρόνο πάλι άλλα εδω είμαι

κοτσιφοφιλώ σε

τσίου!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Όποιος ψάχνει το δίκιο του, τον «δένουν»;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για τα γενέθλιά ΣΟΥ και ΚΑΛΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ και προ πάντων ΥΓΙΗ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Ασκαρδα μου οχι παντα αλλα
οταν το κάνουν ειναι φρικτό
και ανήθικο

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
Καλη μου Γλαρένι σ ευχαριστώ πολύ
για το δωρακι σου....και οχι μόνο

κοτσυφοφιλώ σε

τσιου

Dr. Feleki είπε...

Α,ρε Κοτσυφα, βραζει ο τοπος. Κανα δροσερο βουνο εχεις υποψιν;

Sidepap21 είπε...

Παρεξηγημένο ζώο ...
όπως & πολλά άλλα !!!
Επιμένω πάντως πως χειρότερο
ζώο είναι ο άνθρωπος ...
ΧΡΟΝΙΑσου ΠΟΛΛΑ κοτσυφάκο
έστω & καθυστερημένα !!!

Ανώνυμος είπε...

πωπωωω παντα ακαταλαβιστικος αλλα υπεροχος...χαχαχαχαχα...ελπιζω να εισαι καλα και να περνας τελεια..φιλακιααααααααααααααα...
mad2luv

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Βρασίδας ο Κάφρος
Ποντικααααα!!!! που χάθηκες βρε παλιόφιλε?
βράζει λεει???
Παμε στο κρυοβούνι !!

χαχαχα

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sidepap21
Ευχαριστώ πολυ καλέ μου φίλε
Η γιορτή κρατάει 40μερες δεν λένε?

τότε...τσίου

υγ
ναι συμφωνούμε απόλυτα

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mad2luv

δεν το πιστεύω!!!!
με κάνατε εσυ και ο πόντικας να
θυμηθώ τα παλιααααα!!
Που είσαι μωρεεεεεεεεεεεεε?????
Ελπιζω να είσαι καλα...καλυτερότερα
απο ποτέ!!!
Μην χάνεσαι τελείως
Ναι???
Κοτσυφοφιλώ σε
τσίου!!!!!!!!!!

Dr. Feleki είπε...

Ναι να μη χανόμαστε. Δεν κανει. Εδω θα τριγυρνάω , μην ανυσηχείς...

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχαχα..θεος οπως παντα...χαχαχαχα...ολα βαινουν καλως...αρκετα καλως...αχχαχαχα.παλευω ακομα το πτυχιο μου...συζω ουσιαστικα με το boyfriend, ο καιρος ειναι τελειος, πεταλουδιτσες κ λουλουδια, αν δεν πλησιαζα κ τα 25 καλα θα ηταν....μουχαχαχαχαχαχαχα...εσυ ολα καλα; θα προσπαθω να περναω...φιλουμπες...
mad2luv

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Βρασίδας ο Κάφρος
Πόντικα παλιόφιλε....ναι να
μην χαθούμε :)
Αν και χαθήκαμε για λιγο ωστοσο
δεν ξεχαστήκαμε καποιοι απο μας :)

τσίου???

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ mad2luv
Είσαι πάντα η καλύτερη και
θα τα πας σούπερ!!!
Τα καλύτερα έρχονται...μην
αμφιβάλεις καθολου

τσίου????
να περνάς :)

marilia είπε...

Όλα καλά εδώ;

αρφ πολύ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia μου ολα καλα

τσιου!!!