Παρασκευή, 5 Σεπτεμβρίου 2008

Η 5η εκστρατεία ξεκίνησε...

...το θέμα είναι αν θέλω.....όλα τα άλλα βρίσκονται!!!! Άλλα για τι μιλάμε ? Ποιον να βοηθήσω και γιατί? (ρώτησε η τσουκνίδα τον karaflokotsifa)
-Tα μεγαλύτερα θύματα τα βρίσκουμε σε καιρό ειρήνης!!! Αυτή τη στιγμή που μιλάμε κάποιοι άνθρωποι προσπαθούν να κάνουν τις φυλακές της Θήβας ανθρώπινες......
Κάποια πλάσματα εδώ και καιρό,από τότε που οι φυλακές αυτές ήταν στον Κορυδαλλό, έκαναν κάποιες εκστρατείες για τα παιδιά που ζουν στην φυλακή, μαζί με τις φυλακισμένες μητέρες τους!!!
-Πως βοήθησαν αυτές οι εκστρατείες karaflokotsifa? (ρώτησε ο παπαγάλος)
-Μαζεύτηκαν διάφορα πράγματα,όπως πάνες, παιχνίδια και παιδικά καλλυντικά την πρώτη φορά.
Στη συνέχεια τα πλάσματα αυτά έψαξαν τρόπους για να βοηθήσουν και τις μητέρες των παιδιών, άλλα και της άπορες φυλακισμένες.
Τώρα εκτός των άλλων θα μαζέψουν και βιβλία, (γιατί αυτός είναι ο μόνος τρόπος απόδρασης αυτών των ανθρώπων) και θα συναντηθούν για να δώσουν ακόμη λίγη ανθρωπιά εκεί που μπορούν....η 5η εκστρατεία ξεκίνησε....


29 σχόλια:

karaflokotsifas είπε...

Καλησπερα σε ολο το δάσος
Η συνέχεια της προηγούμενης
ανάρτησης στην επομενη!!!

χαχαχαχα

τσίου και πάλι τσίου!!!

Άστρια είπε...

Αυτή τη φορά θέλω να συμμετέχω και εγώ. Περιμένω οδηγίες, καλή επιτυχία :))

marilia είπε...

Τελικά, είσαι πολύ γλυκό πτηνό!

αρφ!

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

8ελω να μετεχω κι εγω ...

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Κοτσυφάκο μου γλυκέ,καλησπέρα! :))

Από τις πλέον αξιόλογες προσπάθειες προσφοράς στο συνάνθρωπο!

Εμείς οι έρμοι που δεν ξέρουμε πώς να βοηθήσουμε θα μας ξεστραβώσεις; :))

φιλί τσιουιστότατο!!!

karaflokotsifas είπε...

Φίλοι μου θα γίνει στο μέλλον
μια ανάρτηση για όσους θέλουν
να βοηθήσουν άλλα δεν μπορούν να ειναι
στις συναντήσεις
Ευχαριστώ πολύ όλους για το ενδιαφέρον

τσίου!!!

karaflokotsifas είπε...

@ Άστρια

Καλή μου θα εχεις σύντομα
νέα μου για το θέμα

Να είσαι καλα!!!

τσίου!!!!!

karaflokotsifas είπε...

@ marilia

Κι εσυ το πιο γλυκό
σνουπάκιιιιιιιιιιιι

κοτσυφοφιλί

τσίου!!!!

karaflokotsifas είπε...

@ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ

Καλησπερα λιακάδα μου
Μεσα κι εσυ...μεσα ολοι

πολλά κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!!

karaflokotsifas είπε...

@ η ψυχη μου το ξερει

Ψυχούλα μου είσαι πολυ καλή
μαζι μου!!!!
Θα σου πω πως και τι
όταν εχω νεα για το θέμα!!!

Πολλα κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εδώ είμαστε και περιμένουμε...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Στο "ξεμπλοκάρισμα" άφησα το εξής σχόλιο:
"Πολύ καλή ιδέα!
Τα βιβλία πρέπει να είναι καινούργια; Πειράζει που τα έχω διαβάσει εγώ;
Λογοτεχνία παιδική ή και για μεγάλους;"

Περιμένω απάντηση, και ενημέρωση για τα διαδικαστικά πλιζ...

karaflokotsifas είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Καλησπερα Γλαρένια μου
να είσαι καλα!!!!

Φιλιά στην γλαροοικογένεια

τσιου!!!!!!!!

karaflokotsifas είπε...

@ Ασκαρδαμυκτί

Καλε μου Ασκαρδάκο δεν υπάρχει
προβλημα αν δεν ειναι καινούργια
τα βιβλια ...τι εγινε?

Οσο για τα διαδικαστικά οπως λες
θα υπάρξει ενημέρωση.

καλό απόγευμα

τσίου!!!!!!

KitsosMitsos είπε...

Μόνο πείτε πού και πώς...
Καλησπέρα!

incontinentia είπε...

Γεια σου κοτσύφι.

να μπει μια ανάσα ελευθερίας στα κλουβιά, να νιώσουν τα φυλακισμένα πουλιά πως υπάρχει και το έξω, πως δεν τα ξεχνάμε.

τσιπ-τσιπ
:)

LoRy είπε...

Ολα με τη σειρα τους , ολα θα γινουν ....

Σε λιγες μερες , το μερος ...

Lily είπε...

Good...Πρέπει να υπάρχει...συνέχεια συνεχώς...
Σας φιλώ και σας καλημερίζω!

karaflokotsifas είπε...

@ KitsosMitsos

Καλησπερα KitsoMitso μου
καλο μου φιλαράκι

τσιου!!!!

karaflokotsifas είπε...

@ incontinentia

Ετσι ειναι φίλε μου
Ετσι ακριβώς!!!!!!

Να είσαι καλα

τσίου!!!!!!

karaflokotsifas είπε...

@ LoRy

Σωστηηηηηηηηηηηη!!!!!

χαχαχαχαχα

κοτσυφοφιλιά

τσιου!!!!!

karaflokotsifas είπε...

@ Lily

Ηταν να μην κανουμε αρχη
Lily μου...τωρα δεν σταματάμε
με τιποτα!!!!

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!!

MAD είπε...

Να ηρεμήσω λίγο στην πόλη σας και μετά θα συμμετάσχω κι εγώ ρεεε

λίγες μέρες δώσε μου μόνο να ξεμπλοκάρω myself :-P

karyatida είπε...

καλησπέρα φτερωτό και ευαισθητοποιημένο φιλαράκι μου ;)

μπράβο σου

τα φιλια μου :)

karaflokotsifas είπε...

@ MAD

Γιατρεεεεεεεεεε? εισαι στην
πόλη μας? καλωσόρισες βρε!!!!
Καλό ξεblogάρισμα φίλε μου
Με την ησυχία σου

τσίου!!!!!!!

karaflokotsifas είπε...

@ karyatida

Karyatidoulaki μου είσαι
πολύ γλυκιά και τρυφερή
μαζί μου...και σ ευχαριστώωωω!!!!

χαχαχαχα

πολλά κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!

Surrealist είπε...

καλέ μου καταρχάς τσιόυ και τη φιλία μου κατα δεύτερο είμαι πανέτοιμη για την 5η εκστρατεία

λοιπόν

πάραυτα έχεις και μία προσκλησούλα αν και εφόσον θες

καλησπέρα!!!!

karaflokotsifas είπε...

@ Surrealist

Χαίρομαι που είσαι μάχιμη
και φίλη μου καλή Surreal
Οσο για την πρόσκλησή σου
έρχομαι να την παραλάβω!!!

Ευχαριστώ...

πολλά κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!!!

ric είπε...

A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風